Froexiie schreef:Ik weet niet of het al gezegd is maar ik kwam er vrij laat achter dat de Random Reader van de Rabobank geen rekenmachine is![]()
Snapte al nooit waarom hij niet aanging...
vind ik heel, heel leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:nog even terugkomen op het tankdopverhaal, vandaag eens gekeken: brandstofmeter zit rechts, geen pijltje te zien en de tankdop zit *tada* links... merk Opel, model Frontera (dus Isuzu/MG).... schiet mij maar lek....
Jacquelinee_ schreef:Ik had het er gister met een stalgenoot over, en ik vind het eigelijk nog steeds raar, dat we hebben een hekel aan regen terwijl we wel graag zwemmen, en onder de doche staan. Met regen is het toch niet anders, je word toch nat, alleen met regen heb je kleren aan. We kwamen bij het onderwerp omdat we altijd maakt niet uit wat voor weer zaterdags naar de bossen gaan, en tjha gister zijn we zeikes nat geregend..
vuurneon schreef:Oooo daar is die ring voor haha, nooit geweten
Ik herken mensen slecht, zo stond stond Eric corton vrolijk naar mij te zwaaien omdat ik zo vrolijk rondkeek. Ik denk; prima, laat ik aardig zijnik zwaai beetje schaapachtig terug en lach er vriendelijk bij. Hij zwaaide nogmaals, ik dacht; kent ie mij?
Hij moest erg lachen want hij had heel goed door dat ik geen idee was wie hij was
Mensen naast mij helemaal van; jeetje weet je wel met wie contact met je maakt? Ehh nee? Eric corton!
Ah!
Vorig jaar heb ik aan tafel gezeten met caro emorald, erg gezellig. Geen idee wie ze was haha, tot ik haar later in die kleren op tv zag
Fiffill schreef:Ik snapte nooit wat "ftw" (for the win) betekende. Las in mijn hoofd altijd een soort "wtf" (what the f*ck) maar dan anders, namelijk fat the wack (ja uitgesproken op zijn Nederlands)ging gewoon automatisch en ik doe het nog steeds ondanks dat ik nu wel weet wat het betekend.
Natasja91 schreef:Fiffill schreef:Ik snapte nooit wat "ftw" (for the win) betekende. Las in mijn hoofd altijd een soort "wtf" (what the f*ck) maar dan anders, namelijk fat the wack (ja uitgesproken op zijn Nederlands)ging gewoon automatisch en ik doe het nog steeds ondanks dat ik nu wel weet wat het betekend.
............
![]()
![]()
![]()
Ik dacht tot een minuut terug dat het 'for the wind' betekende