Ir1ne schreef:Mn moeder zei altijd dat Rutger Hauer een grote... uhmm... toverstok heeft!

Die heeft vast die Nederlandse film gezien euhmmmm Turks Fruit volgens mij. Effe Wikipedia-en
IDD Turks Fruit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:Zilfstar schreef:Hmmmm linkje weer weggehaald zie ik???
Ja, vanwege jonge Bokkertjes die misschien meelezen..
Anders raakt er misschien een getraumatiseerd vanwege een naakte man, en dan heb ik het weer gedaan.
Zilfstar schreef:Hmmmm eerste foto: kijkt beetje slapjes uit zijn ogen
Tweede: waar is de beschuitbus!![]()
Derde: uit de prive-collectie?Wel goed opsluiten en codes weggooien he!
Josien_ schreef:Zilfstar schreef:Hmmmm eerste foto: kijkt beetje slapjes uit zijn ogen
Tweede: waar is de beschuitbus!![]()
Derde: uit de prive-collectie?Wel goed opsluiten en codes weggooien he!
Hihi, jep! Alleen dat opsluiten is nu al mislukt aangezien meneer mooi in een zonnig oord zit.
Donkerblauw schreef:http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... SGQlwC9wmW
Val helemaal niet op gingers, maar hij heeft gewoon iets.
Josien_ schreef:Die mannen in dat filmpje vind ik dat weer niks Spirit.
Soms vind ik het best apart dat smaak zo verschilt maar het is ook maar goed ook
Donkerblauw schreef:In Dear John is hij echt perfect!
Vind het einde van die film alleen zo banketstaaf, dat 't meisje kiest voor die ouwe geit in plaats voor John. Kon haar wel slaan toen ik het allemaal zag gebeuren.
Donkerblauw schreef:Tom Hardy, Tom Hardy, Tom Hardy!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet gauw Inception weer eens kijken.
Josien_ schreef:Precies mijn reactie! Dat is de enige film waarbij ik keihard heb zitten janken in de BiosSchaamde me dood
Spirit schreef:![]()
![]()
Ik oooook! Maar eerst 50/50 en Shutter Island! En daarna allerlei Tom Hardy films (al vrees ik dat ik na Bronson ernstig afgeknapt ben).
Heb je Warrior trouwens gezien? Is veel vechten, maar ik vond het wel een mooie film (+ Tom = cute).