Rox zo is "de hond uitlaten" ook alweer een metafoor...
R0X
Geplaatst: 08-01-12 16:17
Haha jep!
Zeggen dat je even 'de hond uit gaat laten' en dan gewoon in de keuken blijven staan met een moeilijk gezicht
Anoniem
Geplaatst: 08-01-12 23:45
Ik had een reclame over Tena Lady en broekplassen
Zat vanochtend op toilet voor een nr 1, kwam er plots lucht mee. Ketterde ook vrolijk in de pot. Slaapkamer ligt er vlak naast, ik wed dat ie't gehoord heeft maar hij heeft er niks over gezegd. Volgens mij heeft ie toch liggen lachen
Vrindje en ik hebben elkaar al op z'n charmantst gezien dus ik stoor me er niet aan eigenlijk. Alleen moest ik gisteravond bij z'n ouders naar toilet, maar ik zag die mensen voor't eerst. heb ik me ook opgehouden tot we thuiskwmen
Woow, ik was zaterdag wezen wokken maar ik hou echt van die knoflooksaus.. dus elke keer als ik daarna een scheet liet stonk die zo naar knoflook dat mn vriend er gewoon van moest kokhalzen
Ik ben daarnet nog even gaan knetteren voor de kuisvrouw kwam. Ze kan wel tegen een stootje (aan de knetters van haar zoontje te horen als die op stal rondloopt) maar 't hoort niet echt
AB dat moment kun je helaas niet kiezen. Ik heb twee soorten: die die je hoort die ruik je ook, en die die je niet hoort ruik je als het goed is meestal niet, met af en toe een uitzondering dus dat is wel gevaarlijk.
Wahaha, ik weet nooit wat er gebeurt! De ene keer kunnen die sluipers enorm stinken en soms ruik je ze helemaal niet. Die harde stinken soms ook een uur in de wind en andere keren ruik je die ook niet. De enige die gegarandeerd stinken, dat zijn die zachte hete scheten, die zowat in je kringspier branden
Ik ben gisteren serieus weggerend voor een van m'n eigen, jeetje..
Christiene
Geplaatst: 09-01-12 20:40
ik zit vaak bij verjaardagfeestjes.. soms met ook zon windjes dag laat maar zeggen,..
dan hou ik ze in..maar op den duur krijg ik dan last van me buik dus ging ik na de wc.. tjonge jonge ze kwamen er allemaal uit.. wat een lucht gelukkig hadden ze de muziek lekker hard.
ik doe dat normaal in de auto als ik alleen terug rij maar ik was mee gelift met iemand
Anoniem
Geplaatst: 09-01-12 21:25
Helemaal genant als je een stille stiekemerd wil laten en denkt "kan geen kwaad" om dan tot de conclusie te komen dat ie én ontzettend stinkt én de geur blijft je hardnekkig achtervolgen
Ik heb nooit examentijd. Ik had vandaag 1 tentamen. Ik heb 3 februari nog een tentamen.
Anoniem
Geplaatst: 09-01-12 22:05
Gatver, da's ook weer vvan dat komende week, had ik nog niet aan gedacht en heb donderdag-vrijdag-zaterdag opdracht voor bijverdienste als hostess op beurs voor zonnepanelen (ofzoiets). Duimen dat er niks ontsnapt. kan ik nog reclame maken voor natuurgas ofzo...