Yes! Heb net even met mijn ouders gebeld, die doen nu boodschappen. Ze waren daarmee net klaar en gaan nog even koffie drinken bij opa en oma in IJhorst. Daarna komen ze hierheen en dan kunnen ma en ik die bui misschien nog pakken! Hoop het echt, want die bui ziet er geweldig uit op de radar! 13 km hoogte, óntladiiiingen!!! *kwijlt*
Lui_
Geplaatst: 18-08-11 17:26
MickeyenVici schreef:
Hier is het al echt donker en steeds meer gerommel!
hier ook, hoor af en toe gerommel en word ook steeds donkerder. Gewoon soort schemerig lijkt het op
MickeyenVici
Geplaatst: 18-08-11 17:33
Lui_ schreef:
MickeyenVici schreef:
Hier is het al echt donker en steeds meer gerommel!
hier ook, hoor af en toe gerommel en word ook steeds donkerder. Gewoon soort schemerig lijkt het op
Hier wordt het nog steeds donkerder en het gerommel wordt steeds harder! Denk dat het er vanavond flink uitgaat!
Lui_
Geplaatst: 18-08-11 17:34
ja inderdaad. Hier regent het al
gohya
Geplaatst: 18-08-11 17:45
Hier de hele middag wat spetters,om een uur of 4 een korte maar harde regenbui. Verder valt het tot nu toe mee,het word wel ietsje donkerder.
Net wel weer eventjes een flinke plensbui,nu weer droog. Het is trouwens wel flink afgekoeld zeg,en het waait ook harder. Gelukkig heb ik vanmiddag al de wei gedaan,normaal ga ik altijd tegen de avond,maar iets zei me dat er [heftig] onweer komt en dat ik niet vanavond moest gaan.
In Almelo is het rustig maar de wolken spreken boekdelen...
Anoniem
Geplaatst: 18-08-11 18:58
http://twitpic.com/6814bp/full De golven erin laten zien dat er erg veel activiteit is in de bovenlijn. Spannend ik hou van wolken
1Boefje
Geplaatst: 18-08-11 18:59
Goh, wij hebben het allemaal al gehad, alle donkere plekken van de buienradar zijn voorbij....kunnen we eindelijk met mn knolletje naar de manege! Eindelijk wordt het weer licht buiten. (nog even wachten nu tot de stortregens voorbij zijn)
quartel
Geplaatst: 18-08-11 19:01
MickeyenVici schreef:
Was het allemaal goed gegaan quartel? Hier is het kletsnat!
och...paardjes waren super braaf En alles wat verder mis kon gaan ging ook mis