Ik word geopereerd binnen 2 a 3 weken, ze doen geen verder onderzoek (wil ook niet dat ze erin gaan prikken om te onderzoeken, duurt alleen maar langer voor ze handelen). Ze denken dat het goedaardig is, bij 4 op de 5 is het ook zo. Duimen dus dat ik niet bij die 20% hoor. Wil het er toch uit hebben, maar baal als een stekker. Je schrikt je rot als je ineens iets voelt, zeker omdat je nooit bedenkt dat het 'jou' zal overkomen. Word er dus absoluut niet blij van, maar ben wel blij dat HA en ZKH snel handelen.
Nummus
Geplaatst: 01-02-11 22:23
Orion1996: Ik heb een jaar of 4 geleden ook een knobbeltje in mijn borst gevoeld. Omdat ik toen pas 21 was, was de kans dat het kwaadaardig was erg klein. Het was ook makkelijk te bewegen. Op de röntgenfoto was hij te zien, op de echo ook, en het nemen van een biopt zat eigenlijk gewoon bij het vooronderzoek in. Gewoon voor de zekerheid. Er kwam uit dat het goedaardig was - gewoon te veel weefselgroei - en dat ik het zelfs kon laten zitten als ik dat zou willen. Heb ik natuurlijk niet gedaan, maar weten dat het niks was is wel een opluchting. Kan dit niet bij jou ook helpen?
Weet wel precies hoe je je voelt. Ik ben toen om half 2 's nachts huilend mijn ouders wakker gaan maken omdat ik anders ging gillen van angst.
Dat ik blijkbaar te schijterig ben om aan een tekening te durven beginnen. Ik heb al meer dan een jaar niets serieus meer getekend, laat staan echt op papier (m'n digitale potloodje is ermee gekapt dus ik moet nu wel)...
En dan gelijk Jensen Ackles willen tekenen. Heb echt faalangst ofzo.
Ik werd echt niet blij van het feit dat ik vandaag echt ALLES uit mijn hand heb laten vallen of om heb gestoten. Zelfs mijn eten moest er aan geloven .
Yviertje, die jongen is niet goed voor je. Wegwezen. Zo eentje heeft alleen een vriendin om er zelf beter van te worden.
Heb een lijstje vandaag. - Ik heb slecht geslapen, want ik schijn tegenwoordig iedere paar uur wakker te worden als ik mijn wekker zet, en dan 3 kwartier van te voren ook wakker te blijven... Maar ja om op tijd op te staan moet die wekker wel he? - Ik stond voor niets op school want de enige die zou komen belde 5 minuten voor de les dat ze ziek was. Kon ze ook niets aan doen en ze klonk heel zielig... Maar ja het is wel een uur reizen voor mij. - We moeten nu die casus alsnog presenteren, maar dan op afspraak met de docent. Nog een keer herroosteren heeft geen zin. - Het is veel te koud om voor niets te reizen. - Mijn broertje werkt voor geen meter mee. - Ben achter een issue van mezelf gekomen waarvan ik me afvraag of ik die zelf kan uitwerken... we zullen zien. - Moet weer leren.
Ja, toen ik daarna zei dat ik het raar vond dat als ik vraag welke films er op tv komen, hij zonder iets te zeggen de ps3 weer aanzet.(we hebben maar een yv) Hij nog bozer en dus naar bed gegaan, want hij had geen zin om film te kijken.
Nummus
Geplaatst: 02-02-11 11:55
Nou ja dan kon jij tenminste film kijken... echt zo eentje ben je toch liever kwijt dan rijk? Spijt me hoor maar objectief bekeken haal jij geen voordeel uit zo'n relatie.
Oh! Was wat in mijn lijstje vergeten ook nog.
Heb op station 20 minuten staan kleumen voor de bus naar huis eens kwam. Bepaalde andere nummers kwamen in die tijd 3x langs... Behalve dus mijn bus. Het leuke is dat dit met deze bus geen uitzondering is.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 02-02-11 11:56
Wat doe je eigenlijk nog bij hem als hij zoveel irritaties heeft en ook opwekt bij jou? Niet aanvallend bedoelt, maar je ziet omdat je hier post blijkbaar zelf ook dat dit geen gezonde relatie is. Dan zou ik toch gaan nadenken over de toekomst.
Tja je moet het zo zien Yviertje... als jij het heft niet in eigen handen neemt, lost je leven het vanzelf wel voor je op. Hoe langer jij er niet naar luistert, hoe harder de les gaat zijn. Bovendien wordt het weggaan moeilijker naarmate je langer blijft hangen.