Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joonsel schreef:Ik heb vandaag een slechte dagLaat uit bed, daarna tongpiercing laten zetten en durf niet zo goed te eten
tijgerr91 schreef:@ Celien : http://www.caloriechecker.nl/ Is heel handig! kan je elke dag een dagboek bijhouden en je krijgt ook advies!![]()
M_D_H schreef:tijgerr91 schreef:@ Celien : http://www.caloriechecker.nl/ Is heel handig! kan je elke dag een dagboek bijhouden en je krijgt ook advies!![]()
het enige advies wat ik krijg is dat ik te weinig eet, en dus meer moet eten om af te vallen... pfff...
rare wereld blijft dit![]()
Citaat:J
ouw eten bevat vandaag minder dan het gemiddelde aantal calorieën dan iemand als jij nodig heeft op een dag. Was dit een speciale dag? Als je altijd zo weinig eet, dan is dat niet erg want je bent aan de zware kant. Let er op dat je gezond eet, ook als je wilt afvallen. Met de groen geschreven producten zit je goed. De energie die per dag minimaal nodig is om voldoende vitamines en mineralen binnen te krijgen is ca. 1400 kcal voor vrouwen en 1700 kcal bij mannen. Zorg ook voor voldoende beweging. En blijf je gewicht in de gaten houden.
Celiien schreef:hmm ik kom uit op 1341. kcal.. dat is genoeg toch, redelijk positief bericht erbijCitaat:J
ouw eten bevat vandaag minder dan het gemiddelde aantal calorieën dan iemand als jij nodig heeft op een dag. Was dit een speciale dag? Als je altijd zo weinig eet, dan is dat niet erg want je bent aan de zware kant. Let er op dat je gezond eet, ook als je wilt afvallen. Met de groen geschreven producten zit je goed. De energie die per dag minimaal nodig is om voldoende vitamines en mineralen binnen te krijgen is ca. 1400 kcal voor vrouwen en 1700 kcal bij mannen. Zorg ook voor voldoende beweging. En blijf je gewicht in de gaten houden.
appiesjappie schreef:Ooooooooooooooh ik wil ook een Wii fit plus!!!ik had gisteren veel te veel calorieen pffff. Ikheb vandaag wii fit plus gekocht!!!! en ben benieuwd!!!!
Lins_Vetra schreef:M_D_H schreef:
het enige advies wat ik krijg is dat ik te weinig eet, en dus meer moet eten om af te vallen... pfff...
rare wereld blijft dit![]()
Dan zul je niet genoeg voedingsstoffen binnenkrijgen![]()
Afvallen moet wel gezond blijven natuurlijk
Ik merk (sorry als ik het verkeerd heb) dat de jonge mensen hier, te veel gefocused zijn op SNEL afvallen door niet of nauwelijks te eten.
Dat is niet het idee van dit topic.
Als ik sommige posts zie, van hoeveel (weinig) er op een dag wordt gegeten, dat is écht niet gezond
Viel me gewoon op
Sabin_e schreef:appiesjappie schreef:Ooooooooooooooh ik wil ook een Wii fit plus!!!ik had gisteren veel te veel calorieen pffff. Ikheb vandaag wii fit plus gekocht!!!! en ben benieuwd!!!!
Hmmz ik ga vanavond samen eten met huisgenoten. Wraps. Heel veel groente, dat wel. Maar de wraps zelf zijn best callorie-rijk toch?