Less is more! Goede voornemen : Afvallen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:02

Da's echt veeeeel te weinig!
Misschien oude schoenen uit de kast trekken v hardlopen, van een vriendin krijgen/lenen die ze niet meer gebruikt of op marktplaats/bokt kijken v 2e hands??

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:02

M_D_H wie bedoel je??

Joonsel stoer! Lijkt me wel doodeng...

Celiien, fruit tussen door mag sowieso wel hoor, ook al heb je al wat gehad. Mandarijntje oid kan altijd! Zitten 25 calorien in en geen vet..

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:03

Joonsel schreef:
Ik heb vandaag een slechte dag :\ Laat uit bed, daarna tongpiercing laten zetten en durf niet zo goed te eten O:)

Eten met tongpiercing kan prima! Heb m inmiddels alweer 3 jaar, maar de eerste dagen vooral yoghurt en soep gegeten. dag 2 kon ik al zachte broodjes erbij eten. Het is alleen even wennen ;)

Mijn dag tot nu toe:
O: 3 cracottes met paturain light, 2 rijstwafels met smeerkaas (20+), 2 koppen thee
T: -
L: 2 bruine boterhammen met paturain light, cup a soup tomaat
T: appel
A: aadappelschijfjes, kip uit de oven, sla
T: grapefruit

Vanochtend bewust veel gegeten omdat ik wist dat ik geen tijd zou hebben voor een tussendoortje (ivm rijles). Vanavond misschien nog een koekje (lange vingers) bij de koffie. Heb naast dit trouwens ongeveer een liter water gedronken!
Laatst bijgewerkt door Cherellee_ op 04-01-11 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Celiien

oooooo ok _O-
waar tellen jullie je caloriën? wil ik ook gaan doen maar weet niet waar :=

ja dat bewegen.. ik wil nog steeds een paar skeelers, ga ik ook zeker aanschaffen voor de lente. Punt is dat ik nu pas weer kan beginnen met paardrijden na die dooi, dat heeft er ook ingehakt hoor, bijna 2 maanden niet paardrijden := (en niet alleen bij mij maar ook bij paardlief := )

Biepje

Altijd in het oog houden dat je lichaam op zich alleen al rond de 1200 kcal verbruikt om te kunnen overleven ;)

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:04

Celiien

Re: Less is more! Goede voornemen : Afvallen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:05

yeeey thanks :*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:05

in dat geval is mijn lichaam al dood :') _O-

hey skeeleren... dat is idd ook nog een optie tot ik weer hardloopschoenen heb...
verbrand je met skeeleren net zo veel als met hardlopen?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:08

tijgerr91 schreef:
@ Celien : http://www.caloriechecker.nl/ Is heel handig! kan je elke dag een dagboek bijhouden en je krijgt ook advies! :D :j

het enige advies wat ik krijg is dat ik te weinig eet, en dus meer moet eten om af te vallen... pfff...
rare wereld blijft dit :') _O-

okey, wat ik nu dus ga doen is dit:
fietsen... overal naar toe fietsen :))
skeeleren, deze week elke dag een rondje van 3 kilometer...
volgende week een rondje van 4 kilometer...
enzovoorts...
tot ik op de 10 kilometer zit (grotere skeeler rondjes hebben wij niet) en dan ga ik het dus weer uitbreiden naar meerdere rondjes...
en daarnaast dus merdere keren op een dag eten, inplaats van 1 keer te weinig :))
de eerste dagen zal ik dus waarschijnlijk wat aankomen, inplaats van afvallen... omdat mijn spieren dus weer sterker dus zwaarder worden :j

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:14

M_D_H schreef:
tijgerr91 schreef:
@ Celien : http://www.caloriechecker.nl/ Is heel handig! kan je elke dag een dagboek bijhouden en je krijgt ook advies! :D :j

het enige advies wat ik krijg is dat ik te weinig eet, en dus meer moet eten om af te vallen... pfff...

Dan zul je niet genoeg voedingsstoffen binnenkrijgen ;)

Afvallen moet wel gezond blijven natuurlijk ;)

Ik merk (sorry als ik het verkeerd heb) dat de jonge mensen hier, te veel gefocused zijn op SNEL afvallen door niet of nauwelijks te eten.

Dat is niet het idee van dit topic. :n

Als ik sommige posts zie, van hoeveel (weinig) er op een dag wordt gegeten, dat is écht niet gezond :n

Viel me gewoon op :o

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:16

Domme vraag.. wat is bij die caloriewijzer water met koolzuur := ?
is dat bronwater of bronwater na-arm?

edit: laatmaar gewoon spa rood _O-

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:23

hmm ik kom uit op 1341. kcal.. dat is genoeg toch, redelijk positief bericht erbij
Citaat:
J
ouw eten bevat vandaag minder dan het gemiddelde aantal calorieën dan iemand als jij nodig heeft op een dag. Was dit een speciale dag? Als je altijd zo weinig eet, dan is dat niet erg want je bent aan de zware kant. Let er op dat je gezond eet, ook als je wilt afvallen. Met de groen geschreven producten zit je goed. De energie die per dag minimaal nodig is om voldoende vitamines en mineralen binnen te krijgen is ca. 1400 kcal voor vrouwen en 1700 kcal bij mannen. Zorg ook voor voldoende beweging. En blijf je gewicht in de gaten houden.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:26

Ik vind het jammer dat die caloriechecker mijn e-mailadres niet pakt!

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:27

Celiien schreef:
hmm ik kom uit op 1341. kcal.. dat is genoeg toch, redelijk positief bericht erbij
Citaat:
J
ouw eten bevat vandaag minder dan het gemiddelde aantal calorieën dan iemand als jij nodig heeft op een dag. Was dit een speciale dag? Als je altijd zo weinig eet, dan is dat niet erg want je bent aan de zware kant. Let er op dat je gezond eet, ook als je wilt afvallen. Met de groen geschreven producten zit je goed. De energie die per dag minimaal nodig is om voldoende vitamines en mineralen binnen te krijgen is ca. 1400 kcal voor vrouwen en 1700 kcal bij mannen. Zorg ook voor voldoende beweging. En blijf je gewicht in de gaten houden.

Goh, dat verhaaltje komt me bekend voor ;)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:28

_O- standaard verhaaltje hahaha
ja ik ben echt aan de zware kant. schrok toen ik net op de weegschaal stond voor t eerst sinds november :+

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:29

Hoi!

Wisten jullie, dat als je gezond wil afvallen, je minstens 1500 kcal moet binnenkrijgen? De meesten van jullie eten veel te weinig! Dit garandeerd het jojoeffect.
Zorg asjeblieft goed voor julliezelf, eet gezond en genoeg.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:40

Zooo ik ga zo lekker even onder de zonnebank en daarna avond eten. Mocht ik dan nog puf hebben duik ik nog even de sportschool in. Eerste keer weer sinds maanden! :P

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:42

Ik eet ook al driekwart jaar (veel) minder dan 1500 kcal per dag (ook wel eens een dagje meteen 4 keer zoveel :Y) ), en dr is niks aangejojoot bij mij (12 tot 15 kg afgevallen bmi nu rond 20/21)..
2000 kcal kan ik niet hebben blijkbaar. Ookal sport ik veel .. ik probeer dmv heel veel groentes eten mn verbranding wel hoog te houden!

alhoewel, ik snoep ontiegelijk veel rozijnen . maar dat doe ik ook al net zo lang en misschien zou k dr dan 1 boterham bij doen, maar snoep liever wat rozijnen :+ al wil ik daar wel eens mee stoppen haha. ben alleen bang dat ik het dan niet meer volhou.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:45

ik had gisteren veel te veel calorieen pffff. Ikheb vandaag wii fit plus gekocht!!!! en ben benieuwd!!!!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:46

Goedzo astrid! ik ben echt benieuwd, ging ff kijken op hoeveel caloriën ik normaal ziot, dat is iets boven de 2000 per dag, maar dan onwijs veel vettige dingen _O-
*whoops*
ben benieuwd hoelang ik t kan volhouden, vooral met jullie steun enzo is het denk ik toch makkelijker :))

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:49

hey, wat ik me afvraag he...
welke producten bevorderen de verbranding en de spijsvertering... en welke producten niet?

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:49

appiesjappie schreef:
ik had gisteren veel te veel calorieen pffff. Ikheb vandaag wii fit plus gekocht!!!! en ben benieuwd!!!!
Ooooooooooooooh ik wil ook een Wii fit plus!!! :+:

Hmmz ik ga vanavond samen eten met huisgenoten. Wraps. Heel veel groente, dat wel. Maar de wraps zelf zijn best callorie-rijk toch?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:54

Lins_Vetra schreef:
M_D_H schreef:

Dan zul je niet genoeg voedingsstoffen binnenkrijgen ;)

Afvallen moet wel gezond blijven natuurlijk ;)

Ik merk (sorry als ik het verkeerd heb) dat de jonge mensen hier, te veel gefocused zijn op SNEL afvallen door niet of nauwelijks te eten.

Dat is niet het idee van dit topic. :n

Als ik sommige posts zie, van hoeveel (weinig) er op een dag wordt gegeten, dat is écht niet gezond :n

Viel me gewoon op :o

ik ben niet gefocust op het snel afvallen...
en ik doe dat niet door niet of nauwelijks te eten,
ik eet niet meer of minder dan normaal, ik ben alleen gestopt met snoepen...
maar kan ik ook echt neit op, maar zoals je in de rest van de post kunt lezen, ga ik dat wel proberen...

al vind ik het nog steeds krom dat ik meer moet gaan eten om af te vallen :') _O-

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:55

Sabin_e schreef:
appiesjappie schreef:
Ooooooooooooooh ik wil ook een Wii fit plus!!! :+:

Hmmz ik ga vanavond samen eten met huisgenoten. Wraps. Heel veel groente, dat wel. Maar de wraps zelf zijn best callorie-rijk toch?

ligt er denk ik aan hoevel saus en zo je erop gooit? meestal zijn namelijk de sausjes daarbij en bijvoorbeeld die mix die door de groente heen gaan,l best calorierijk?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:55

O: 1 bruin broodje met kaas.
T: Een bakje muesli kokos en choco met yoghurt.
M: 4 bruine broodjes. 2 met ossenworst, 1 met eiersalade en 1 met selderijsalade.
T: cup a soup.
A: Pizza.
Toetje neem ik cornflakes met yoghurt.

Oh en net een koekje gegeten. :))

Verder heb ik even 20 min zonder zadel op mijn paard gezeten/rond gehobbelt en heb ik vandaag een uurtje gefietst bij elkaar.
Laatst bijgewerkt door Rienn op 04-01-11 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt