Hier (eindhoven) ligt ook heel erg veel sneeuw! Net wat minder als in Limburg maar wel zoveel dat ik nog nooit in Nederland gezien ehb volgens mij Maar ik werk nu tijdelijk bij de TNT post en dit was dee eerste dag sinds een keer in de jaren 80 dat de post niet bezorgd kon worden (op stakingen na dan). Maar als we wilden mocht het wel dus heb met nog iemand 1 wijk gedaan was best een uitdaging moet ik zeggen Ga nu even foto's maken. Het is wel echt prachtig
Lopen was juist het moeilijkste want die tassen op je fiets zijn heel zwaar en als je dan over een niet aangetrapte stoep loopt dan krijg je je fiets echt neit vooruit. Ik had een wijk met veel flats dus dan zette ik me fiets neer en ging ik de post wegbrengen maar mn wijk van vanmiddag kon echt niet dat was de afgelopen dagen al heel zwaar
Paar plaatjes:
De poort waar ik met mn fiets langs moest ging niet verder open Op de prullenbakken zie je ook hoeveel er is gevallen
hier ook een flinke laag maar lang niet zoveel als in oost brabant. Tilburg eigenlijk ook hetzelfde. Alles is gewoon goed te doen. Treinen rijden bussen rijden en zowaar allemaal optijd. Ben om 3 uur van me werk in tilburg vertrokken en zit alweer in de bus in breda. Begin er eindelijk een beetje van te genieten.
grietje14
Geplaatst: 24-12-10 16:42
goldith schreef:
Hier geen sneeuw, maar wel ontzettend koud! En de kachel is stuk, gelukkig is nu de monteur erbij, was hier erg koud vanochtend...
ow das minder lukt het de monteur een beetje met de kachel?
Hier in Friesland helaas geen witte kerst...wel heel koud door de wind
Meen je dat nu echt?? Ligt er bij jullie geen sneeuw? Ik dacht dat heel Nederland minimaal 5 cm had liggen, ik wil wel ruilen met je, al ligt er hier gelukkig minder dan in Limburg! Maar 20 cm vind ik meer dan genoeg!