het is hier windtstil en bijna nog onbewolkt. ik vindt het wel warm. bij ons in de stal is het zelfs al weer boven de 30 graden. de ventilator draait weer op volle toeren. inhuis is het een graad of 25.
Ze verwachten in de loop van de week weer noodweer
Echt waar?op vrijdag of int weekend?
Geloof woensdag of donderdag! Stond vandaag in de krant dat ze zich zorgen maken i.v.m de 4 daagse. Er zou weer noodweer op komst zijn tijdens de 4 daagse..
Bij ons komen ze morgen in de straat alle bomen omkappen.. Ze zijn bang dat er nog meer gaan kiepen bij een nieuw noodweer
Neptunus
Geplaatst: 19-07-10 23:29
vandaag weer behoorlijk warm maar redelijk te doen. morgen word het nog een stuk warmer. ( Bladel NB)
Durante
Geplaatst: 20-07-10 07:49
Ik heb 't echt wel gehad met dit warme weer... Je hoeft maar even wat te doen, en zweet alweer enorm... Ik ga zometeen even hardlopen, het is nu nog redelijk koel. Heb nu vakantie,en was van plan om lekker te gaan rijden,maar met dit weer is dat niet te doen. Maar gelukkig word 't van de week weer wat koeler joepiee
Het is nu hier heerlijk Ik ga zometeen shoppen, ben er precies als de winkels open gaan. Ik weet wat ik nodig heb en zal dus niet onnodig kleren gaan passen e.d.