Tallie1979 schreef:Ik ben tussen de middag braaf mijn stem uit gaan brengenPVV heeft de mijne gekregen
Gelukkig dat je toch niet voor de charme van Rutten bent gevallen, Tal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saffire schreef:Kijk en dat bedoel ik dus he , als die mensen er toch niks mee doen met de hulp , waarom zoude we dan helpe
Het haalt toch niks uit als de mensen zelf geen initatief nemen om iets te helpe
Rock schreef:saffire schreef:Mag ik even vragen waarom je je ergert aan mij schrijfwijze?
IK type met hoofletters en punten toch??
Wat ik alleen wel doe is af en toen een N weglaten
Sorry maar dat krijg ik er niet uit bij mezelf
Je vergeet ook her en der een d en een t
Cyntje schreef:Tallie1979 schreef:Ik ben tussen de middag braaf mijn stem uit gaan brengenPVV heeft de mijne gekregen
Gelukkig dat je toch niet voor de charme van Rutten bent gevallen, Tal
saffire schreef:saffire schreef:Kijk en dat bedoel ik dus he , als die mensen er toch niks mee doen met de hulp , waarom zoude we dan helpe
Het haalt toch niks uit als de mensen zelf geen initatief nemen om iets te helpe
Misschien kúnnen ze niks met de hulp omdat de hulp op de verkeerde plekken terecht komt? Beetje raar verwijt vind ik dit.
Ik vind het maar raar dat we de ontwikkelingshulp stop moeten zetten/drastisch moeten verminderen omdat eht ergens beleidsmatig verkeerd gaat. Wie pak je daar nu mee aan??
Citaat:Nogmaals, Saffire?
Citaat:Ja??
Moet ik hier nu persee op reageren.
Heb ik geen boodschap aan.
De hulp komt verkeerd terecht zeg je , Ja dus ??
In mijn ogen doen ze er niet veel mee met de hulp
We zijn al zolang bezig om ze te helpen , en word het beter NEE dus.
saffire schreef:Ja oke maar je moet wel toegeven dat de hulp toch niet echt helpt.
Vind ik dan he
saffire schreef:Wie zegt dat ik ermee stop .
Ik heb geen zin om tegen je in te gaan.
Is dat dan weer flauw