Iemand enig idee of er ook mannenkleding wordt verkocht daar?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SimoneDV schreef:Vandaag even slippers gehaald voor 1,50 voor in het zwembadNormaal pas ik alle schoenen daar niet aangezien het maar tot 40 gaat, heb 41-42. Maar waren slippers "maat L" voor 40-41 en die paste ik wel
NewYork schreef:SimoneDV schreef:Vandaag even slippers gehaald voor 1,50 voor in het zwembadNormaal pas ik alle schoenen daar niet aangezien het maar tot 40 gaat, heb 41-42. Maar waren slippers "maat L" voor 40-41 en die paste ik wel
Mijn zus heeft ook maat 41-42 maar die past meestal toch de maatjes 40/41 van de schoenen.
laatst heeft ze van die witte gympies mee genomen van de mannen afdeling, maar je ziet niet dat het écht mannen schoenen zijn... ze heeft van de vrouwen afdeling denk 5 paar van die gympies..
Sabin_e schreef:Whaa ik zag dit topic en dacht; hier moeten ik even mijn liefde uiten over de Primark!
Naast Primark ben ik fan van London en dus ook van Oxfort street, dat komt even goed uit..
3 weekjes geleden ben ik weer naar London geweest en kwam thuis met:
Schoenen £2, nog een paar schoenen £2, T-shirt £4, Vestje £8, Hempje £3, nog een hempje £3, Basic T-shirt £2, zonnebril £1, Tas £8 en onderbroeken (haha) £3.
Het enige nadeel van de Primark vind ik dat ze hun mileuvriendelijke papieren tassen altijd zo vol mogelijk stoppen, en jij tijdens je 'wandeling' in Oxfort street erachter komt dat die tassen niet zo stevig zijn, conclusie; alle voorbijgangers zien hoe jij je hebt uitgeleefd bij de Primark..