Wat ik wel vreemd vind, is dat mijn instructrice zei dat ik eind vorig jaar mijn rijbewijs wel zou halen omdat het zo goed ging.. en nu zijn we toch weer 1,5 maand verder en heb m nog steeds niet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niet dat ik nu lang aan het sukkelen ben, maar in jouw geval..
Ik doe ook geen TTT trouwens
Hij had wel gezegd van joh ga je theorie maar halen.. dus wat dat betreft.. ach ik ga het gewoon vragen
Nu alleen nog even bedenken hoe
Bij mij zal het wel schelen dat mijn instructrice een goede kennis is van ons dus ik kan eigenlijk alles wel met haar bespreken dus daar heb ik wel geluk mee! Ik ga er gewoon voor en we zien wel hoe het afloopt, mijn ouders vinden in ieder geval ook al dat ik af kan rijden dus dat scheelt! 
Heb je die maar weer!
) Ik denk dat je daar het meeste van leert, omdat het toch ook een beetje de vraagstelling is. Bijna alle vragen zijn logisch nadenken of algemene verkeersregels, er zitten maar een paar "leer" vragen in.
Zijn vooral meer de feiten, wel handig om die op papier te hebben. Ik wil eerste de theorie uit m'n hoofd weten voor ik ga oefenen, dan is een samenvatting wel handig.
.
, maar dacht zo uit mijn blote hoofd dat ie niet langer zou mogen zijn als 13mtr (hopelijk weet iemand anders het exacte antwoord)
SamSter schreef:brandende vraag, heb donderdag weer mn theorie![]()
k ben alleen behoorlijk door de war en kan t nergens vinden.
je heb verkeersbord C3 en C4 ( die vierkante blauwe borden met de witte pijl ( eenrichtingweg)
dus daar hoef je geen tegenliggers te verwachten, met uitzondering van fietsers of brommers..
dan heb je borden D4 D5 D6 D7, de blauwe ronden borden met de witte pijl, uitleg in theorie boek :
gebod tot volgens van de rijrichting die op het bord staat aangegeven..
Maar kan je hier ook tegenliggers verwachten zoals auto's ?
&
In mn anwb boek staat dat een personen auto met aanhanger oid niet langer mag zijn dan 12 m , en in me veka best boek staat 13 m, wat is nu waar?
wie o wie, Help![]()
, ik zal ook eens op letten op die borden hihi .. Volgens mij ben ik nog niet helemaal wakker
...
?
, dat ik half naast die vrachtwagen zat en mijn instructeur de rem pakte en tegen me zei van ho ho ff inhouden (ivm die vrachtwagen ook beetje slingerde, dit had ik wel gezien maar hij had geen knipper aan om bijv naar rechts te gaan), maar goed ik toen mn instructeur me vertelde van dat bedoelde ik niet zozeer maar meer om het idee dat ik uit zijn dode hoek moest blijven (jaja stom,stom van mij had ik kunnen weten maja heeft vast wel eens meer mensen die zoiets of anders mee maken)
. Waarop ik tegen mn instructeur vertelde van OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH JAAAAAA goed dat je me het nog ff zei ik zou tegen mn rechter voet zeggen minder enthousiast te wezen
Want mag binnenkort dan eindelijk afrijden ...
, maar ook door het verleden dat toen m´n moeder me uit school haalde ze een ongeluk kreeg met een vrachtwagen
.
En gewoon denken dat het een ''gewone'' les is..
Maar zodra mijn examen in zicht komt zal ik ook super zenuwachtig zijn 
maar blijft het wel eng vinden