Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ossie96 schreef:Net terug van wedstrijd in Wormerveer, we stonden op het grasveld al vast zonder paard in de trailer door de sneeuw...... Er lag denk ik bijna 10 cm. Gelukkig hebben de de combi met een aantal mensen eruit kunnen duwen!
Het was erg glad op de wegen en das best eng met de trailer rijden... Thuis in Beverwijk lag er een stuk minder maar toch was het overal wel wit...
Balen, dacht net dat we er vanaf waren!!!
Muzefee schreef:Dikke vlokken hier, allemachtig.Zo groot heb ik ze nog niet gezien dit jaar.
Lalidan schreef:Hier sneeuw, maar het mag bijna de naam sneeuw niet hebben.... er ligt wel 2 mm denk ik zo.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe het er in hardenberg aan toe is? Ik zou vandaag naar paard 2010, en zoals het hier is lukt dat makkelijk, maar heb weinig zin om er bijna te zijn en dan om te kunnen keren.
Lalidan schreef:Hier sneeuw, maar het mag bijna de naam sneeuw niet hebben.... er ligt wel 2 mm denk ik zo.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe het er in hardenberg aan toe is? Ik zou vandaag naar paard 2010, en zoals het hier is lukt dat makkelijk, maar heb weinig zin om er bijna te zijn en dan om te kunnen keren.