Zulk soort kastjes zijn er dan in de bus!
@Batje: inderdaad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cerilene_ schreef:Hoe zit het trouwens als je de kaart wel geactiveerd hebt, maar er geen geld opgezet hebt?
Ik heb m een keer voor zo'n ding gehouden toen ie het eigenlijk nog niet hoorde te doen en nu staat mijn saldo in de min. Ik neem aan dat dat verrekend wordt zodra ik hem oplaad.
Morgen wil ik weer met de bus, maar ben weer te lui geweest om m op te laden.
Kan ik hem dan gewoon gebruiken zodat ik nog mee in de min kom? Hoeveel/hoelang mag je dan rood staan?
SteffiiY schreef:Vanaf 1 februari mag je niet meer met je gewone OV (oude)reizen, dus dan zullen die palen er wel moeten zijn.
Kan zijn dat jou busorganisatie nog geen palen heeft, hier hebben alle palen het(regio amsterdam-utrecht)
Berdien schreef:Op verschillende websites staat het inderdaad uitgelegd, en in dit topic nog maar een keertje of 100Het is inderdaad erg makkelijk en zo gebeurd. Dus misschien iets minder hard roepen, en het gewoon even lezen en proberen?
Tinkelbell schreef:Ohmygod. WIE ben jij? Je wil dat ik even 80 pagina's ga lezen of het MISSCHIEN al wel gezegd is want O god dat ik iets vraag wat al gezegd is? DRAMA! Gezeik.