Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gelukkig zeiden er andere mensen wat van.. Ik had het niet gedurfd
(Voordeel, dan heb je er 6 per uur omdat je ook die van de Syntus kan nemen)
ik zal de kranten in de gaten houden 
Karin schreef:SimoneDV schreef:
Vandaag ging mn trein van utrecht ineens van spoor 4, had m gelukkig meteen zien staan dus ik had m nog, als ik eerst naar 8/9 was gegaan had ik m wel gemist denk ik
Had je toevallig de trein van 8u ongeveer? Ik stond vanmorgen ook zo opeens op spoor 4 oid (en ik zit in de trein van Deventer-Rotterdam). Iig niet het normale spoor. Was even verbaasd toen ik uit stapte
Berdien schreef:Laatst ook ".. en denkt u daarbij ook aan uw bagage.. en neem die dan ook mee."

Anne. schreef:Dr zit hier een oudere man in de trein.. Die stak net op z'n gemak een sigaretje opGelukkig zeiden er andere mensen wat van.. Ik had het niet gedurfd

Het eindstation was volgens het witte bord namelijk Heerlen... Spannend, een Thalys die van Rotterdam-Antwerpen-Brussel een mooie draai maakt terug naar Heerlen?
Szan schreef:Dat doet me allemaal denken aan een artikel dat ik laatst in Mind Magazine las: mensen die bijvoorbeeld in een stiltecoupé een reiziger erop wijzen dat er niet gebeld of gepraat mag worden doen dat vaak niet omdat ze zelf last hebben van het geluid, maar om waardering van andere reizigers te krijgen
Geloof best dat daar wat in zit! Natuurlijk is er ook een groot deel mensen dat anderen erop aanspreekt omdat ze echt zelf last hebben van het lawaai, maar ik geloof zeker dat een groot deel van de mensen ook alleen maar wat zegt omdat ze zich dan 'trots' voelen omdat ze dan het voortouw daarin hebben genomen