zijn hier meer legpuzzel gekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chocobroodje

Re: zijn hier meer legpuzzel gekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 11:49

Ja deze is erg lekker. Zat welnog een mind f*ck in het recept (voor mij tenminste) er moest 50 ml melk bij. Ik nog een nieuw pak melk gehaald maar dat was niet nodig. 50 ml is minder dan een half kopje, ik kwam er wel op tijd achter maar het lijkt zo weinig op zo'n grote bak. Geeft niet het is goed gekomen :D
Ik moet zo even een paar boodschapjes doen maar dan mag ik weer puzzelen :D Heb gister veel aangelegd nadat ik hem had omgedraaid dat werk echt als je vast zit!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 13:22

Zo bij deze dan foto's van de laatste puzzels die ik gemaakt heb. Ze vliegen eruit, zeker de laatste, op dinsdagavond begonnen, had de rand en wat stukjes, woensdag overdag even wat gepuzzeld, maar niet veel. 's Avonds samen met vriendlief gepuzzeld en af was die.
Afbeelding
Het park

Afbeelding
Een met zeilbootjes, saai en moeilijk ondanks de 500 stukjes.

Afbeelding
Ook een JvH

Afbeelding
En de buren van JvH

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 13:33

Leuk sjasje! Wat gaan jullie hard met z'n 2en :). Erg leuk! Ik hoop de mijne ook vandaag af te kunnen maken maar ik moet nog best veel, dus weet niet of ik het haal

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 16:23

leuke puzzels :)
Ik ga zo ook weer even uurtje puzzelen

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 16:43

Leuke puzzels Sjaslik, behalve die saaie :+ .
Elmo-Browny: gefeliciteerd!!

De portapuzzel is er. Ziet er indrukwekkend en degelijk uit!!
De twee puzzels zijn er ook (Connemara hengst en 3 wijzen), maar ik vind de kleuren op de puzzelstukkjes eigenlijk een beetje flets. Valt me een beetje tegen.
Dit weekend gaat het gebeuren: we gaan aan de puzzel!!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 16:48

Begint het bij jullie ook zo te waaien? Volgens mij gaat het hier heftig stormen straks. Heb vandaag alweer heel wat aangelegd :j maar of hij vandaag afkomt..... zou wel leuk zijn :D

Leli je bedoelt die van de 3 wijzen? tom dubois toch? Ben niet zo'n fan van zijn puzzels. Ik heb breath of life van Dubois, de enige puzzel waar ik ooit spijt van heb gehad.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 16:56

Ik had ergens een mooie portapuzzel gezien in het bordeauxrood, weet alleen niet meer waar :P

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 17:15

Je moet wel even kijken er zijn 2 varianten, de versie bij bol.com (legpuzzel.nl ook, wel veel duurder!) is de stevige variant, daarvan weet ik zeker dat het werkt. De versie bij puzzelwereld (de bordeaux rode http://puzzelwereld.eu/legpuzzels.php?sel=3 ) werkt anders. Ik zeg niet dat ie slecht is, maar het ziet er wat minder stevig uit. Het is je eigen keus natuurlijk, maar vergelijk ze maar eens, de rode heeft veel minder klitteband dan de zwarte.
Laatst bijgewerkt door chocobroodje op 16-10-09 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 17:17

ben nog steeds niet aan het puzzelen gekomen, de randjes liggen nog steeds op tafel.... veel te druk gehad en wat overwerkt en daarbij ook erg grieperig...

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 17:19

chocobroodje schreef:
Begint het bij jullie ook zo te waaien? Volgens mij gaat het hier heftig stormen straks. Heb vandaag alweer heel wat aangelegd :j maar of hij vandaag afkomt..... zou wel leuk zijn :D

Leli je bedoelt die van de 3 wijzen? tom dubois toch? Ben niet zo'n fan van zijn puzzels. Ik heb breath of life van Dubois, de enige puzzel waar ik ooit spijt van heb gehad.

Het is hier ook niet echt lekker weer. Heb de binnenpony's net maar vast naar binnen gehaald. De rest moet nog even een tijdje doorbijten :D .

Ik vind eigenlijk van alle twee de puzzels de kleur wat flets (ook die van Ravensburger), maar de 3 wijzen zijn inderdaad van Tom Dubois.
Misschien had ik me er door het plaatje op de computer iets te veel van voorgesteld.

Gelukkig hebben we nog een enorme stapel puzzels liggen, waar we al jaren niets mee gedaan hebben, dus die zijn weer nieuw voor me :+ . Ik denk dat we met een puzzel van een paar poesjes gaan beginnen: die hebben we nog nooit gemaakt, dus dat wordt wel eens tijd na een jaar of 8 of zo.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 17:25

Gerrem heeft ie 8 jaar in je kast liggen stoffen ;) Dan moet je hem maar eens maken. Het zal wel mee vallen met de puzzels.
Brenda wat rot dat je je niet lekker voelt. Hopelijk wordt het gauw wat beter.

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 17:33

halloo..
ik heb erge pijn aan mijn kaak..
snik snik.
gaat al wat beter denk dat me verstandkies nummer 2 erdoor komt.
eerst grieperig en dan zere kaak. what's next hahaha
nog niet aan de puzzellll.
morge komt me zus even langs, die moet 2 uur en kwartier rijden hier naar toe. ga zo is naar paardenbeest, ben ik ook al 2 dagen niet geweest omdat ik zo beroerd was hihi
dus even flink knuffelen!!!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 17:44

Oh van het door komen van verstandskiezen kun je ook koortsig/grieperig worden :j Ik loop er al ontzettend lang mee te klooien maar durf ze er niet uit te laten halen :o
Geef je mus een dikke knuf van me?

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:01

Leuke puzzels.
Met mijn puzzel ben ik nog even ver als waar ik gebleven ben. Heb er even geen tijd voor gehad.
Denk dat ik straks nog even ga puzzelen

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 18:06

Nou het gaat volgens mij dalijk flink spoken buiten, dus je kunt heerlijk achter je puzzeltje kruipen :j

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:09

Idd want slapen zou ik dan tocht niet doen haha als het gaat spoken, ben alleen thuis.
Ga dan zo maar even de honden uitlaten dan heb ik dat al gehad.

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:10

zal ik doen, bij ons is de wind eindelijk gaan liggen...
heb het jullie kant opgestuurd haha

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:10

En bedankt :+ Had je niet even een dagje kunnen wachten er mee haha.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:12

patserke schreef:
halloo..
ik heb erge pijn aan mijn kaak..
snik snik.
gaat al wat beter denk dat me verstandkies nummer 2 erdoor komt.
eerst grieperig en dan zere kaak. what's next hahaha
nog niet aan de puzzellll.
morge komt me zus even langs, die moet 2 uur en kwartier rijden hier naar toe. ga zo is naar paardenbeest, ben ik ook al 2 dagen niet geweest omdat ik zo beroerd was hihi
dus even flink knuffelen!!!

Brr, ik voel bij mij ook al van die puntjes doorkomen... Hellup ik wil ze niet :+

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:13

Bij mij zijn de verstand kiezen maar een kwart door gekomen, had er niet genoeg plaats voor.
Maar zolang ik er geen last van hebben blijven ze mooi zitten, ben als de dood voor tanden trekken (dit zou eerder snijden worden dan trekken) maar dat is net zo erg.

maar ken inderdaad wel pijn doen als die door komen. Misschien kun je iets voor de pijn nemen?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:16

Ja ik heb op een foto gezien hoe die van mij gaan groeien, en geloof me ze gaan alle kanten op wat dus niet kan omdat er nog meer tanden zijn in mijn mond :P Ik heb egoistische verstandskiezen :')

Dat spul voor mn bronchitis is viehies := Ik zou capsules krijgen, maar het zijn dus toch bruistabletten en heel goor :P En dat moet ik dus een week lang 3x per dag naar binnen werken :=

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 18:32

Ah das echt heel smerig! Anders morgen even apotheek bellen toch vragen voor de capsules?
Libra ik ben al net zo'n angsthaas, niks aan te doen he. Misschien hebben we dezelfde tandarts :')

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 19:30

Zo ben weer terug met de hondjes. De windt gaat onder tussen aardig te keer. Onze pup vond het helemaal geweldig, maar ik vond er niks aan.

Haha, zou kunnen :+
Bij mij komt het meer door de ortodentist (ofhoejehetookschrijft).
Sommige waren daar niet echt zachtzinnig met de beugels plaatsten. En vooral niet met die ringetjes voor over de kiezen waar je die beugels aan vast moest maken.
En ik vindt een verdoving in me mond niet grappig. Ik vind dat zo'n eng gevoel.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 19:41

Nou het gaat lekker hier met alle mensen die griepig zijn.
Wat betreft het weer valt het hier alles mee.

En wat betreft die verstandskiezen, ik heb er nog maar 2, 1 is er al weggesneden en de ander getrokken. Voor mij dan toch maar liever snijden bij de kaakchirurg. Heb toen een stuk minder last gehad. De laatste is er op 7 sept uitgegaan, en loop nu nog met een klein gat in mijn mond.

Ben vanmiddag begonnen met de 3e JvH, maar die is aardig druk.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 19:46

Ben 1x bij de kaakchirurg geweest, toen heb ik 5 weken met een ontstoken bekkie gelopen is bijna op een ziekenhuisopname uitgedraaid. Mijn angst kom dus wel ergens vandaan.
Mijn puzzel schiet redelijk op maar hij komt niet af helaas. Ach morgen weer een dag :D