Ik moet zo even een paar boodschapjes doen maar dan mag ik weer puzzelen
Heb gister veel aangelegd nadat ik hem had omgedraaid dat werk echt als je vast zit! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb gister veel aangelegd nadat ik hem had omgedraaid dat werk echt als je vast zit! 

. Erg leuk! Ik hoop de mijne ook vandaag af te kunnen maken maar ik moet nog best veel, dus weet niet of ik het haal 
.
maar of hij vandaag afkomt..... zou wel leuk zijn 
chocobroodje schreef:Begint het bij jullie ook zo te waaien? Volgens mij gaat het hier heftig stormen straks. Heb vandaag alweer heel wat aangelegdmaar of hij vandaag afkomt..... zou wel leuk zijn
Leli je bedoelt die van de 3 wijzen? tom dubois toch? Ben niet zo'n fan van zijn puzzels. Ik heb breath of life van Dubois, de enige puzzel waar ik ooit spijt van heb gehad.
.
. Ik denk dat we met een puzzel van een paar poesjes gaan beginnen: die hebben we nog nooit gemaakt, dus dat wordt wel eens tijd na een jaar of 8 of zo.
Dan moet je hem maar eens maken. Het zal wel mee vallen met de puzzels.
Ik loop er al ontzettend lang mee te klooien maar durf ze er niet uit te laten halen 
Had je niet even een dagje kunnen wachten er mee haha. patserke schreef:halloo..
ik heb erge pijn aan mijn kaak..
snik snik.
gaat al wat beter denk dat me verstandkies nummer 2 erdoor komt.
eerst grieperig en dan zere kaak. what's next hahaha
nog niet aan de puzzellll.
morge komt me zus even langs, die moet 2 uur en kwartier rijden hier naar toe. ga zo is naar paardenbeest, ben ik ook al 2 dagen niet geweest omdat ik zo beroerd was hihi
dus even flink knuffelen!!!
Ik heb egoistische verstandskiezen 
Ik zou capsules krijgen, maar het zijn dus toch bruistabletten en heel goor
En dat moet ik dus een week lang 3x per dag naar binnen werken