Wie kan mij helpen met de temperatuur van vanavond? Ik ga vanavond naar Nick en Simon, maar dat is gewoon buiten, in de stad. En nu zit ik beetje te twijfelen wat ik aan moet.. Ik dacht aan een shirt met lange mouwen en een dun vestje (het is namelijk gewoon echt een dunvestje, beetje net als van een shirtje), maar vraag me af of het niet te warm is.. En ik kan nergens de verwachte temperatuur vinden voor vanavond.
vandaag heerlijk weer! Heel de dag warm en blauwe lucht!
Aukelizzy
Geplaatst: 24-08-09 17:04
Hier ook heel warm en licht bewolkt. Het begint nu een beetje te waaien dus hopelijk gaat het dan ook wat afkoelen!
Mazoe
Geplaatst: 24-08-09 17:06
Ja inderdaad lekker warm, maar volgens de buienradar komt er een regengebied aan... dus dan koelt het weer af denk ik.
We hebben echt niet te klagen deze zomer, onze wei is nog perfect (op het korte gras na) voor de paarden. Niet glad en kapot! Ik hoop dat het nog lekker een tijdje dit weer blijft, laat de zomer maar lang duren dit jaar, HEERLIJK!!!
hier gaat het zo regenen. heerlijk in het zonnetje gezeten. toen nog buiten gegeten met bewolking. waren net klaar en toen ging het regenen. nu droog maar wel dreigend en is nog benauwd