Ik heb het geleerd van mijn vader, wij hadden een oude renault en daar zat geen toerenteller op
cp112
Geplaatst: 11-06-09 15:12
Het nadeel is overigens wel dat die nieuwe auto's zo'n stille motor hebben, als je naast een vrachtwagen rijd hoor je je eigen motor niet meer
Jodym
Geplaatst: 11-06-09 15:14
haha ja zo leer je het snel! ik kijk meestal wel
heel soms met schakelen ook, dan moet ik even denken in welke die ook alweer zat... 'niet kijken' 'ohja'
Siebjuh
Geplaatst: 11-06-09 15:16
Ik zie dit topic nu pas . Ik rijd nu sinds uhwm 20 april volgens mij, 24 moet ik afrijden.. en bedenk me nu dat dat al bijna is !!!!
Ik moet om 16:00 uur weer twee uurtjes tuffen, heb wel een leuke rijinstructeur waar ik gezellig mee kan babbelen. Vandaag gingen we een oefenexamen rijden volgens mij.
Ik moet er vooral op letten dat ik kijk, binnen, buiten, over schouder.. continue.. PFFFFFFFF
Joosiien
Geplaatst: 11-06-09 15:17
Jodym schreef:
haha ja zo leer je het snel! ik kijk meestal wel
heel soms met schakelen ook, dan moet ik even denken in welke die ook alweer zat... 'niet kijken' 'ohja'
dat zei die ook tegen mij toen ik erna keek.. hij zo: er loopt een konijn met een roze strik in het weiland rechts *ik kijk ook nog *
Maar hebben jullie theorie al? Mijn instructeur had het over een boek en Cd-rom en die CD-rom die houdt bij hoeveel fouten je hebt in een oefenexamen. (en je krijgt 100 euro als je 0 fouten op je examentheorie haalt , maar dat boek was 25 euro en met die CD-rom 67 euro ofzo)
Ik heb net mijn 3e en 4e lesuur gehad. We hebben de hellingproef gedaan, dat ging eigenlijk meteen goed! Verder ook voor het eerst op de snelweg gereden. Ik vond het invoegen wel eng, maar voor de rest was het erg leuk