Ik ben gister voor de 1e keer officieel de bob geweest haha. Zal ik komende 1,5 jaar ook nog wel zijn vrees ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ga 't laten maken of niet? 
ben sprundel uitgeduwd (richting etten) door een mercedes-jeepding.. hij zat er zó dicht op.. kom dan voorbij?
dus paar keer op m'n rem gestampt en toen kwam hij gelukkig voorbij..
komop, vrouw + blond + net rijbewijs = *huhuhuhuh* =valt stil= 
ooit word ook ik een goeie chauffeuse 

Heb met mn vriend even geoefend op parkeerterrein en nu ik eerst gas geef en dan pas mn koppeling omhoog haal gaat het stukken beter. In het begin ging ie wel ff brullen, maar hij ging, dat was al een hele verbetering
Nu gaat het wat beter, maar blijf gespannen als ik voor het stoplicht sta, zeker als het druk is. Het is wel ongelooflijk hoe achtelijk sommige rijden. Mn neus is er al een paar keer bijna afgeschuurd en gister bijna een vrouw in mn zijkant omdat ze gewoon niet keek met wegrijden. Ongelooflijk.. Ik ben in voor een nascholingscursus
1 fout teceel op het 2e deel
Nainkey schreef:Ik heb hem vanaf dinsdag dus nog niet heel lang, maar ben ook pas 1x echt alleen geweest. Even raar, maar idd voor het idee, maar veel verschil was er niet. Heb al heel wat gereden maar meestal zat mn vriend ernaast. Ik denk dat het idd een kwestie van gewoon doen is.
Ik ben gister voor de 1e keer officieel de bob geweest haha. Zal ik komende 1,5 jaar ook nog wel zijn vrees ik
die ging lachen als hij afsloeg.. was ze binnen 2x afgeleerd 

jij ook van diesel naar benzine gegaan? 
zo denk ik ook iig.. hoef ook niet te rijden als we met gezin ergens heen gaan, mij te druk