Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Volgende week dus, ben benieuwd!
We sloven ons enorm uit en crossen iedereen voorbij in quickstep terwijl zij lopen te klungelen, hihi
Die lessen zijn erg saai, even figuur uitgelegd krijgen, okee prima, ennnnn... Dan maar wachten. Tja, je moet er iets voor over hebben. 

Met een lekker soepel zooltje en goed passend ook, heerlijk!
bij ballroom is het volgen zo veel makkelijker, en als je recht voor elkaar staat bots je gegarandeerd met je voeten aan alle kanten. Niet praktisch dus! En verder hoor je van elkaar weg te kijken
Als je tenslotte in een balzaal bent en je wordt ten dans gevraagd door iemand die misschien wel uit zijn mond stinkt of die vet creepy is, dan heb je daar geen last van
(tenminste, met dat idee is het vroegah ingevoerd, heb ik mij laten vertellen) 
Maar ze zijn niet duur dus als het niet werkt is het ook geen ramp.
Al zal dat ook wel verdwijnen. Ik ben het nu zo met mijn oude partner gewend, heel stom.
het is wel een tijdje geleden en allemaal weggezakt enzo, maar toch. Ik weet dat ie 't goed kan, ik ben zo ongeveer voor hem gevallen toen hij met me ging dansen op een feestje (niet letterlijk!
maar je snapt wat ik bedoel)(dat hij me nog erg charmant rond kon zwieren ook al kon ik amper op mijn benen staan van de drank...)
te dragen met petticoat, geweldig
.