Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stephanie09 schreef:precies denk ook niet dat je er dommer van wordt! en als de kwaliteit van de les slecht is. Ja nog een tip. Waarom maak je dan gewoon in de les alvast niet wat dingen in je boek. Doe ik nu ook en krijg alleen maar complimenten. Vaak als je het even twee keer doorleest begrijp je het ook nog wel of doe anders even de moeite om naar de leraar te stappen.
WildWings schreef:stephanie09 schreef:precies denk ook niet dat je er dommer van wordt! en als de kwaliteit van de les slecht is. Ja nog een tip. Waarom maak je dan gewoon in de les alvast niet wat dingen in je boek. Doe ik nu ook en krijg alleen maar complimenten. Vaak als je het even twee keer doorleest begrijp je het ook nog wel of doe anders even de moeite om naar de leraar te stappen.
En als je dat nou niet snapt zonder uitleg van de leraar?En als je leraar die uitleg nou ook niet kan geven
Je boek doorlezen verbetert echt niet de kwaliteit van het onderwijs hoor.. lekker nagedacht voor je iets zegt
stephanie09 schreef:hmm vaak staat het al in het boek uitgelegd hoor. ik weet niet. En ja ik heb nagedacht voordat ik het schreef anders zou ik het toch niet neerzetten. Vaak lezen leerlingen het een beetje snel, heb ik ook de neiging om dat te doen, er is mij dan ook vertelt dat het meestal gewoon in het boek staat uigelegd en tja denk ook echt wel dat de leraar zoiets kan uitleggen. Denk niet dat de kwaliteit van de onderwijs zo slecht achteruit is gegaan.
Ilzjuh schreef:Ik hoorde vandaag toch een paar verstandige jongens bij ons op school.
Ze zeiden; "ik ga niet mee met de staking hoor, vind het allemaal vette onzin. Volgend jaar zitten wij hier toch niet meer op school (vierde klassers) en ik heb geen zin in dat gerel".
Had niet verwacht dat uit de mond van een zestienjarige jongen te horen.
Jaduuh schreef:Het is niet meer in Den Haag hè. Nu in Amsterdam.
Jolliegirl schreef:de csg beilen heetf ook gestaakt, maar ik hreb uitgerekend dat zij 6/6.5 uur per dag draaien inimaal dus gemiddels op de 29.5 uur zitten... dat x 40 = 1180 uur..
Wáár maken ze zich druk om!!
Jolliegirl schreef:en klokuren zijn??
toch elke les, die een uur duurt???
stephanie09 schreef:Jolliegirl schreef:en klokuren zijn??
toch elke les, die een uur duurt???
klokuren dat is gewoon 60 minuten.
Jolliegirl schreef:de csg beilen heetf ook gestaakt, maar ik hreb uitgerekend dat zij 6/6.5 uur per dag draaien inimaal dus gemiddels op de 29.5 uur zitten... dat x 40 = 1180 uur..
lottehorse schreef:Jolliegirl schreef:de csg beilen heetf ook gestaakt, maar ik hreb uitgerekend dat zij 6/6.5 uur per dag draaien inimaal dus gemiddels op de 29.5 uur zitten... dat x 40 = 1180 uur..
Hiero gingen vrienden staken terwijl ze in examen jaar zitten en examen jaar heeft maar 700 uren..
lottehorse schreef:Jha inderdaad! ik wist dat niet eens hun ook niet. tot ze bij de rector moesten komen die hun vertelde dat ze maar 700 uur heben dit jaar dus dat hun geen enkele reden heben tot staken. dat was dus nakomen voor hun