[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 17:56

Mijn vriend word over 2 weken 19, luistert metal en is gek van gitaren en draken(omg klinkt best erg zo) en ik heb geen idee wat ik hem moet geven. We hebben dan ruim 3 maanden verkering. Iemand een idee??

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 11:24

Help? O:) Ik moet nog een cadeautje hebben voor maandag en ik weet echt niet wat. Hij is 18 jaar en verder tjaa weet ik het dus echt niet. Het moet gewoon iets kleins zijn. Voor z'n verjaardag vorige maand heeft ie al een boxer gekregen dus dat valt af, ik ken 'm ook nog niet zo lang en zo verder.. dus gewoon iets simpels. Iemand? :')

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 12:40

galley schreef:
Mijn vriend word over 2 weken 19, luistert metal en is gek van gitaren en draken(omg klinkt best erg zo) en ik heb geen idee wat ik hem moet geven. We hebben dan ruim 3 maanden verkering. Iemand een idee??

Je hebt zo'n site waar je een plectrum kan laten graveren en dan als ketting :) Misschien is dat leuk?

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:34

Ik heb 11 maart 2 jaar met mijn vriend, en ik weet echt niets om te geven.... Nou neem ik hem al mee uit eten (ik werk 30 uur hij studeert, vond ik wel zo geëmancipeerd :+ ) Dus het hoeft echt geen groot 'wow' cadeau te zijn. Maar ik ben gewoon echt niet creatief... Mijn vriend vind alles leuk wat ik hem zou geven, en dat maakt het nou zou moeilijk. :')

@ Galley, heb je al gedacht aan een band-shirt, of een flag? Op [url]large-online.com[/url] kun je heel veel vinden! Ook dingen met draken, of miniatuur gitaartjes, er staan hele grappige dingen op. Ik heb mijn vriend ook een band-shirt gegeven toen hij jarig was.

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 17:55

savasan; waar mijn vriend heeeeel blij mee is, is een zelfgemaakte foto-collage met leuke foto's van ons samen.
Foto's op een USB zetten en bij een Dixons uit laten printen, groot frame halen bij Action of Kruidvat en knippen en plakken maar !

let wel op dat je eerst de foto's neerlegt op het papiertje voordat je daadwerkelijk gaat knippen om te kijken of het wel past :+

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 18:59

Ik zal je eerlijk bekennen, er zijn maar 2 of 3 foto's waar we samen opstaan dus dat wordt een erg zielige fotocollage :')

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 19:10

Wat zijn z'n hobby's, wat vindt ie leuk?

Ik heb mijn vriend een keer een luchtje gegeven, een dvd van de film waar we samen naartoe zijn geweest, een dvd van cabaret waar we samen naartoe zijn geweest.

Ook heb ik hem een keertje een doos gegeven met allemaal herinneringen van ons erin. Dus bijv. bioscoopkaartjes, een dvd van de film die 'ie wilde, hartjes erin foto's erin met de datum erop etc etc. Beviel hem heel goed, vond ie leuk!

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:01

Hmm... Hij doet de opleiding game design & development en is helemaal gek van Lord of the Rings. Voor de rest heeft hij geen tijd voor hobby's, omdat hij het te druk heeft met school. (Als je mij niet meetelt als hobby dan :+ )

Maar dan zou het iets van LOTR zijn, of een game die hij leuk vind maar dat vind ik meer een verjaardagscadeau dan een 2 jarige relatie...

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 18:01

Doe die game in een doosje en doe er alle herinneringen in die je aan 'm hebt? :)

samiratjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 22:00

help help, de vader van me vriend word overmorgen 50
en ik heb nog steeds niets, ja een glas met een leuke abraham tekst, en een fietsbel der op ofzoo :P
daar wil ik een zak drop in doen, maar dat is zo vrij weinig.
als je ziet hoeveel hun voor mij doen.

ja ik weet dat ik laat ben :o

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 23:05

Misschien iets van een dinercheque?? Ik vind iets leuks voor mannen echt lastig, hmmm..

samiratjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 23:45

jaa ik dus ook,
het is een boer, akkerbouw en veeteelt
pfff, ik vind het echt lastig
maar ik ga het Cker onthouden :)
even overleggen met vriendlief, die zn vader natuurlijk wel stukke beter dan mij kent :P

xSalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 01:39

Mijn vriend en ik zijn in maart alweer 3 jaar samen. Ik wil graag een leuk cadeau geven maar weet niet wat. Ik zat al aan een fotoalbum/boek te denken maar we hebben te weinig leuke foto's samen. Ketting en ring heeft die al. Weekendje weg/dagje weg is op dit moment niet te doen i.v.m school/werk en al een vakantie in de vooruitzicht.

Iemand een idee?
(En nee, ik ben niet lastig haha).

Amigo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:59

Biondaa, een fotoshoot van jullie beiden laten doen ;) Is leuk en romantisch tegelijk en je hebt een mooi aandenken achteraf.

samiratjj, een bongobon erbij ofzo? Of naar een leuk restaurant gaan en daar een specifieke cadeaubon vragen?
Of wat zijn zn hobby's? Als ie vb. graag gaat wandelen met de hond kan je hem iets geven ivm honden?

Amigo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:07

Ik gooi het hier ook maar even :D
Ik HOOP dat jullie hét idee hebben of vinden :P

Binnen enkele maanden is een goede vriendin van me jarig (heb dus nog wat tijd).
Ik wil haar een leuk en origineel cadeau geven, maar wat??? Graag zou ik iets doen wat te maken heeft met WESTERN. Ze doet dat graag en beoefend dat dan ook. Het hoeft niet per sé iets materieels te zijn.

Ik had anders gedacht aan een les western van een gerenomeerd westernruiter (al dan niet op verplaatsing), maar wie, hé? Ik heb er geen kaas van gegeten wat dat betreft.

Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen omtrent western? Ik wil gerust een eindje rijden (zij woont in W-Vl, BE), maar uiteraard niet de andere kant van NL ofzo :?

Amigo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 10:30

Niemand een idee?

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 23:14

Een vriendin van mij viert morgen haar verjaardag (ja ik weet ik ben heel laat maar ik kon niet eerder kijken).
Ik wil sowieso al een parfum of een leuk sieraad geven, maar ik wil nog iets origineels daarnaast.
Weten jullie iets? :)

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 19:02

Nou aangezien er een slotje op mijn topic gezet is, post ik 't maar hier.

M'n broer word aankomende donderdag 23, maar ik geen flauw idee wat ik niet kopen.
Geen deo oid. dat krijgt ie wel voor kerst.
Hij werkt heel veel en woont bijna 2 uur hier vandaan, dus aan uitjes ofzo heeft hij niks.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 19:31

Mijn vriendin wordt morgen 18, maar ik wil als verassing toch een cadeau kopen.
Heeft iemand een idee? Ik ben echt inspiratieloos namelijk.
Ze is solllicitante bij de politie, verder ja vindt ze alles wel leuk.
Mijn ouders geven haar sowieso een grote snoepzak :))

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:08

Een dagje weg ? Een avond uit ( bios + eten ) ?

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:57

ik heb nog helemaal niet lang een vriendje en hij verjaard donderdag al .. nu weet ik echt niet wat kopen voor hem ..
enerzijds wil ik hem heel graag wat geven uiteraard !! Anderzijds ik ken hem echt nog niet lang genoeg om te weten waar ik hem net blij mee kan maken ..

iemand ideetjes ?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 15:21

Dames, heb jullie hulp nodig!

Vriendlief is 14 maart jarig. Zijn nu ruim anderhalf jaar samen en wonen al ruim een half jaar samen.
Hij is gek op fitness/bodybuilding en op zijn ps3. Maar, voor zijn ps3 koop ik niks, want hij zit al teveel achter dat ding :D Verder, iets voor zijn fitness gebeuren kan wel, maar heb geen idee wat.

Verder werkt hij ruim 50 u in de week, dus veel is ie niet thuis. Als jullie tips hebben.. Dan hoor ik het graag!

Wou eigenlijk een weekendje weg, maar dan zitten we met de hond, zij zal ook niet meekunnen ivm agressie andere dieren. Heb al gekeken voor een driftcursus via vakantieveilingen.nl, maar kreeg hem telkens net niet te pakken! En een driftcursus zo boeken, wordt me te duur. Als ik het geld had had hij het zo gekregen, maar kan dat helaas niet missen!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 17:48

Ik heb ook advies nodig :')

Mijn papsie word 27 maar 50, dit viert hij niet egt, omdat mijn ouder is november 25 jaar getrouwd zijn, ja, ja, ook dat nog, in juli willen ze een groot feest geven, dus voor dan wil wat kopen, ook ben ik zo'n iemand die voor zijn b'day en de trouwdag ook wat wil geven :o

wij dachten voor 50ste b'day een fotoshoot met gezin en hond, willen ze wel graag.
dan voor trouwdag een weekendje weg met z'n 2e.
wekendje weg, en fotoshoot gebeurt denk wel, maar ik wil nog wat :')

en hoe regelen me zus en ik zo'n groot feest (samen doen we ook de cadeautjes, en die fotoshoot betaald me moeder ook aan mee)

weekendje weg gaat waarsc. via vakantieveilingen.nl

een grote bos bloemen of een taart gaat t niet worden, dit krijgen ze al iedere week :')

mijn zus werkt bij de bakker en krijgt vaak wat mee en ik werk bij een erg leuke bloemenwinkel :D

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 21:23

Oke lady's!! (en eventuele heren :D )
Ik zit echt met een probleem en dat al 2 maanden :+
Mijn liefste mama word 50 dit jaar en ze weet dus echt niks voor haar verjaardag. Wij weten wel leuke dingen zoals bijvoorbeeld een dag duiken of zoiets.
Maar een activiteit wil ze alleen maar met het hele gezin doen we wij willen echt iets speciaals voor haar geven.
Spullen weet ze niet want ze heeft alles al wat ze wilde.
Nu wil ik wel een fotoshoot doen met mijn broertje voor nieuwe foto's want dat is al heel lang geleden.
Ik ga een speciale taart maken voor haar verjaardag maar wat moet ik nou als echt cadeautje geven?
Daarbij komt dat ze dit jaar ook nog 30 jaar zijn getrouwd dus daar moet ik ook nog wat voor verzinnen :+

Hebben jullie een goed idee?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:06

_Jessie schreef:
Oke lady's!! (en eventuele heren :D )
Ik zit echt met een probleem en dat al 2 maanden :+
Mijn liefste mama word 50 dit jaar en ze weet dus echt niks voor haar verjaardag. Wij weten wel leuke dingen zoals bijvoorbeeld een dag duiken of zoiets.
Maar een activiteit wil ze alleen maar met het hele gezin doen we wij willen echt iets speciaals voor haar geven.
Spullen weet ze niet want ze heeft alles al wat ze wilde.
Nu wil ik wel een fotoshoot doen met mijn broertje voor nieuwe foto's want dat is al heel lang geleden.
Ik ga een speciale taart maken voor haar verjaardag maar wat moet ik nou als echt cadeautje geven?
Daarbij komt dat ze dit jaar ook nog 30 jaar zijn getrouwd dus daar moet ik ook nog wat voor verzinnen :+

Hebben jullie een goed idee?

ik zit met bijna hetzelfde probleem :') zie hierboven ^ :')
misschien kun je een foto van die shoot op doek laten drukken..

dan zit je alleen nog met die trouwdag, wat hadden jullie bij 25jaar getrouwd gedaan? :+