Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Zoveel zin in chocolademelk...niks in huis. Ben aan het overwegen de drukte te trotseren voor één pak chocomelk, want dat is het enige wat mn vader *niet* in zijn kerstpakket had gekregen
Ghostattack schreef:Polarize schreef:Zoveel zin in chocolademelk...niks in huis. Ben aan het overwegen de drukte te trotseren voor één pak chocomelk, want dat is het enige wat mn vader *niet* in zijn kerstpakket had gekregen
Woon je dichtbij? Ik heb hier een pak chocolademelk uit een kerstpakket en niemand hier lust het

vikawiek schreef:Sinds mijn pony laatst koliek heeft gehad krijg ik amper eten weg. Wat ik eet houd ik inmiddels wel binnen, dat was vlak na de koliek ook moeilijk, maar alle prikkels van eten zijn momenteel gewoon te veel. Ik kijk zo op tegen kerst met al dat eten wat ik toch niet weg ga krijgen en dat mijn familie er sowieso weer over gaat zeuren en zeiken dat ik niet "gewoon" mee eet
Zijn er nog autisten die ook moeite hebben met eten wegkrijgen die tips hebben? Ik leef momenteel op cornflakes, appels, thee en kwark
vikawiek schreef:Sinds mijn pony laatst koliek heeft gehad krijg ik amper eten weg. Wat ik eet houd ik inmiddels wel binnen, dat was vlak na de koliek ook moeilijk, maar alle prikkels van eten zijn momenteel gewoon te veel. Ik kijk zo op tegen kerst met al dat eten wat ik toch niet weg ga krijgen en dat mijn familie er sowieso weer over gaat zeuren en zeiken dat ik niet "gewoon" mee eet
Zijn er nog autisten die ook moeite hebben met eten wegkrijgen die tips hebben? Ik leef momenteel op cornflakes, appels, thee en kwark

Ik ben een beetje een aparte en ga over op Melba toast met hummus en geraspte kaas als het slecht gaat
maar het helpt wel om vanuit iets wat je nu kan eten op te bouwen door daar extra dingen aan toe te voegen
prompter schreef:Roosch schreef:Zo had ik vanmorgen in de supermarkt ruggengraat en heb de muskus kerstkransjes laten liggen.
Nu heb ik spijt van die ruggengraat.
Die lijken me ook niet zo lekker, je kunt beter musket kransen kopen

MarlindeRooz schreef:Ik wil deze week een paar nachtjes weg omdat ik behoefte heb aan zee en rust.
Maar vind maar eens een rustig huisje. Liefst niet langs de kust in zuid-Holland ivm vuurwerk. En niet achterlijk duur. Er moet een comfortabele bank in staan (wil lezen). En de teckel moet mee.![]()
Duitsland is direct zo ver.
MarlindeRooz schreef:Ik wil deze week een paar nachtjes weg omdat ik behoefte heb aan zee en rust.
Maar vind maar eens een rustig huisje. Liefst niet langs de kust in zuid-Holland ivm vuurwerk. En niet achterlijk duur. Er moet een comfortabele bank in staan (wil lezen). En de teckel moet mee.![]()
Duitsland is direct zo ver.