Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 17:38

Gefeliciteerd StonedRomy!

Jolien bij toevallig op haar verjaardag een lieve kaart van haar Secret Santa in de brievenbus.
Wat lief dat de organisatie Roulette een kaart heeft gestuurd. Tegelijkertijd ook een kaart van haar Secret Santa. Hopelijk doet dat je goed.
Sowieso weer veel leuke kaartjes.

Weer een hoop leuke weekendplannen ook. Al dan niet gecombineerd met shoppen voor lootjes. Veel plezier iedereen. :)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 18:10

Hier even een klein ego-berichtje tussendoor...
Zei ik een paar dagen geleden nog dat we drie ratjes hadden, is dat aantal vandaag teruggegaan naar twee. :(
Onze lieve Raya is er niet meer bij. ♡

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 18:47

mriek1990 schreef:
Zei ik een paar dagen geleden nog dat we drie ratjes hadden, is dat aantal vandaag teruggegaan naar twee. :(

Aaah wat verdrietig, sterkte :knuffel:

Tancreda4

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 18:57

Ah wat sneu, heel veel sterkte!!

Hier een gaaf kadootje op de kop weten te tikken en hoop zo dat m'n lootje het leuk gaat vinden! Leuk om rond te loeren naar leuke kadootjes voor in het pakket. Ik heb wel het een en ander al :):)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 19:00

mriek1990 schreef:

Ach wat een verdrietig bericht.
Heel veel sterkte gewenst :(:)
Wat is er gebeurd?

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 19:15

Sterkte mriek1990! Y;(

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 19:15

Heel veel sterkte mriek1990 :knuffel:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 19:35

Ach wat verdrietig :knuffel:

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 20:00

Vandaag gaan shoppen met mijn beste vriendin, en een paar kleinigheidjes voor mijn lootje kunnen scoren.
Ook al een idee wat betreft een hint :)

Virtuele knuffel aan iedereen die het nodig heeft!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 20:01

Sterkte mriek1990, die diertjes zijn veels te kort op deze wereld. :knuffel:

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 20:22

Sterkte :knuffel:

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 20:31

Wat verdrietig Marieke. Sterkte met het verlies. :knuffel:

Hoe was het in Toverland en DM?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 21:09

Ik heb vandaag op Vlieland een poging gedaan een cadeautje te vinden voor m’n lootje. Maar helaas gefaald want ik vond alles wat een beetje leuk was ook gelijk verschrikkelijk duur. Nou ja thuis maar lekker de stad in binnenkort :)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 21:17

Dank jullie wel allemaal, heel lief. ♡
Hebben der in laten slapen. Vorige week was ik al met haar bij de dierenarts, daar bleek ze een oorontsteking te hebben. Anibiotica gekregen en het leek de goede kant op te gaan.
Vanochtend was het ineens slechter. Heb nog geweekt voer geprobeerd te geven, maar at ze niet meer. Vanmiddag vond ik haar op haar rug in de kooi, helemaal apatisch. Reageerde ook niet meer op pijnprikkels. Dus was voor ons al duidelijk.
Bij de dierenarts begon ze ook ineens te bloeden uit haar neus dus waarschijnlijk toch iets van een hersenbloeding o.i.d. gehad.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 21:23

Sterkte mriek :knuffel:

Hier nog een korte update over mijn verzorgpony; de eigenaar wil toch nog proberen of ze met pijnstillers en ander voer nog een paar goede maanden kan hebben. Ik ga morgen weer naar haar toe en heb zelf ook slobber gekocht en al afgegeven van de week. Alles om haar te helpen.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 21:32

Zertab schreef:
Sterkte mriek :knuffel:

Hier nog een korte update over mijn verzorgpony; de eigenaar wil toch nog proberen of ze met pijnstillers en ander voer nog een paar goede maanden kan hebben. Ik ga morgen weer naar haar toe en heb zelf ook slobber gekocht en al afgegeven van de week. Alles om haar te helpen.

Och, het zou wel fijn zijn als je nog een paar maanden hebt met haar.
Duimen draaien voor jullie ♡

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 22:21

Ach gos, wat naar dat jij je ratje hebt moeten laten inslapen mriek1990. Sterkte! Hopelijk kunnen de andere twee nog even mee.

@Zertab: Je bent duidelijk gek met je verzorgpony dat je zo je best voor haar doet. Ik hoop van harte dat jullie nog wat fijne maanden te gaan hebben samen.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 22:42

Banjer schreef:
SSS-vragen

Matheno: wat is je voetmaat? (ivm die warme voeten) En kan je een paar goede foto's plaatsen van de hoofden van je katten en je paarden?

Oeh een vraag voor mij!

Ik heb maat 38/39, enne... Even spitten voor fotos....

Dit is Dennis

Afbeelding

Dit is Ed

Afbeelding

Afbeelding

En dit is Teunis

Afbeelding

Afbeelding

Dit is senior poes Max

Afbeelding

Afbeelding

En dit is poes Willem

Afbeelding

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 22:45

Zertab schreef:
Mondy schreef:
Jij ook veel plezier :D

Doe jij ook de spookhuizen?

Nee alleen het park overdag en de scare zones. Vindbhet bedrag een beetje te voor alleen wat extra spookhuizen als ik eerlijk ben.
En een bekende staat in een scare zone dus dat is sowieso leuk.
Wij zijn iig net weer thuis

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 23:07

Leuk toverland. Ben er met m'n zoontje geweest vorige maand en we mogen in januari nog een keer gratis. Het park heeft ne eigenlijk positief verrast! Halloween spookhuizen schijnen ook echt leuk te zijn?

Wat verdrietig mrieke.. nooit leuk afscheid nemen van een dier...

Sorry als m'n lootje mij te weinig actief vind. Ik vind het reageren best een klus maar probeer wel alles mee te lezen :) .

En ik kwam erachter dat mijn grote doos niet groot genoeg is :') gelukkig heb ik nog een poos... haha

Hier een zondag gevoel op zaterdag, dat is gunstig al zeg ik het zelf haha. Morgen naar zwemles. Zoontje nog hopelijk bijna op voor z'n A. Dat horen we denk ik binnen nu en een week en heb nog een man uitgenodigd met z'n dochter morgen middag die ik steeds hier in de betaalde speeltuin tegen kwam. Zelfde scenario als ik. Gescheiden en kind gaat hier niet naar school dus dacht eens kijken of de kinderen een klik kunnen hebben. Maakt opgroeien toch makkelijker als hij straks buiten zelf mag spelen e.d. als hij kindjes kent. In de speeltuin hadden ze weinig oog voor elkaar maar waren er veel anderen dus ben benieuwd als we het zo afspreken :') . Maar ben benieuwd of het energie gaat geven of kosten morgen haha.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 23:30

Mijn huisdieren.

Ik heb 3 poezen. Alle 3 een totaal wisselend karakter, maar een ontzettend leuk stelletje samen

Afbeelding
Dit is flair, een ragdoll meid. Een echte dame. Voelt je enorm goed aan, altijd verlegen voor knuffels. Tenzij je een totaal onbekende bent, dan vind ze het toch wel spannend. Eten is niet haar favoriete bezigheid. Ik heb me vaak zorgen gemaakt over haar gewicht. Snoepjes vind ze af en toe wel lekker, maar met 2 tegenstanders in de strijd voor het lekkers is ze vaak de verliezer.

Afbeelding
Dit is focus, even oud als flair. Een dikke dik. Toen ik nog geen elektrische voer bakken had, at ze voor 3. Nu tegenwoordig gaat dat een stuk beter. Voor natvoer doet ze een moord. Aandacht krijgen vind ze zeer spannend, als ze je beter kent komen er tegenwoordig wel kopjes. Maar uitgebreide knuffelpartijen voor "vreemden" zijn nog wat lastig. Wel vind ze het heerlijk om naast mij te slapen 's nachts.

Afbeelding
Dit is flash, de dominantste van het stel. Een echte ragdollxmaincoon dame. Dol op snoepjes, dol op natvoer. Haar eigen droogvoer eet ze per 1 brokje, die ze dan uit haar bakje hengelt. Verder vind ze het fantastisch om met water te spelen, waardoor mijn huiskamer vaak een waterballet is. Flash is de gene die zich het meest open stelt naar vreemden.

Afbeelding
En niet mijn eigen, maar wel mijn vriendje. Dit is marnix. Af en toe gaan we lekker knuffelen of een rondje rijden. Het is een oud baasje, die bijna dezelfde leeftijd heeft als mij. Hij mag helaas geen snoepjes vanwege allergieën, maar een appeltje vind hij heerlijk.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 00:57

@Mondy ik ben net pas thuis. Wij hadden een fear pass. Echt zeker de moeite waard! Alle spookhuizen kunnen doen en direct door kunnen lopen. Ideaal!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 07:54

Oooh wat leuk ik wil binnenkort ook weer eens naar Toverland gaan.

Mijn huisdieren stapel bestaat uit 2 Britse kortharen, wat vissen van mijn zoon en 5 paarden.

Zal nog eens wat foto’s van ze opzoeken

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 11:14

Ik heb ook een kaartje gehad! Handgeschreven, echt heel leuk. Alleen ik liep net de deur uit naar de autobeurs met m’n vriend dus heb nog geen foto gemaakt. Maar echt lief! En het is leuk om
Te horen dat je een leuk lootje bent <3

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 15:12

Mriek, sterkte!

Zertab, hopelijk voelt ze zich wat beter met andere medicatie en voer.