Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Polarize schreef:studeerkosten...au
en met een kunstopleiding is het natuurlijk lekker duur met al het extra materiaal wat erbij komt kijken
Had je gezien dat er een 10% kortingbon bij gerstaecker is, hij zat in de mail en is tot de 16e geldig geloof ik, pin mij er niet op vast. Als je wilt kan ik de kortingbon ook wel naar je doorsturen als je hem hebt gemist, het is een barcode die ze dan aan de kassa kunnen scannen.
Edit: mijn ouders hebben dezelfde opleiding gedaan en die geven als tip om de studentenkwaliteit te halen ipv de pro-kwaliteit. Je gaat zo snel door je materiaal heen dat het anders geen doen is
Onder het motto alle beetjes helpen
Zebrastreep schreef:In een dorpje hier in de buurt heeft een automobilist nogal een ravage aangericht. Wonder boven wonder geen zwaargewonden of doden.
Maar dan de reacties op Facebook 'omg daar liepen we vorige week nog'
Ja alsof je dan überhaupt in gevaar bent geweest. Vindt dat altijd zulke idiote reacties. Het voegt ook niks toe.
Zebrastreep schreef:In een dorpje hier in de buurt heeft een automobilist nogal een ravage aangericht. Wonder boven wonder geen zwaargewonden of doden.
Maar dan de reacties op Facebook 'omg daar liepen we vorige week nog'
Ja alsof je dan überhaupt in gevaar bent geweest. Vindt dat altijd zulke idiote reacties. Het voegt ook niks toe.
Telpeva schreef:Coco4life schreef:Ingegroeide teennagels![]()
![]()
![]()
Teen gestoten en nu zit ie vol bloed![]()
En pas over een maand naar het ziekenhuis dus moet ook nog twee keer in de efteling lopen hiermee![]()
Als ik echt niet meer kan lopen vraag ik wel krukken aan bij de huisarts.
Doet je huisarts dit niet?