black_kelpie schreef:Nu bijna 2 weken in het ziekenhuis na een geknapt hersenaneurisma en bloeding tijdens de reparatie daarvan. Ik wil mijn hond zien
Heftig zeg!! Spoedig herstel gewenst.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Nu bijna 2 weken in het ziekenhuis na een geknapt hersenaneurisma en bloeding tijdens de reparatie daarvan. Ik wil mijn hond zien
Telpeva schreef:Ik heb live, de opvolger van hotmail. Allemaal spam over Bitcoin, gokken, black friday, dat je zogenaamd geld hebt gewonnen of een cadeaubon kan claimen. Ik doe die folder ook elke dag controleren voor geval er per ongeluk een nuttige email in terecht is gekomen, maar hier is geen doorkomen aan zo.
Edit,
Whoppa, weer 16 spam mails erbij
black_kelpie schreef:Naar omstandigheden niet slecht, maar m'n bloeddruk gaat nog niet lekker, ik kijk zo scheel als wat, ben bijna volledig doof, waarschijnlijk door de hersendruk en flink hoofdpijn ook.
Of ik haar buiten kan zien weet ik nog niet, met een rolstoel lukt denk ik nog niet en ik verwacht niet dat ze me met bed en al naar buiten rollen. Hoop dat ze dat kunnen fiksen.
Telpeva schreef:Ik heb live, de opvolger van hotmail. Allemaal spam over Bitcoin, gokken, black friday, dat je zogenaamd geld hebt gewonnen of een cadeaubon kan claimen. Ik doe die folder ook elke dag controleren voor geval er per ongeluk een nuttige email in terecht is gekomen, maar hier is geen doorkomen aan zo.
Edit,
Whoppa, weer 16 spam mails erbij