Dus moet even hulp inschakelen om hem open te krijgen, maar die kunnen sowieso niet vandaag.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Ik sprak laatst een autoverkoper en die zei dat de occasions niet aan te slepen waren t.o.v. de nieuwe auto’s en daarom ook veel duurder zijn geworden dus snap je twijfel.
Boras schreef:chanicha schreef:Heb ik als de temperatuur van het ijzer te hoog staat
Deze kan je niet instellen
Maar ik bedenk me net dat ik een paar weken geleden een wafelijzer heb gekregen. En daar zitten ook tosti ijzers bij.
Dus ik ben inmiddels weer het zonnetje in huis
mystery1980 schreef:Waarom zijn alle truien te kort? Blijkbaar is het iets met mode. Maar in de winter loop ik niet graag met blote buik, veel te koud en zeker met de energie tarieven nu. Onbegrijpelijk soms die mode!!!
Femke_Tweety schreef:mystery1980 schreef:Waarom zijn alle truien te kort? Blijkbaar is het iets met mode. Maar in de winter loop ik niet graag met blote buik, veel te koud en zeker met de energie tarieven nu. Onbegrijpelijk soms die mode!!!
En om die reden heb ik vooral unisex of heren truien.
Veel fijner, en qua hoe ze eruit zien hebben ze ook nog regelmatig mijn voorkeur...
black_kelpie schreef:En zo heeft het ruim 2,5 uur gestaan![]()
![]()
[ [url=m/vXCROn.jpg]Afbeelding[/url] ]