Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 10:51

Nee, de poort ben ik een half uur mee bezig geweest en geen beweging in :+ Deel bevroren maar andere deel blijkbaar uitgezet. In de zomer, voorjaar en najaar moet ik hem vast zetten anders gaat hij steeds open. Vorig jaar winter stuk laten afschaven omdat die vast zat, maar blijkbaar niet genoeg met dit weer. Meer is alleen lastig want dan is die de rest van het jaar niet dicht te houden.

Dus moet even hulp inschakelen om hem open te krijgen, maar die kunnen sowieso niet vandaag. :') Alleen dat kwartier met container en half uur vechten met poort in deze kou was niet mijn favoriete manier van wakker worden

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:00

chanicha schreef:
Ik sprak laatst een autoverkoper en die zei dat de occasions niet aan te slepen waren t.o.v. de nieuwe auto’s en daarom ook veel duurder zijn geworden dus snap je twijfel.

Klopt, wij hadden laatst een briefje onder de ruitenwisser van een autohandelaar dat men mijn auto wel wilde kopen voor 6.000 Euro. Dat is het dubbele van wat ik ervoor betaald heb. :') Ik wil mijn auto onder geen beding kwijt, want ben er helemaal gek mee en wil absoluut niet elektrisch gaan rijden. Dus nee, hoeveel je ook biedt, ik verkoop hem niet. :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:21

Independence schreef:
Ik wil graag een proefabonnement voor LesMills, maar ik heb geen creditcard en geen paypal -O-

Paypal is zo geregeld, kan ook met een gewone bankrekening.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:39

chanicha schreef:
Captain schreef:
Aan de weg zetten met de deksel open? En warm water over je poort gooien?

Wel oppassen dat je daarna niet je nek breekt :j

Wahahahaha, ik dacht hoezo dan, maar het vriest natuurlijk :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 12:46

Ik ben sinds gisteren weer begonnen met hoesten, en ik heb geen codeine meer. Op zich niet zo erg want het is een stuk minder heftig dan een paar weken terug, maar het zorgt voor hele erge rib pijn weer. En nu heb ik dus een rib die af en toe weer lijkt te verschuiven, wat mijn 3 gebroken ribben ook deden voordat ze weer aan elkaar zaten, en die af en toe scherpe pijn doet bij hoesten of diep inademen. Maar de pijn is niet zo erg als toen ik 3 ribben brak. Dus nu weet ik niet zo goed wat ik moet haha. Aan de ene kant denk ik dat een gebroken rib meer pijn zou doen, dus waarschijnlijk is het gewoon beurs. Aan de andere kant... de enige vergelijking van rib pijn die ik heb is 3 bot breuken in een keer, dus natuurlijk zou 1 breuk minder pijn doen. En toen ik in een keer 3 ribben brak ging er in mijn hoofd óók geen alarmbel af, dus ik kan mijn interpretatie van pijn niet echt vertrouwen _O-

En we hebben een nieuwe (super, super lieve!!!) Huisarts. Een vrouw. Die over 2 jaar de praktijk over gaat nemen (godzijdank!!!), maar ze werkt alleen op maandag. De rest van de week werkt mijn andere hork van een huisarts. Dus ik denk dat ik sowieso tot maandag zal wachten, en tegen die tijd hoop ik te weten of het meer als beurze spieren aanvoelt of als iets wat gebroken is..

saskiaojan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 13:14

Afbeelding
Les met -7…. Ik ga op dammen en ga op kantoor werken :+ totdat het weer +10 is *D

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 13:54

Lekker een tosti maken tussen de middag, zin in :9

Het brood wordt netjes geroosterd (en bruin als je het te lang tussen de ijzers laat liggen), maar de kaas wil opeens niet meer smelten. Why? _-:(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:00

Heb ik als de temperatuur van het ijzer te hoog staat :))

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:11

chanicha schreef:

Deze kan je niet instellen ;(

Maar ik bedenk me net dat ik een paar weken geleden een wafelijzer heb gekregen. En daar zitten ook tosti ijzers bij.

Dus ik ben inmiddels weer het zonnetje in huis :)

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:14

Waarom zijn alle truien te kort? Blijkbaar is het iets met mode. Maar in de winter loop ik niet graag met blote buik, veel te koud en zeker met de energie tarieven nu. Onbegrijpelijk soms die mode!!!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:18

Boras schreef:
chanicha schreef:

Deze kan je niet instellen ;(

Maar ik bedenk me net dat ik een paar weken geleden een wafelijzer heb gekregen. En daar zitten ook tosti ijzers bij.

Dus ik ben inmiddels weer het zonnetje in huis :)

Jaaa die hebben wij ook en aangezien mijn man tosti’s in het voren heeft gemaakt wordt die nog weleens gebruikt :')

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:27

mystery1980 schreef:
Waarom zijn alle truien te kort? Blijkbaar is het iets met mode. Maar in de winter loop ik niet graag met blote buik, veel te koud en zeker met de energie tarieven nu. Onbegrijpelijk soms die mode!!!

En om die reden heb ik vooral unisex of heren truien.

Veel fijner, en qua hoe ze eruit zien hebben ze ook nog regelmatig mijn voorkeur...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:31

Femke_Tweety schreef:
mystery1980 schreef:

En om die reden heb ik vooral unisex of heren truien.

Veel fijner, en qua hoe ze eruit zien hebben ze ook nog regelmatig mijn voorkeur...

Idem! Ik had hetzelfde probleem. Heb nu mannen truien aan, zitten perfect en zijn dikker dan die anderhalve steek vrouwentruien

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:35

helaas zoek ik een trui op een vrij chique/nette broek, dan is zo'n grove herentrui niet zo'n succes.
Maar dank voor het meedenken.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:39

Ik koop ook veel bv sweat jurken die net wat kort vallen en dan draag ik die als trui.
Ik test truien altijd door de handen even in de lucht te doen. Dan een blote buik? Gaat ie niet mee. En in deze tijd gewoon lekker een lang hemd eronder...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:08

En zo heeft het ruim 2,5 uur gestaan :roll: _-:(

Afbeelding

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:27

Black_Kelpie: PostNL zeker? Gebeurt hier ook regelmatig, gewoon op de stoep... 8)7

Meniscus waarschijnlijk gescheurd. Pas 30 december een MRI scan. Overmorgen wel al een echo en RX-foto, maar meniscus is blijkbaar enkel goed te zien op MRI. Ugh. -O-

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:28

sweat jurken is niet echt de uitstraling die ik nu zoek helaas, wil echt wel iets netter ook omdat het anders niet in stijl is met de broek waar ik hem bij wil dragen. Verder volledig met je eens, blote buik bij handen in de lucht is no go.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:29

black_kelpie schreef:

[ [url=m/vXCROn.jpg]Afbeelding[/url] ]

zeker een klacht indienen!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:59

Ergernis,

Ik sta met mijn camper precies voor het enige vak op een parkeerplaats waar hij past.
Al in de achteruit geschakeld, en wacht een fractie van een seconde tot ik goed beeld heb op mijn achteruitrijcamera.

Vliegt er precies in dat heel korte moment een gozer met een bedrijsbus tussen, en zet hem op die plek neer.
(Plekken zat nog waar hij kan staan, moet hij alleen 6 passen verder lopen naar de winkel)

Meestal ben ik niet zo assertief en laat ik het er maar bij zitten.
Maar dit was zo lomp grof dat ik toeterde, mij armen omhoog hief en gewoon bleef staan.

Mijnheer deed enige tijd of hij me niet zag.
Daarna kwam hij uit zijn bus en liep naar mij toe.

'Dat is niet erg beleefd hè, wat u deed. Ik sta notabene in zijn achteruit klaar om in te parkeren en u vliegt er tussen. Geen andere plekken waar ik pas'

Ik had discussie verwacht.
Maar mijnheer was blijkbaar ietwat verbaasd dat ik hem aansprak, mompelde nog iets halfslachtigs van niet gezien, knipperlicht, etc. (Niet gezien is knap, 2.20 breed en 6 lang, exact vóór dat vak, klaar om achteruit in te steken :') )

Maar tot mijn verbazing zette hij zijn bus daarna wèl op een andere plek en kon ik alsnog parkeren en boodschappen doen.

Misschien keek ik lelijk ofzo, géén idee.

Het eerste was absoluut ergernis, het tweede vind ik dan nog wel lollig.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 16:01

mystery1980 schreef:
black_kelpie schreef:

zeker een klacht indienen!

Ga ik doen, maar heeft geen enkele zin. Dit is niet de eerste keer :x

En inderdaad CalipsoLover, PostNL...

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 16:51

Mijn auto moet nieuwe injectoren…. Garagist wil eerst even met mijn man over de kosten praten….. (auto techniek staat niet op mijn “wil ik begrijpen” lijst en de garagist weet dat ik het niet wil snappen)…. Zucht, ik weet weer waarom ik extra uren werk deze maand.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:26

black_kelpie schreef:

HAHAHAHHA Verdekt opgesteld achter die plant _O- :')

Ik erger me aan (ex) collega's die hier langer werken dan ik/opgeleid zijn voor dit werk en daardoor denken dat ze alles fantastisch goed doen of de hemel in worden geprezen door hun werk. En dan krijg ik die administraties in handen en ben ik een dag bezig alles te herstellen >;)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:31

Beetje boos op de garage die onze auto aan ons verkocht heeft.

Laatste woord is hier nog niet over gesproken en zal er inhoudelijk niet op in gaan.

Maar ik mag wel zeggen.

Ik ben boos.
Heeeeeeel erg boos.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:31

Aan de apotheek. Dochter moet diclofenac hebben, hadden ze liggen maar konden ze niet vinden. We brengen het naar je toe. Dus ik zeg: voor 16.00 uur want dan moet ze hem hebben. Ja komt goed. 3x raden wie er nog geen diclofenac heeft gekregen -:(- 16.10 uur gebeld, eerst nog naar beneden gelopen mocht het in de brievenbus liggen, ja er is echt iemand onderweg. Ik ga hem bellen dan komt het zo snel mogelijk. Ondertussen is het 16.30 uur en nog steeds geen diclofenac in huis. (En dus ook niet in dochter)