Zoiets wil ik hier ook nog ooit maken, haha.Qua hobbies hier is het eigenlijk voornamelijk de paarden. Daar gaat ook echt bijna alle vrije tijd inzitten. Ik probeer wel een paar keer per week te gaan sporten, al lukt dat niet altijd. Lezen is een grote hobby (een gepersonaliseerde boekenlegger oid zou ik echt super leuk vinden), ik game graag. En verder zijn puzzelboekjes enzo ook altijd leuk, zeker nu we weer naar de donkere maanden toegaan.
Ik probeer ook het hardlopen op te pakken, dus een lampje voor tijdens het hardlopen is ook welkom.
.
Ik vind taal echter gewoon heel leuk.
Maar dat zit er niet in.
Doe nu alleen Italiaans, maar als ik dat af heb wil ik verder met Hongaars. Wilde ook m'n Duits opkrikken maar daarvoor is het niveau van duolingo echt te laag, heb ooit een B2 diploma gehaald dus daarvoor moet ik iets anders verzinnen haha. Grieks is suuuperhandig, ik heb vroeger Latijn en Grieks gehad op school en daardoor kan ik echt supermakkelijk talen begrijpen. Met Hongaars heb je er weinig aan maar met heel veel talen is het zo handig!
deze zomer ben ik aan een groter projectje begonnen omdat ik met de trein ging dus heeeeel veel uren reisde. Inmiddels is ie af en ik vind m echt fantastisch 
ik eet vegetarisch maar en klein stukje écht oude kaas lust ik altijd wel.