Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:LinkedIn!al die afgestudeerden met hetzelfde berichtje.
‘Hierbij kan ik meedelen dat ik ben afgestudeerd met onderzoek naar bla bla bla bla met een 8,4. Bla bla bla. Ik wil graag mijn afstudeercoach bedanken. Op naar het volgende avontuur!’
Joooeeee, en wat in hemelsnaam is een afstudeercoach. Ik voel me oud en ben nog maar 31
Kookaburra schreef:CBR en hun nieuwe maatregelen.
https://www.autoblog.nl/nieuws/opgelet- ... st-3351616
Maakt de lat voor mensen die al bang zijn om te zakken nóg hoger. Zoals voor mijVoor onze doelgroep gaat het averechts werken.
Zebrastreep schreef:Oké ik zal ook nog wat positiefs zeggen ik vond het heel tof om ze live te zien. Als gitarist zijnde kan ik echt genieten om slash live te zien spelen had regelmatig kippenvel.
Maar 0 bekers drinken gehad we zijn wanhopig opzoek naar een tankstation want de Mac was zo druk en binnen was al om 10 uur dicht. Medicatie genomen met warm water![]()
Nu door morgen en zaterdag naar de ttik voel mij alleen de nuchtere oppas moeder omdat ik niks mag drinken.
fohadie schreef:Zebrastreep schreef:Oké ik zal ook nog wat positiefs zeggen ik vond het heel tof om ze live te zien. Als gitarist zijnde kan ik echt genieten om slash live te zien spelen had regelmatig kippenvel.
Maar 0 bekers drinken gehad we zijn wanhopig opzoek naar een tankstation want de Mac was zo druk en binnen was al om 10 uur dicht. Medicatie genomen met warm water![]()
Nu door morgen en zaterdag naar de ttik voel mij alleen de nuchtere oppas moeder omdat ik niks mag drinken.
Je hebt ze gezien, dat neemt niemand je meer af! Maar 0x drinken, waren de watertappunten dan ook weg/leeg? Want woensdag hadden ze nog speciale waterkranen met drinkwater. (En dan bedoel ik niet de kranen bij het toilet waar je j handen mee wast.)
fleurtjeuh schreef:Kookaburra schreef:CBR en hun nieuwe maatregelen.
Maakt de lat voor mensen die al bang zijn om te zakken nóg hoger. Zoals voor mijVoor onze doelgroep gaat het averechts werken.
Ach dat artikel is wel een beetje overdreven hoor.
Zwarte lijst, kom nou toch..
En ik snap niet waarom het de drempel horen zou maken?
Ja het wachten is poedersuiker, maar die tijd kan je goed gebruiken om uit te werken waarom het precies mis ging of waar je aan kan werken om de stress te verminderen zodat het de volgende keer wél gaat.
Flying_Angel schreef:Überhaupt LinkedIn.LinkedIn!al die afgestudeerden met hetzelfde berichtje.
‘Hierbij kan ik meedelen dat ik ben afgestudeerd met onderzoek naar bla bla bla bla met een 8,4. Bla bla bla. Ik wil graag mijn afstudeercoach bedanken. Op naar het volgende avontuur!’
Joooeeee, en wat in hemelsnaam is een afstudeercoach. Ik voel me oud en ben nog maar 31
Kookaburra schreef:Kun je geen faalangstexamen aanvragen?CBR en hun nieuwe maatregelen.
rien10 schreef:fotolijstje schreef:CBR is sowieso een poedersuiker organisatie, je moet zelfs goed uitstappen of je bent gezakt en daar betaal je voor
Dat klinkt mij als streng in de oren. Niet als poedersuiker.
En veilig uitstappen hoort bij veilig autorijden.
fotolijstje schreef:CBR is sowieso een poedersuiker organisatie, je moet zelfs goed uitstappen of je bent gezakt en daar betaal je voor
fotolijstje schreef:Het is gewoon onzin, kijk dat het veilig moet logisch. En als het veilig gebeurd waarom zou je diegene moeten laten zakken puur omdat hij een methode niet gebruikt? Die zwarte lijst is sowieso belachelijk, er zijn al zoveel wachtrijen en je betaalt je helemaal scheel aan de rijlessen maarja dat is mijn mening