Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 06:49

Hiet is het lekker fris. Totaal niet broeierig :).

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 06:55

LinkedIn! :+ al die afgestudeerden met hetzelfde berichtje.

‘Hierbij kan ik meedelen dat ik ben afgestudeerd met onderzoek naar bla bla bla bla met een 8,4. Bla bla bla. Ik wil graag mijn afstudeercoach bedanken. Op naar het volgende avontuur!’

Joooeeee, en wat in hemelsnaam is een afstudeercoach. Ik voel me oud en ben nog maar 31 :(:)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:30

Ik moest veel eerder mn bed uit om met het OV te gaan :z

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:38

Flying_Angel schreef:

‘Hierbij kan ik meedelen dat ik ben afgestudeerd met onderzoek naar bla bla bla bla met een 8,4. Bla bla bla. Ik wil graag mijn afstudeercoach bedanken. Op naar het volgende avontuur!’

Joooeeee, en wat in hemelsnaam is een afstudeercoach. Ik voel me oud en ben nog maar 31 :(:)

Hier was het gewoon een begeleider :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:39

Maar alles en iedereen is een coach tegenwoordig he, vergeet dat niet

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:45

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:48

Kookaburra schreef:
CBR en hun nieuwe maatregelen.
https://www.autoblog.nl/nieuws/opgelet- ... st-3351616

Maakt de lat voor mensen die al bang zijn om te zakken nóg hoger. Zoals voor mij -O- Voor onze doelgroep gaat het averechts werken.

Ach dat artikel is wel een beetje overdreven hoor.
Zwarte lijst, kom nou toch..

En ik snap niet waarom het de drempel horen zou maken?
Ja het wachten is poedersuiker, maar die tijd kan je goed gebruiken om uit te werken waarom het precies mis ging of waar je aan kan werken om de stress te verminderen zodat het de volgende keer wél gaat.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:49

Helemaal brak van gisteren en ik heb niet eens gezopen :')

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 07:54

Aan het feit dat als ik 100 euro meer had uitgegeven ik nu al een mooie grote voliere voor mijn kwartels had staan ipv dit onmogelijke bouwpakket dat me dadelijk 3 dagen klussen gaat kosten. Oh en ik heb verkeerd gerekend, dus kwartels zitten dadelijk erg ruim in het hok :D

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:18

Zebrastreep schreef:
Oké ik zal ook nog wat positiefs zeggen ik vond het heel tof om ze live te zien. Als gitarist zijnde kan ik echt genieten om slash live te zien spelen had regelmatig kippenvel.

Maar 0 bekers drinken gehad we zijn wanhopig opzoek naar een tankstation want de Mac was zo druk en binnen was al om 10 uur dicht. Medicatie genomen met warm water %)

Nu door morgen en zaterdag naar de tt *\o/* ik voel mij alleen de nuchtere oppas moeder omdat ik niks mag drinken.

Je hebt ze gezien, dat neemt niemand je meer af! Maar 0x drinken, waren de watertappunten dan ook weg/leeg? Want woensdag hadden ze nog speciale waterkranen met drinkwater. (En dan bedoel ik niet de kranen bij het toilet waar je j handen mee wast.)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-22 08:21

Dat de Epplejeck mijn laatste bestelling nog niet verzonden heeft en ik die spullen echt voor maandagavond nodig heb.. heb dinsdag besteld, mijn jodphurs en beugelriemen zijn wel binnen maar mijn beugels en handschoenen nog niet. Wil niet nog een keer met manegebeugels hoeven rijden, krijg er zo'n pijn van onderweg..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:21

fohadie schreef:
Zebrastreep schreef:
Oké ik zal ook nog wat positiefs zeggen ik vond het heel tof om ze live te zien. Als gitarist zijnde kan ik echt genieten om slash live te zien spelen had regelmatig kippenvel.

Maar 0 bekers drinken gehad we zijn wanhopig opzoek naar een tankstation want de Mac was zo druk en binnen was al om 10 uur dicht. Medicatie genomen met warm water %)

Nu door morgen en zaterdag naar de tt *\o/* ik voel mij alleen de nuchtere oppas moeder omdat ik niks mag drinken.

Je hebt ze gezien, dat neemt niemand je meer af! Maar 0x drinken, waren de watertappunten dan ook weg/leeg? Want woensdag hadden ze nog speciale waterkranen met drinkwater. (En dan bedoel ik niet de kranen bij het toilet waar je j handen mee wast.)

Precies! Bij de drink kramen komen was al onmogelijk. Overal stonden zeker rijen van 50 tot 100 man en we wouden ons plekje ook niet kwijt

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:07

fleurtjeuh schreef:
Kookaburra schreef:

Maakt de lat voor mensen die al bang zijn om te zakken nóg hoger. Zoals voor mij -O- Voor onze doelgroep gaat het averechts werken.

Ach dat artikel is wel een beetje overdreven hoor.
Zwarte lijst, kom nou toch..

En ik snap niet waarom het de drempel horen zou maken?
Ja het wachten is poedersuiker, maar die tijd kan je goed gebruiken om uit te werken waarom het precies mis ging of waar je aan kan werken om de stress te verminderen zodat het de volgende keer wél gaat.

15 weken wachten... dat is gewoon langer dan 3 maanden... een kwart jaar... Een week of 6 had ik nog begrip voor kunnen vinden maar 15 weken is echt bizar. Als iemand al 2 keer heeft afgereden(ingeschat door een goeie rijschool) heeft diegene echt geen 15 lessen meer nodig dus gaan mensen stoppen met lessen en de motivatie is weg.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:42

CBR is sowieso een poedersuiker organisatie, je moet zelfs goed uitstappen of je bent gezakt en daar betaal je voor

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:44

fotolijstje schreef:
CBR is sowieso een poedersuiker organisatie, je moet zelfs goed uitstappen of je bent gezakt en daar betaal je voor

Dat klinkt mij als streng in de oren. Niet als poedersuiker.
En veilig uitstappen hoort bij veilig autorijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 09:52

Flying_Angel schreef:

Überhaupt LinkedIn. :') "Na drie maanden te hebben gewerkt als Fantastic Fries Fryer bij de MacDonald's, is het nu tijd voor the next challenge! Ik mag namelijk aan de slag bij de Burger King als interieurverzorger. Ik wil mijn topcrew bij de Big M bedanken voor de mooie tijden en voor alles wat we bereikt hebben. Ik heb ontzettend veel geleerd en ben onwijs dankbaar voor de kans die ik gekregen heb, maar voor nu: op naar het volgende avontuur!"

Of mensen die denken dat het een soort Facebook is...

Kookaburra schreef:

Kun je geen faalangstexamen aanvragen?

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:13

Wat slecht van de apotheek! Heb je het niet gezien toen je het ging ophalen? En als tip: misschien kan je het eerder bestellen? Mijn zoon heeft ook epilepsie maar ik houd toch altijd wel zeker 4 weken speling aan.[/quote]

Zit in de herhaalservice, en bij nieuw recept vanuit Zwolle, SEIN (en bij nieuwe toegevoegde medicatie en dus bij twijfel moet men bellen met de neuroloog )

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:25

Citaat:
Citaat:
Kun je geen faalangstexamen aanvragen?

Dat duurde 20 jaar geleden ook al 3 maanden. :=

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:32

rien10 schreef:
fotolijstje schreef:

Dat klinkt mij als streng in de oren. Niet als poedersuiker.
En veilig uitstappen hoort bij veilig autorijden.

Oh ja want een strenge organisatie laat vrouwen sneller zakken :') nee het is echt een corrupte boel.
En met het uitstappen moet je het echt via een of andere methode

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:37

Loeky01 schreef:
Gefrustreerd over de gang van zaken over bepaalde dingen qua beleid in NL/Europa en hoe oneerlijk het is.

Ook mijn grote ergernis.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:40

fotolijstje schreef:

Als je niet goed hebt leren uitstappen, dan wordt het tijd dat je instructeur een draai om zijn oren krijgt. Goed uitstappen heeft met veiligheid te maken. Net als met zijdelingse verplaatsingen en afslaan. Dode hoeken.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:43

Ik zeg niets over wel of niet corrupt zijn fotolijstje. Astrea legt het beter uit dan ik.
De frustratie van het feit dat je (weer?) gezakt bent kan ik me wel voorstellen maar dat is niet perse de schuld van het examen instituut.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:51

Ohoooh, wat een onzin van dat CBR. Ruk instantie inderdaad.

Blij dat ik mijn rijbewijs, na 6x afrijden, iig al 8 jaar probleemloos heb. Staatsexamen vond ik top.

Ik erger me aan mijn hypotheekadviseur. Was via een kennis. Rekent even ruim 1000 euro meer dan de meeste. Opzich prima, als het dan allemaal goed zit. Leuke gozer ook, maar heeft tot nu toe niets meer dan bout-adviezen gegeven en nu zitten we compleet in de knel met het bouwdepot en de verbouwing en we kunnen niet vooruit. Moet 2K betalen om het op te lossen (nieuwe taxatie a 700 euro, en alles wat zwart gedaan is op factuur laten zetten :o ). Ja. Zo gaat je spaargeld er wel makkelijk doorheen ja als je een huis koopt ;( .

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:52

Het is gewoon onzin, kijk dat het veilig moet logisch. En als het veilig gebeurd waarom zou je diegene moeten laten zakken puur omdat hij een methode niet gebruikt? Die zwarte lijst is sowieso belachelijk, er zijn al zoveel wachtrijen en je betaalt je helemaal scheel aan de rijlessen maarja dat is mijn mening :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:54

fotolijstje schreef:
Het is gewoon onzin, kijk dat het veilig moet logisch. En als het veilig gebeurd waarom zou je diegene moeten laten zakken puur omdat hij een methode niet gebruikt? Die zwarte lijst is sowieso belachelijk, er zijn al zoveel wachtrijen en je betaalt je helemaal scheel aan de rijlessen maarja dat is mijn mening :+

Mee eens.

En ik vind zo'n examen ook een farce hoor. Wie doet nou nog autorijden zoals hij dat in de lessen deed :') Als ik zo op de weg om me heen kijk niet veel :') Met een beetje logisch nadenken rijd je een stuk veiliger op de weg dan met al die duffige protocollen.