Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 22:57

Op een pannenkoek hoort geen hartig. Enkel zoet.

Zoals er op een pizza ook geen tonijn of shoarma of friet of pasta of ananas/fruit hoort.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 22:58

Varekaj schreef:

Zoals er op een pizza ook geen tonijn of shoarma of friet of pasta of ananas/fruit hoort.

_/-\o_

110% gelijk

Suzanne F.

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 23:02

Ach wat hoort nou wel en wat hoort nou niet? Ik vind hagelslag ook niet op pindakaas horen maar ja, ga je gang als je dat lekker vindt toch?

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 23:09

Appeltje_1 schreef:
Ik heb morgen een poëzie presentatie en ik ben past net begonnen met het voorbereiden -:)

Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Hoe minder ik slaap
Hoe meer ik er van hou?

Biecht...
Wij woonden in een appartementje een tijdje. De buren hadden vaak ruzie en was best gehorig. En dan als niemand het zag, met een glas tegen de muur staan om écht mee te krijgen waar het nou over ging, en niet maar de helft :x

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 23:23

Varekaj schreef:

Wat?! Geen spekpannenkoek meer? Wat hebben pannenkoeken dan nog voor zin?

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 23:24

Sherivey schreef:
rink schreef:
Okee pizza met zoet krijg ik ook error van..

En van pannekoek met hartig?

:+ Pannenkoek met spek is de best :') #sorrynotsorry

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 23:24

Pluttersput schreef:
Biecht...
Wij woonden in een appartementje een tijdje. De buren hadden vaak ruzie en was best gehorig. En dan als niemand het zag, met een glas tegen de muur staan om écht mee te krijgen waar het nou over ging, en niet maar de helft :x

Jaa dit :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 23:26

Biecht, ik heb eens een (al open) enveloppe open gemaakt van mijn destijds huisgenoot. Het was een oproep voor een rechtszaak. Hij was verdachte. :')

Ik was de boze mensen, deurwaarders etc aan de deur zo zat dat ik wilde weten wat er speelde. :=

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 23:31

MarlindeRooz schreef:
Biecht, ik heb eens een (al open) enveloppe open gemaakt van mijn destijds huisgenoot. Het was een oproep voor een rechtszaak. Hij was verdachte. :')

Ik was de boze mensen, deurwaarders etc aan de deur zo zat dat ik wilde weten wat er speelde. :=

Oehh wat had die gedaan?

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 23:51

MarlindeRooz schreef:

Snap ik!

Is het uiteindelijk goed gekomen of bleef het gedoe?

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 23:52

Sherivey schreef:
Varekaj schreef:
Heiligschennis. Daar schiet een biechtstoel spontaan van in brand }>

Kun je daar mooi je pizza boven bakken :Y)

_O- _O- _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 00:08

Picopico schreef:
Het is lekkerder dan het eruit ziet :') Er zijn hier toch geen Italianen :')
Heus wel :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 00:11

Ik heb een uur geleden de politie gebeld, ze belden net terug en zijn met meerdere eenheden op zoek.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 00:13

Ailill schreef:
Ik heb een uur geleden de politie gebeld, ze belden net terug en zijn met meerdere eenheden op zoek.

Waarover? :oo

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 00:19

Ailill schreef:

Tell us more!
Als dat natuurlijk redelijkerwijs kan zonder mensen in gevaar te brengen

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 00:30

Ja nu ik rustig zit best wel heftig. We zaten net bij vrienden buiten op het balkon. Op de straat loopt een man, komt er opeens keihard een caddy aangevlogen en die stopt naast die man.

Twee mannen springen uit de auto en beginnen te worstelen met die man op straat. Hoop gevloek en uiteindelijk weten ze die man de caddy in te krijgen. Rijden hard weg om na 25/30 meter abrupt te stoppen. Hoop geschreeuw en gebonk vanuit de achterkant.

Zo rijden/remmen ze verder de straat uit. We dachten eerst dat het een grap was, paar minuten later horen we diezelfde auto weer onze kant op komen. Nu echt pijnlijk geschreeuw en gebonk bij iedere stop v.d. auto. Toen zijn we de politie gaan bellen, die het heel serieus vonden klinken. Binnen 5 minuten waren ze er, en vlak daarna belden ze met het verzoek of wij op wilden blijven letten, ze zijn met meerdere auto's aan het zoeken.

Heel bizar.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 00:32

Dat is flink schrikken ja! Hopelijk niks heel ernstig, al klinkt het niet goed :=

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 00:37

Dat ik te veel gegeten heb vandaag.
Het volle maan is en ik niet kan slapen.

Maar door het veel eten heb ik buikpijn en zit ik in het donker op de badkamer.
Met een kacheltje voor mijn neus. :')

Afbeelding

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 01:04

Ben eerder weggegaan bij personeelsfeest omdat ik t echt poedersuiker vond _O-

Heb gezegd dat ik opeens buikpijn kreeg _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 01:23

Ik zit op de badkamer met het raam open, omdat ik benauwd was.
Ik ben al lang niet meer benauwd en wil eigenlijk wel weer naar bed, maar de buren van iets verderop hebben ontzettende ruzie en staan op straat naar elkaar te schreeuwen en te schelden en ik probeer uit te vogelen waar het over gaat, maar het is in ieder geval intens genieten dit :') _O-
(Vooral omdat ze eigenlijk een feestje hebben, met muziek etc, maar van dat feestje is nu niet veel meer over, want ze staan allemaal op straat naar elkaar te schreeuwen en te schelden)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 01:31

Ailill schreef:
Ja nu ik rustig zit best wel heftig. We zaten net bij vrienden buiten op het balkon. Op de straat loopt een man, komt er opeens keihard een caddy aangevlogen en die stopt naast die man.

Twee mannen springen uit de auto en beginnen te worstelen met die man op straat. Hoop gevloek en uiteindelijk weten ze die man de caddy in te krijgen. Rijden hard weg om na 25/30 meter abrupt te stoppen. Hoop geschreeuw en gebonk vanuit de achterkant.

Zo rijden/remmen ze verder de straat uit. We dachten eerst dat het een grap was, paar minuten later horen we diezelfde auto weer onze kant op komen. Nu echt pijnlijk geschreeuw en gebonk bij iedere stop v.d. auto. Toen zijn we de politie gaan bellen, die het heel serieus vonden klinken. Binnen 5 minuten waren ze er, en vlak daarna belden ze met het verzoek of wij op wilden blijven letten, ze zijn met meerdere auto's aan het zoeken.

Heel bizar.

Oh jemig dat is echt heel bizar en heftig..
Hopelijk loopt dit goed af

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 01:35

Het is half 2 ‘s nachts, ik heb echt een paar uur geleden nog een pizza op maar ik moet opbiechten dat die pizza met macaroni er KAPOT lekker uit ziet en ik die zo naar binnen zou willen werken op ‘t moment. En nu twijfel ik om noodles te maken. Maar heb eigenlijk zin in macaroni pizza. Want de nacht begint maar net ;)

Edit: ik heb idd noodles gemaakt. Het is 2u. Serietje aan. Helemaal aan ‘t viben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 06:49

Amber_anne schreef:
MarlindeRooz schreef:

Oehh wat had die gedaan?

Stond er uiteindelijk niet bij. -O-

Ik gok zelf wanbetaling en/of diefstal. Hij is uiteindelijk door een deurwaarder uit huis gezet en heeft later nog in de bak gezeten.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 08:15

Pizza shoarma, lekker hoor.
Ook de pizza met nachos erop zijn erg lekker.

Pannenkoeken alleen met zoet? Nee! Hier beginnen we altijd met een pannenkoek met kaas/spek en daarna idd zoet.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 08:20

Ailill schreef:

Heel bizar.

He bah, dit klinkt echt heel bizar :=