Had vannacht gedroomd dat kinderen zo ver mogelijk weg probeerde te trappen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Gisteren kwam een vriendin naar me toe
"Zeg, wij gaan natuurlijk binnenkort trouwen en je bent echt de hele dag welkom, maar we hebben best veel kinderen uitgenodigd en we gaan ook naar de kerk en het gaat echt een lange dag worden. Dus denk er maar even over na of je de hele dag mee wilt, of alleen de avond want ik denk dat dat je voorkeur heeft."
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar 2 bruiloften gehad van die vriendengroep, die duurde maar een uur of 5/6 door corona maar dan was ik al gaar joh. Dat geneuzel ook in die kerken pffff. Dus dit meedenken was wel even fijn.
axel_1997 schreef:Ik help bijna elke zaterdag op de manege met de les van de kleintjes. (Mijn paar uur per week dat ik met kinderen overweg kan.) Meestal gaat het prima. en is het hartstikke leuk. Maar nu moet ik toch even klagen. De kinderen gingen voor het eerst het bos in. Dat wilde de ouders natuurlijk zien dus dat werd een lange caravaan van zes pony's, zes kleintjes en minimaal twintig ouders plus aanhang. Dat is prima. Maar die kinderen kregen ook de instructie om auto te roepen als ze er een zagen zodat niemand zou schrikken en brokken maken. Dus twee van die koters hebben twintig minuten lang om het hardst "AUTO!" zitten krijsen of er nou een in de buurt was of niet. (arme pony's) En pas op de terugweg kwamen de ouders op het idee om die twee het zwijgen op te leggen.
axel_1997 schreef:Ik help bijna elke zaterdag op de manege met de les van de kleintjes. (Mijn paar uur per week dat ik met kinderen overweg kan.) Meestal gaat het prima. en is het hartstikke leuk. Maar nu moet ik toch even klagen. De kinderen gingen voor het eerst het bos in. Dat wilde de ouders natuurlijk zien dus dat werd een lange caravaan van zes pony's, zes kleintjes en minimaal twintig ouders plus aanhang. Dat is prima. Maar die kinderen kregen ook de instructie om auto te roepen als ze er een zagen zodat niemand zou schrikken en brokken maken. Dus twee van die koters hebben twintig minuten lang om het hardst "AUTO!" zitten krijsen of er nou een in de buurt was of niet. (arme pony's) En pas op de terugweg kwamen de ouders op het idee om die twee het zwijgen op te leggen.
Plop1997 schreef:Ik had vannacht zo’n vreemde droom. Heb afgelopen week de prikpil voor het eerst gehad dus ik heb wat buikpijn. Maar nu droomde ik dat ik zwanger was en was dus de hele nacht in paniek en werd bezweet wakker. Voor mij echt een nachtmerrie! Zo raar het voelde helemaal echt omdat ik ook daadwerkelijk buikpijn had.
Hebben meerdere dat hier, dat je droomt over zwangerschap of eigen kinderen en je compleet in paniek bent er over?