Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Humpiedumpie schreef:Suliko schreef:Ik vind het vooral heel raar om te bedenken dat het Morpheus zijn schedel is,
Het zou mij wel heel gaaf lijken ooit de schedels van m'n eigen katten terug te hebben. Beter dan een restje as in een blikje
. Hoelang had het onder de grond gelegen?
Humpiedumpie schreef:Suliko schreef:Ik vind het vooral heel raar om te bedenken dat het Morpheus zijn schedel is,
Het zou mij wel heel gaaf lijken ooit de schedels van m'n eigen katten terug te hebben. Beter dan een restje as in een blikje
. Hoelang had het onder de grond gelegen?
DuoPenotti schreef:https://www.ad.nl/reizen/vrouw-46-overl ... UQ6fqLmELY
deze is ook erg naar.
Vrouw overlijd in vliegtuig en gezin met kinderen moeten er naast blijven zitten.
Shenavallie schreef:Zoiets begrijp ik er ook uit. Al die lichaamssappen die in de stoel dringen en gaan rieken...Iedereen die - als hij/zij naar de wc moet - erlangs moet. Hoop dat ze er op z'n minst een laken of EHBO-deken overheen hebben gedaan.
PoelieWoelie schreef:Wat ik heb gevonden op internet;
- Rogor Mortis treed 1 tot 4 uur na het overlijden op. Grote kans dus dat mevrouw in een zittende houding uit het vliegtuig kwam.
- Lijkvocht ontstaat als het ontbindingsproces bezig is. Dit proces begint gemiddeld 48 uur na het overlijden.
Edit; of doel je op urine/ontlasting?
Storm schreef:Stel voor dat het mijn zoontje of dochtertje was die zou overlijden. Geen haar op mijn hoofd die eraan zou denken om het lijkje in het koude ruim te laten. Ik zou mijn kind bij me willen houden, op schoot, dicht tegen me aan. Geen probleem met lichaamssap of wat dan ook, niemand zou mijn kind bij me weg krijgen.