xPabloBokt schreef:Coronauitbraak op de afdeling oncologie van het ziekenhuis waar mijn moeder onder behandeling staat voor kanker..
Alsof het zo al niet moeilijk en eng genoeg is..
Wat heftig, ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Ja ze is nog niet in contact geweest maar ze heeft maandag wel PET-scan daar.. ik vind het gewoon een heel eng idee en het is extra stress die ik gewoon niet erbij kan gebruiken.. ik loop 32 uur stage, heb 8 uur per week bijbaan, 4-5 uur per week terugkomdag op mijn opleiding..
Denk dat ik binnenkort mijn bijbaan maar opzeg want anders gaat het niet goed komen ben ik bang..
michelle___ schreef:Kan niet kiezen welke foto op mn cv moet![]()
Vandaag een hele selfiesessie (?) gehouden voor de ringlight, voelde mij weer even 16. Maar omdat ik nog niet helemaal tevreden ben met mijn haar kon ook 95% van de foto's weer de prullenbak in.
Haar vast, haar los, haar achter oor, haar naar achter, haar naar voor. Jemig, hoe maak je nou een foto van jezelf? Pasfoto was lekker simpel, hoodie aan geen makeup, niet lachen en je oortjes laten zien.
Captain schreef:Webwinkel. Een net gekocht voor onze katten zodat we de tuin af kunnen zetten en ze in onze tuin blijven. Dinsdag gekocht, zodat we het zaterdag kunnen doen.
Nog steeds niets gehoord dus nu neem ik contact op wanneer hij verwacht te leveren.
Webshop: "We geven het morgen mee aan de DPD"
Ik: "Mooi, dan hebben we het zaterdag en kunnen we aan de slag."
Webshop: "Nee zij leveren niet op zaterdagen dus u ontvangt het maandag"
Godver.
Ik: "Dan wil ik mijn bestelling graag annuleren"
Webshop: "Dat is niet mogelijk."
Ik *heel hard zoeken in hun voorwaarden*
"4.1 Webshop hanteert een levertijd van 2-3 werkdagen na ontvangst en verwerking van uw betaling. Indien levering niet tijdig plaatsvindt, dan ontvangt u binnen 1 maand na plaatsing van de bestelling bericht en heeft u tot het moment van levering het recht de overeenkomst kosteloos te ontbinden door schriftelijke mededeling daarvan aan Quality Cat Products te doen. Bij overschrijding van de levertermijn heeft u geen recht op schadevergoeding."
Ik: "Een LEVERTIJD van 2-3 werkdagen. Dus we zouden het morgen moeten ontvangen.
En anders kunnen we de koop ontbinden, en dat willen we bij deze doen."
Webshop: "Is overmacht door corona"
Ja rot op hoor, dan had je dat op de website moeten vermelden en in je algemene voorwaarden.
Jolien87 schreef:Mensen in de trein.
Nog erger: mensen in de trein die Red Bull drinken.
Het allerergst: mensen in de trein die Red Bull drinken om 7 uur 's ochtends.