Wat ik zo met mijn basisschool frans kan vertalen een felicitatie voor geboorte dochter
Benfan
Geplaatst: 22-08-22 18:38
CoonArt schreef:
Soooooooh Benfan, hier weet ik maar 1 ding op...
[ [url=m/Jcuf4P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt heel blij mee, hij was rond die periode nog geen 30 jaar oud! Erg goed te zien ook aan de tekeningen in het boek.
CoonArt
Geplaatst: 24-08-22 19:05
Ik kwam dus bij Het Goed bij de tijdschriften. Ik zag daar een bak staan met veel Penny's. Ik zag daar ook een andere bak staan met veel Penny's. Ik vroeg naar de prijs. € 0,25 per stuk.
TOEN BRAK DE PLEURES UIT!..............
ALLEMAAL PENNY UITGAVEN! Ook die dikke uitgaves zitten erbij zoals de winterboeken, werden ook als 25 c gerekend.
Daarnaast ook een Muuuuuh-KOE-blik gescoord!
Britta31
Om je pas gekochte spullen neer te zetten.Je vind altijd van die leuke dingen.
CoonArt
Geplaatst: 24-08-22 19:34
Britta31 schreef:
Om je pas gekochte spullen neer te zetten.Je vind altijd van die leuke dingen.
Ohhhhh Bedankt!
Hiraeth
Geplaatst: 26-08-22 16:16
Ik zou niets kopen.
Ik was echt gelijk verliefd op het kastje. Volgens mij is het gewoon simpele allerdaagse meuk, maar ik vond de vorm en de kleur echt perfect voor de visie die ik heb voor m'n leeshoekje.
En het kattenblikje moest mee. 6 euro en 20 cent bij elkaar
En nog een fantastisch ding gezien, het leek op een ouderwets bureau zonder poten, dus alleen het blad. Van massief hout, met allerlei laadjes en klepjes en verstopplekjes. Had hem bijna meegenomen maar 65 euro en bezorgen zou nog eens 25 euro zijn, dus dat werd me toch te gek
Britta31
Ergens wel, maar aan de andere kant vind ik 65 euro toch te veel geld om uit te geven in een kringloop. Als het tenminste geen enorme ouderwetse buffetkast is oid.
Deze kringloop is sowieso een beetje van de woekerprijzen, laatst nog met een mooie plantenpot in handen gestaan waar ze een tientje voor wilden hebben. Heb hem teruggezet, ik snap dat het leven duurder wordt en dat zij vast ook hun kosten hebben, maar dit zijn geen minima prijzen meer