Neonlight schreef:marleen_88 schreef:Houtenlepels kun je er niet teveel van hebben.
Jawel, als ze niet meer in je lades passen.
dan kun je er altijd nog mee gooien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik bedacht me wel ineens dat ik wel weer eens een paar nieuwe hoezen kan gebruiken voor over mijn bankkussentjes.
En ik ben mijn slaapkamer aan het inrichten, dat moet deze stijl worden:
[ [url=m/uJcdJq.png]Afbeelding[/url] ]
Iets dat daarbij past is ook altijd welkom!
CastaMickey schreef:Is het echt heel erg als je niet heel actief meepraat hier? Ik vind het echt heel leuk om mee te doen maar ik praat niet superveel mee hier. Er is volgens mij wel genoeg te vinden voor mijn Santa.
CastaMickey schreef:Ik plaats af en toe berichtjes hier, maar niet meerdere keren per week. Het gaat ook zo hard en ik kan me niet voorstellen dat alles interessant is om te lezen![]()
Heb wel superveel gepost op bokt alleen is niet alles super recent. Maar ik kan wel proberen wat actiever mee te praten.
CastaMickey schreef:Is het echt heel erg als je niet heel actief meepraat hier? Ik vind het echt heel leuk om mee te doen maar ik praat niet superveel mee hier. Er is volgens mij wel genoeg te vinden voor mijn Santa.
Roodvos schreef:Welke maat kussenhoezen? 45 x 45?
En wat ontzettend gaaf die slaapkamer! Zoiets zou ik ook mooi vinden.
Maarreeeh, was jij ook niet iemand waar alle planten bij dood gingen?![]()
Of wordt het kunstgroen?
Pikkepor schreef:Pittenzak is hier dan weer geen aanrader. Wij hebben geen magnetrondus ik krijg dat ding niet warm...
Wat betreft die aardappels. Lekker gekookte en opgepakte aardappels. Wat ook een aanrader is: rauwe aardappels in schijfjes en dat in de koekenpan bakken...
germie schreef:Pikkepor schreef:Pittenzak is hier dan weer geen aanrader. Wij hebben geen magnetrondus ik krijg dat ding niet warm...
Wat betreft die aardappels. Lekker gekookte en opgepakte aardappels. Wat ook een aanrader is: rauwe aardappels in schijfjes en dat in de koekenpan bakken...
ali heeft van die capsaine pleisters, die werken ook sterk bij stijve spieren. Heb net een voorraadje besteld.
linnie050 schreef:Zie eerste bericht op de pagina.
Spelregels.
Was het andere jaren niet zo dat er dan werd opgeroepen om actiever te zijn.
Soms weet het beheer dan ook niet of iemand nog wel meedoet als er weinig tot geen reactie komt.
Dan kan het gebeuren dat iemand niet meer meedoet en dus een bokker geen pakket krijgt.CastaMickey schreef:Is het echt heel erg als je niet heel actief meepraat hier? Ik vind het echt heel leuk om mee te doen maar ik praat niet superveel mee hier. Er is volgens mij wel genoeg te vinden voor mijn Santa.
Tanya schreef:Hier nog van mij foto’s van mijn huisjeveel planten, en sinds recent een groot bed
![]()
[ [url=m/8STYg5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gBhgOG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8CAxUR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2qP9cz.jpg]Afbeelding[/url] ]