Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 20:01

Neonlight schreef:
marleen_88 schreef:
Houtenlepels kun je er niet teveel van hebben. :o

Jawel, als ze niet meer in je lades passen. :))

dan kun je er altijd nog mee gooien :+

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 20:02

Of iemand mee op de billen tikken.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 21:06

Roosch schreef:

:Y) }:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 21:15

Oh, zei ik dat hardop? -O-

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 21:26

Roosch schreef:

Dat heeft mijn oma jaren geleden bij mijn moeder gedaan. Resultaat: houten pollepel kapot. :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 21:45

Hier gebeurt het wel hoor, spatels en pollepels petsen zo lekker.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 21:51

Dyphusion schreef:
Roosch schreef:

Dat heeft mijn oma jaren geleden bij mijn moeder gedaan. Resultaat: houten pollepel kapot. :')

Wat was je moeders tip voor zo een sterke kont? :')

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 22:23

Voor mij zou een nieuwe leuke pittenzak echt een top zijn! Of lekkere warme sokken (maar 40) of een leuke kruik
Huisspullen heb ik op dit moment nog niet zoveel aan, deze hoeven ook niet echt in mijn pakket
Dekentjes of kussentjes vind ik wel altijd erg leuk en geurstokjes zijn ook erg welkom :)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 22:45

Pittenzak is hier dan weer geen aanrader. Wij hebben geen magnetron :+ dus ik krijg dat ding niet warm...

Wat betreft die aardappels. Lekker gekookte en opgepakte aardappels. Wat ook een aanrader is: rauwe aardappels in schijfjes en dat in de koekenpan bakken... :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 22:53

Ik eet gewoon geen aardappels. :)) Behalve soms uit de frituur.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 23:06

8nnemiek schreef:
Ik bedacht me wel ineens dat ik wel weer eens een paar nieuwe hoezen kan gebruiken voor over mijn bankkussentjes.

En ik ben mijn slaapkamer aan het inrichten, dat moet deze stijl worden:
[ [url=m/uJcdJq.png]Afbeelding[/url] ]
Iets dat daarbij past is ook altijd welkom!

Welke maat kussenhoezen? 45 x 45?

En wat ontzettend gaaf die slaapkamer! Zoiets zou ik ook mooi vinden <3.
Maarreeeh, was jij ook niet iemand waar alle planten bij dood gingen? >;)
Of wordt het kunstgroen?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 23:31

Is het echt heel erg als je niet heel actief meepraat hier? Ik vind het echt heel leuk om mee te doen maar ik praat niet superveel mee hier. Er is volgens mij wel genoeg te vinden voor mijn Santa.

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 23:42

CastaMickey schreef:
Is het echt heel erg als je niet heel actief meepraat hier? Ik vind het echt heel leuk om mee te doen maar ik praat niet superveel mee hier. Er is volgens mij wel genoeg te vinden voor mijn Santa.

Ik ben niet van het beheer maar ik vind dat wel jammer. :o
Als je mee doet moet je ook af en toe berichten typen. Is mijn mening.
Ik weet niet hoeveel “niet super veel” is. Ik reageer ook soms een paar dagen niet. Maar bijna nooit is niet leuk voor jouw Santa lijkt mij.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 23:57

Ik plaats af en toe berichtjes hier, maar niet meerdere keren per week. Het gaat ook zo hard en ik kan me niet voorstellen dat alles interessant is om te lezen :o
Heb wel superveel gepost op bokt alleen is niet alles super recent. Maar ik kan wel proberen wat actiever mee te praten.

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 02:07

Wat een mooie kamers komen er voorbij.

Mijn inrichting is vooral heel simpel, de meeste spullen zijn (licht)blauw, wit of zwart. En natuurlijk alles besprenkeld met hondenhaar. Kledingrollers zijn dus welkom, bijvoorbeeld. :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 03:06

CastaMickey schreef:
Ik plaats af en toe berichtjes hier, maar niet meerdere keren per week. Het gaat ook zo hard en ik kan me niet voorstellen dat alles interessant is om te lezen :o
Heb wel superveel gepost op bokt alleen is niet alles super recent. Maar ik kan wel proberen wat actiever mee te praten.

Als er maar genoeg te vinden is over jou en wat je leuk vindt. Een top/flop lijst is dan ook erg handig.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 06:45

Zie eerste bericht op de pagina.
Spelregels.

Was het andere jaren niet zo dat er dan werd opgeroepen om actiever te zijn.
Soms weet het beheer dan ook niet of iemand nog wel meedoet als er weinig tot geen reactie komt.

Dan kan het gebeuren dat iemand niet meer meedoet en dus een bokker geen pakket krijgt.

CastaMickey schreef:

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 07:10

En sowieso hoort het een beetje bij de voorpret om mee te praten toch. Het kan altijd gebeuren dat het even wat drukker is en je minder tijd hebt om mee te praten, maar af en toe een berichtje moet kunnen lijkt me. Wel zo leuk voor je santa. Die steekt toch tijd erin om een leuk pakket te maken.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 07:37

Ik vind het ook leuk als er veel verteld wordt in het topic :j Toch fijn om je lootje wat beter te leren kennen.

Roodvos schreef:
Welke maat kussenhoezen? 45 x 45?

En wat ontzettend gaaf die slaapkamer! Zoiets zou ik ook mooi vinden <3.
Maarreeeh, was jij ook niet iemand waar alle planten bij dood gingen? >;)
Of wordt het kunstgroen?

Klopt, 45x45 :j

Haha, ik ben niet heel lief voor mijn plantjes inderdaad :)) Ik koop meestal vetplantjes en andere soorten die niet veel water nodig hebben, dat gaat altijd goed :D
Ik hou ook van kruidenplanten, maar die overleven meestal de lange weekenden en vakanties waarin mijn moeder oppast niet :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 07:41

Pikkepor schreef:
Pittenzak is hier dan weer geen aanrader. Wij hebben geen magnetron :+ dus ik krijg dat ding niet warm...

Wat betreft die aardappels. Lekker gekookte en opgepakte aardappels. Wat ook een aanrader is: rauwe aardappels in schijfjes en dat in de koekenpan bakken... :9

ali heeft van die capsaine pleisters, die werken ook sterk bij stijve spieren. Heb net een voorraadje besteld.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 07:43

germie schreef:
Pikkepor schreef:

ali heeft van die capsaine pleisters, die werken ook sterk bij stijve spieren. Heb net een voorraadje besteld.

Ik gebruik een kruik :Y)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 08:23

linnie050 schreef:
Zie eerste bericht op de pagina.
Spelregels.

Was het andere jaren niet zo dat er dan werd opgeroepen om actiever te zijn.
Soms weet het beheer dan ook niet of iemand nog wel meedoet als er weinig tot geen reactie komt.

Dan kan het gebeuren dat iemand niet meer meedoet en dus een bokker geen pakket krijgt.

CastaMickey schreef:

Precies dit
We proberen als beheer te voorkomen dat mensen geen pakket krijgen, en dat we op het laatst nog achter mensen aan moeten vangen
Garantie hebben we nooit maar als iemand niet of nauwelijks reageert dan worden wij daar wel een beetje zenuwachtig van

Voor een lootje is het wel leuk als er wat te lezen is en juist dit topic worden zoveel cadeautips en wensen in gegeven, waar je misschien zelf ook nog niet aan hebt gedacht..
Ik ga niet zeggen dat je een minimaal aantal berichten per week moet plaatsen, maar probeer iig leuk mee te doen :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 12:23

Hier nog van mij foto’s van mijn huisje :D veel planten, en sinds recent een groot bed <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 12:28

Tanya schreef:
Hier nog van mij foto’s van mijn huisje :D veel planten, en sinds recent een groot bed <3

[ [url=m/8STYg5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gBhgOG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8CAxUR.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/2qP9cz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha nice die tekst !
Ik heb ook nog een witte deur dus is ook een idee voor degene die mij getrokken heeft *\o/* hp gerelateerd
Ik heb deze aan de andere kant van de deur.

Afbeelding

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 13:22

Wat komen er een leuke inrichtingen voorbij zeg! <3

Hoe ziet jullie dag er vandaag uit? Ik heb de hele dag (online) les :O . Vanmorgen had ik mijn neefje ook omdat zuslief moet werken, maar die heb ik net naar de BSO gebracht waardoor ik straks mijn lessen gelukkig beter kan volgen.
Ohja en ik heb dit weekend voor het eerst sinds jaren weer 'paardrijsokken' gekocht, met zo'n voetbedje.
Heb al die jaren gewone sokken gebruikt, maar eigenlijk bevalt het me onwijs (nog een paar in maat 39 ook erg welkom {:) ). En een heerlijk warme bodywarmer voor op stal, super happy ermee. :)

Maar goed, hoe ziet jullie dag er vandaag uit? *\o/*