Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CupCakes_

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:05

Wat een nare situatie Krtek.
Een andere advocaat in de hand nemen lijkt mij wel een goede optie als ik het zo lees. :(:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:13

Hoe is het met jou CupCakes?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:19

Ik voel mij verdrietig omdat ik mij veel zorgen maak om mijn eigen gezondheid. Het gaat al weken niet zo goed en dat valt mij behoorlijk zwaar. Ik merk dat mensen om mij heen het er ook zwaar mee krijgen dus ik wil iedereen wat ruimte gunnen, maar het is ook niet goed uit te leggen aan een ander wat er allemaal in mijn kop omgaat.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:20

Heb je psychische hulp? Ik krijg de indruk dat je graag je ei kwijt wil, klopt dat?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:23

Bellatrix schreef:
Heb je psychische hulp? Ik krijg de indruk dat je graag je ei kwijt wil, klopt dat?

Klopt, volgende week heb ik eindelijk mijn eerste echte gesprek met de psycholoog.

En tot die tijd ging ik naar een psychomatische fysio. Maar gisteren lukte dat niet omdat ik ziek geworden was. Daar kan ik mijn verhaal ook wel een beetje kwijt en krijg ik tips om te begrijpen wat er met mij aan de hand is. Baalde ook wel dat ik lichamelijk niet fit genoeg was om te gaan.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:24

Fijn dat je volgende week een gesprek hebt. :)
En ik snap dat je baalde maar als het lichamelijk niet gaat, dan gaat het niet. :(:)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 37 min geleden

Zebrastreep, helpt het om alles op te schrijven? Dat je het toch 'kwijt' kan, maar de omgeving er niet mee belast? Dat je dat eventueel kan laten lezen als je omgeving daarvoor open staat?

Bellatrix, lief dat je het vraagt!
Ik heb mezelf eigenlijk op mijn werk gestort. Het gaat een beetje op en neer. Het is gewoon lastig dat we beide bij dezelfde CrossFit zitten, want hij heeft nu al een heel ander verhaal verteld dan er oorspronkelijk gebeurd is..

En dat vind ik oneerlijk. Want ik word nu als boeman weggezet omdat ik de knoop heb doorgehakt. Terwijl we beiden erbij waren, en schuldig zijn om het zo te zeggen. Maar hij verteld niet wat er vooraf aan gegaan is. Dat hij een grote beerput heeft opengetrokken met alles waar hij alst van had, boos werd dat ik schijnbaar iets belangrijks vergeten was, geen reactie gaf op een trauma waar ik met vlagen nog last van kan hebben en zijn enigste respons daarop was ' je moet naar een psycholoog'. En dat ik dan de knoop heb doorgehakt omdat mijn hart in duizend stukjes lag en ik gewoon niet gerespecteerd werd dat ziet niemand.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 34 min geleden

Ai, idd lastig dat jullie bij dezelfde crossfit zitten dan. :\
Ook stom dat hij het verhaal verdraaid heeft...

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29 min geleden

Helpt wel in de verwerking hopelijk. Hij laat zich toch enorm zien met dat kinderachtige gedrag? Knap dat je de knoop doorgehakt hebt om te stoppen met deze relatie. Iedereen heeft altijd het recht ergens mee te stoppen als je er niet blij van wordt en dat zegt helemaal niets negatiefs over jou. Ik gun je een veel fijnere man!

Zebrastreep :(:)