Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarJon schreef:Tinder match die gewoon vanuit het niets helemaal nergens meer op reageert. Zaterdagnacht het laatste appje ontvangen, gisteren wel nog een aantal algemene snapchats ontvangen en ik heb hem nog 2 appjes gestuurd en vandaag helemaal radiostilte. Zo raar
Lestrange01 schreef:Zooooooooooo warm. Ik heb een bloeddruk kastje dingetje on voor 24 uur dus month niet douchen, hij gaat elke 20 minuten strak. Raad eens ik werd vannacht iedere twintig minuten wakker. en als mijn arm dan in een bizarre positie lag dan moest hij na 2 minuten nog een keer meten![]()
En toen werd ik weer wakker en toen was mijn kaak voor het eerst in een tijdje uit de kom
En mijn arm is helemaal warm en rood nu, maar ik moet een zwarte!!!!!! Broek en dichte zwarte schoenen en een zwart shirt aan want ik moet direct na het ziekenhuis naar werk
Zertab schreef:Dat ik moest janken op mijn werk omdat ik het zo graag goed wil doen, maar het voor mijn gevoel niet goed doe. En mijzelf nu dus stom vind dat ik heb gejankt
Marije_1997 schreef:Zertab schreef:Het was meer dat een collega nét de vinger op de zere plek legde: je bent perfectionistisch en in jouw hoofd doe je het niet goed, terwijl wij tevreden met je zijn.
Maar ook dan mag je best janken hoor. Misschien is het een realisatie dat je het toch niet verkeerd doet?