Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 05:59

Veel te vroeg wakker, maar normaal zou ik nu onderweg naar werk zijn.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 06:17

Ongesteld zijn met dit weer & niet zo'n klein beetje ook

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 06:39

Nu al wakker en kan met geen mogelijkheid meer slapen...

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 06:49

Het waait niet door in huis zoals ik zou willen

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 07:24

- word wakker met jack russel naast zich in bed -

Heb goed geslapen deze keer maar zweet me rot. Vind t zo vies ook. Wanneer stopt die hitte :(

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 08:50

Dat de temperaturen nog steeds op standje Afrika staan. Kan het al afkoelen aub?! -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 09:08

MarJon schreef:
Tinder match die gewoon vanuit het niets helemaal nergens meer op reageert. Zaterdagnacht het laatste appje ontvangen, gisteren wel nog een aantal algemene snapchats ontvangen en ik heb hem nog 2 appjes gestuurd en vandaag helemaal radiostilte. Zo raar :=

Ik heb er ook zo een. Gewoon los laten en doooor

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 11:15

Laatste vakantiedag |(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 11:18

30 graden en opvliegers :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 12:30

Falende auto en morgen moeten werken (45 minuten met de auto).

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:03

Dat mijn hoofd weer zo moeilijk aan het doen is over iemand bellen... Terwijl die gene nu aardig in de lappenmand ligt maar ik wordt altijd zo zenuwachtig als ik haar even wil bellen alsof het niet mag van mijn hersenen.

Tevens ben ik een beetje gevoelig voor afwijzingen het gaat wel steeds beter maar kan er soms best onzeker over zijn.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:28

Zooooooooooo warm. Ik heb een bloeddruk kastje dingetje on voor 24 uur dus month niet douchen, hij gaat elke 20 minuten strak. Raad eens ik werd vannacht iedere twintig minuten wakker. en als mijn arm dan in een bizarre positie lag dan moest hij na 2 minuten nog een keer meten |o

En toen werd ik weer wakker en toen was mijn kaak voor het eerst in een tijdje uit de kom

En mijn arm is helemaal warm en rood nu, maar ik moet een zwarte!!!!!! Broek en dichte zwarte schoenen en een zwart shirt aan want ik moet direct na het ziekenhuis naar werk |(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:32

Lestrange01 schreef:
Zooooooooooo warm. Ik heb een bloeddruk kastje dingetje on voor 24 uur dus month niet douchen, hij gaat elke 20 minuten strak. Raad eens ik werd vannacht iedere twintig minuten wakker. en als mijn arm dan in een bizarre positie lag dan moest hij na 2 minuten nog een keer meten |o

En toen werd ik weer wakker en toen was mijn kaak voor het eerst in een tijdje uit de kom

En mijn arm is helemaal warm en rood nu, maar ik moet een zwarte!!!!!! Broek en dichte zwarte schoenen en een zwart shirt aan want ik moet direct na het ziekenhuis naar werk |(

Misschien kan je een tasje meenemen met je werkkleding er in zodat je je op een toilet ergens kan verkleden? Elke minuut dat je geen te warme kleding aan hoeft lijkt mij met dit weer al de moeite waard :(:)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:33

Dat ik moest janken op mijn werk omdat ik het zo graag goed wil doen, maar het voor mijn gevoel niet goed doe. En mijzelf nu dus stom vind dat ik heb gejankt :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:39

De warmte en dat ik mijn afspraak bij e fysio niet af kon zeggen omdat het al 2 weken geleden is dat ik behandeld ben. Heb eigenlijk 2 keer per week behandeling nodig En daarna begeleid oefeningen, maar ben al zo beroerd dat ik die oefeningen niet aan kan vandaag...

Liever gewoon thuis gebleven, maar kan amper bewegen of zitten/liggen nu

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:41

Zertab schreef:
Dat ik moest janken op mijn werk omdat ik het zo graag goed wil doen, maar het voor mijn gevoel niet goed doe. En mijzelf nu dus stom vind dat ik heb gejankt :')

geeft niks ik zie het vaak als een opstapeling van bepaalde dingen wat er dan uitkomt. Ik heb ook wel eens gehuild op mijn werk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:44

Zertab schreef:

Heb ik ook wel eens gedaan hoor. Soms moet het er gewoon even uit.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:45

Zertab schreef:

Dit klinkt herkenbaar, alleen doe ik het thuis.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:47

Ach zertab :(:) niet stom hoor, soms loopt het emmertje gewoon even over. Heb ik ook wel eens en ik snap dat je het vervelend vindt, maar het is echt wel herkenbaar

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:47

Het was meer dat een collega nét de vinger op de zere plek legde: je bent perfectionistisch en in jouw hoofd doe je het niet goed, terwijl wij tevreden met je zijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:48

Dat de buren hun trouwfeest gaan geven en dat ik net even een voorproefje heb gehoord wat voor muziek er gedraaid gaat worden.

Ik slaap maar op mijn werk vanavond zo vervelend als je om 6 uur op moet staan morgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:48

Zertab schreef:
Het was meer dat een collega nét de vinger op de zere plek legde: je bent perfectionistisch en in jouw hoofd doe je het niet goed, terwijl wij tevreden met je zijn.

Maar ook dan mag je best janken hoor. Misschien is het een realisatie dat je het toch niet verkeerd doet?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:49

Oh, die vinger op zere plek en daardoor huilen herken ik ook wel. Waarom uk erdoor huil geen idee maar soms gebeurt dat dan. Keer daarna niet.

Maar je bent niet stom!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:49

Marije_1997 schreef:
Zertab schreef:

Maar ook dan mag je best janken hoor. Misschien is het een realisatie dat je het toch niet verkeerd doet?

Ik weet niet. Het is ook gewoon stervens heet hier, niets te doen want niemand wil iets, en ik loop al wat langer tegen dat ''probleem'' aan. En ik ben gewoon nu al echt moe van de hitte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:50

En wat als je aangeeft dat je graag iets wil doen en anders daar niets te zoeken hebt. Heel eerlijk, als jij geen werk hebt en niets zit te doen zou ik toch wat anders zoeken. Vooral als ze er ook niets aan doen.