bigone schreef:Spierafbraak gaat razendsnel, mijn man had altijd van die turbodijen door veel fietsen, zware operatie, week ic waarvan drie dagen slapen en week op verpleegafdeling met fysio en beweging en nog geen spier meer over in zijn lichaam . Zo slap als een vaatdoek, kun je nagaan wat drie weken liggen veroorzaakt. Iets anders maar ook wel beangstigend nieuws. In USA zien artsen zeven keer zoveel 30, 40 jarige gezonde mensen die Corona hebben zonder echt ziek te zijn met beroertes . Worden ze op Corona getest blijken ze allen positief. Dat verdikken en bloedprop verhaal wat al vaker als groot risico voorbij kwam kan dus nogal ingrijpend zijn. Ben benieuwd of dit voor alle landen geld .
Die had ik nog niet gehoord…
Nu moet ik wel zeggen… In Amerika is men niet zo streng op voedings- en genotsmiddelen als hier in Europa.
Mijn zwager heeft bijvoorbeeld dat hele E-smoker verhaal eens uitgezocht, omdat er vanuit Amerika nogal voor werd gewaarschuwd. Hij kwam er achter dat er een bepaald bestanddeel in zit dat verantwoordelijk wordt gehouden voor longkanker, wat in Europa ten strengste verboden is. Tevens ook dat het aantal gevallen van longkanker door een e-smoker in Europa extreem laag is, dan wel gedeeltelijk te herleiden naar verkeerde refill-dingen. Ik weet niet hoe het spul heet.
Of hoe je in Amerika pilletjes kan krijgen voor griepverschijnselen waardoor je zomaar weer fit bent. Buurvrouw kwam daarmee. Die namen dat regelmatig mee als ze in Amerika waren geweest.