Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tancreda4 schreef:Ik ga eind juli met een grote groep in een villa in Italië (Toscana). Tot dusver geeft de acco aan dat we gewoon mogen en kunnen komen. Echter, ik twijfel of ik wel wil eigenlijk. Er zullen tegen die tijd nog een hoop beperkingen zijn, met OV dagje Rome, vraag mij af of dat kan. Dus zou ik anders aan de Villa gebonden zijn. Het is voor een bruiloft dus eigenlijk wil ik voor hun wrl gaan. Maar eerlijk, in een vliegtuig stappen, en dan vooral gebonden zijn aan een villa met circa 30 man... Weet ik eigenlijk niet of ik dat wil. Het zijn een hee hoop huishoudens bij elkaar. Niet dat het een familie week is. Dan had ik het misschien anders gevonden...
Oscar schreef:Wij hebben ook half augustus vakantie en besloten om in NL te blijven. Misschien, als alles zich heel gunstig ontwikkelt, gaan we nog een aantal dagen naar DLD. Maar als het NL wordt dan zijn we ook al blij. We zijn uberhaupt blij als we nog even weg zouden kunnen kunnen
lenaa_tje schreef:Oscar schreef:Wij hebben ook half augustus vakantie en besloten om in NL te blijven. Misschien, als alles zich heel gunstig ontwikkelt, gaan we nog een aantal dagen naar DLD. Maar als het NL wordt dan zijn we ook al blij. We zijn uberhaupt blij als we nog even weg zouden kunnen kunnen
Hier al wat eerder vakantie maar dat hebben wij ook. Wij willen gewoon heel graag kamperen op een rustige camping en we hopen dat, dat gaat lukken. Baal gewoon dat het vorig jaar door 2 longontstekingen niet lukte .. en nu heb ik er ook nog niet heel veel vertrouwen in.
En er zijn inderdaad veel ergere dingen
Katja schreef:https://nos.nl/artikel/2335949-vakantie ... elijk.html
Dit is wel goed nieuws voor vakantie binnen een groot deel van Europa.