Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:_San87_ schreef:Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat kinderen weinig bijdragen aan de verspreiding. Zoals Ayasha zegt, ze ademen, hebben handen. Dat ze er weinig last van hebben zou kunnen, maar dat betekent niet dat er niks verspreid kan worden, me dunkt.
Het kan zijn dat er gewoon weinig vermeerdering is in kinderen en daarmee dus ook minder uitscheiden.
Prairy schreef:https://www.nu.nl/economie/6040767/cond ... taakt.html
Ja, zo heeft een plaag/virus/pandemie natuurlijk geen nut he, om de populatie te decimeren, meneer/mevrouw/watdanookdieditbedachtheeft...
Duhelo schreef:Goh, anderszijds heb ik er ook voor gekozen om in een relatie met iemand te gaan, maar stel dat we echt langere tijd, 24/7, constant bij elkaar zouden moeten zijn op een paar m², dan zou ik mij die keuze ook nog eens herafvragen hoor.
Gelukkig kunnen we beide nog een deel werken en kunnen we elk het huis eens ontsnappen met de hond (en ik een paar uur naar de paarden.)![]()
_San87_ schreef:Duhelo schreef:Goh, anderszijds heb ik er ook voor gekozen om in een relatie met iemand te gaan, maar stel dat we echt langere tijd, 24/7, constant bij elkaar zouden moeten zijn op een paar m², dan zou ik mij die keuze ook nog eens herafvragen hoor.
Gelukkig kunnen we beide nog een deel werken en kunnen we elk het huis eens ontsnappen met de hond (en ik een paar uur naar de paarden.)![]()
He wat vervelend relativerend weer van je.
Vriend en ik zitten nu een halve week 24/7 samen, maar dat gaat nog best goed. Gelukkig.