Ik heb geen bad. Wil wel een bad, mag dat ook? voor de kindjes haha
Verder ben ik redelijk verslaafd aan komkommers eten dus nee die mogen niet naar de kippen Pannen likker heb ik wel. maar ik heb een chronisch te kort aan alle andere kook materiaal, spatels en dat soort oliebol. Op een of andere manier pikt de hond dat altijd van het aanrecht en sloopt dat
In Gambia en Senegal staan erg veel kokosbomen. Maar iedereen had het over een klein rond fruit dus ik gooi er even wat groters tegenaan haha Anders wordt het zo eentonig
Oké ik zei eerder in dit topic dat ik wel spulletjes voor het nieuwe huis wilde. Maar ik heb inmiddels zo veel dat ik het niet meer kwijt kan haha. Dus doe maar niet. Wel mag mijn jonge kitten verwend worden. Ik heb namelijk nog geen speeltjes voor hem gekocht.
Ik vind dit nu al leuk. Zit nu bij iedere online bestelling te zoeken naar leuke extraatjes om de verzendkosten te skippen dus eerste pakje gekocht nu. Als het niks voor mijn lootje is dan houd ik het zelf
Granoek
Geplaatst: 14-10-19 14:39
CharxHebe schreef:
Morgen ga ik om mijn 2 kittens nacho en noodle.. zin in
Doet me ergens aan denken: nachos en kaassaus is LIFE Dikke top haha
Ik koop alleen dingen die ik zelf ook zó leuk vind dat ik ze heel graag zelf houdt als mijn lootje ze niet wil
Nu maar hopen dat het op de not lijst staat dus..
capopjekop
Geplaatst: 14-10-19 21:05
MaNdiii schreef:
Ik vind dat echt moeilijk om nu al iets te kopen zoals sommige. Heb echt nog geen enkel idee haha.
Ik ook niet als ik gericht zou moeten bestellen al. Maar ik moest bij agradi bestellen en ging door de koopjes heen snuffelen en toen kwam ik wat leuks tegen. Als het op iemands floplijst staat dan houd ik het zelf want ik vind het zelf erg leuk.
DonDon
Geplaatst: 15-10-19 06:34
Ik ben druk geweest met onze kamer voor de katten. Nog niet af maar dit is de kamer. Komen nog meer plankjes en kussens en tafel etc
Zou dat ook graag willen, heb ook een kattenkamer maar geen handigheid om dit te fixen.
Marjo
Geplaatst: 15-10-19 12:42
Een tip voor mijn Secret Santa; bij de Primark hebben ze leuke hebbedingetjes van Friends en andere series. Vooral Friends vind ik erg leuk maar ik heb ook enorm genoten van Game of Thrones.
Een andere serie die ik echt adoreer is Supernatural maar daar hebben ze niks van helaas. NCIS & NCIS LA kijk ik ook graag.
fohadie
Geplaatst: 15-10-19 12:49
Wat gaaf Dondon! Zal mijn kat jaloers op zijn! De ene dan, de andere is daar veel te lui voor.
Een nieuwe auto zou wel welkom zijn. Die van ons moest voor apk en er is zoveel stuk dat de kosten veel te hoog gaan worden. Nu 5 weken de tijd om een andere te vinden.
Kamer voor de katten, nou.. ik wil daar ook wel wonen hoor.. hi hi.
Overigen heb ik een bath bucket 2.0 beteld du al ik die heb, zou een bruibal in pakketje ook kunnen verder niet te veel bad dingen, hou daar niet zo van. Oh.. de op mijn laptop, je weet wel de letter tuen de w en de t i tuk... mopper..