Hier gewoon wasmiddel, nog niets gehad dat er niet uit ging.
Urbanus
Geplaatst: 29-01-19 11:33
dromertje2 schreef:
Hier gewoon wasmiddel, nog niets gehad dat er niet uit ging.
Oké
tita schreef:
Ik ben ook benieuwd Lau
Lieveli heb je weer gezeik gezien je schreeuwende onderschrift
Beckman ik ga kopen
Haha niet meer dan normaal
Britt
Geplaatst: 29-01-19 11:38
Nou, mijn shopping days zijn gisteren weer de kop ingedrukt hoor.. It’s a boy!
Dus ga binnenkort maar eens even rigoureus door alle kleertjes heen, want mijn smaak is toch wel een beetje veranderd en de geboortedatum scheelt toch 3 maanden. B droeg nog een wollen gebreid boxpakje als eerste pakje, dat zullen we nr 2 in juni maar niet aandoen En dan kan ik toch nog los met shoppen
De genoemde merken ken ik niet, zal binnenkort eens gaan kijken. Altijd leuk om nieuwe dingen te leren kennen
Laatst bijgewerkt door Britt op 29-01-19 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn man had net alle was van het rek gehaald en toen kwam de vraag of O niet misschien teveel kleren had. Eh nee. Next question!
rossi
Geplaatst: 29-01-19 11:41
Ik gebruik ook normaal doktor beckman ossengal. Maar hier ook MR trui met white board stift wat er niet uitgaat. Ook vanish geprobeerd maar werkte ook niet. Blijf nu maar meewassen in de hoop dst steeds wat meer eruit gaat.
Benieuwd naar je pakketjes lautje. Sophie ziet er altijd prachtig uit.
Britt gefeliciteerd!
Mij vallen nieuwe collecties beetje tegen. Wel een repose jurk die ik geweldig vind maar kan hem al niet meer vinden in maar 2 jaar. Wel grote kastopruiming gehad maar heb nu pech dat ik niks echt leuks vind. Dus ook maar wat 2e hands op mp op kop getikt. Hoop dat mingo nog heel leuk gaat zijn
Niwla
Geplaatst: 29-01-19 11:43
Haha leuk Britt, ook een tweede kerel! Dat is ook een goede reden om te shoppen hoor! Ik heb heel veel mini-kleertjes gewoon weg gegeven destijds, dat kun je ook nog doen.
Heeft MR die panter nu gewoon weer afgestoft voor de nieuwe collectie? En dan bedoel ik niet die all over panterprint, maar echt het plaatje van het dier. Die heb ik nog liggen. Ik vind de bananen wel erg leuk!
N der spaniël shirt zit onder de blauwe verf aan de achterkant.
Ossengal heeft niet alles eruit gekregen
Wat is dat toch met blauw? Alle kleuren gaan eruit behalve blauw! Ook heb dat hier al vaker gehad... Dominant pigment zeker..
Gefeliciteerd britt!!
Ben ook benieuwd Lautje! 2e hands is vaak een extra verrassing! Soms is het daadwerkelijk zgan en andere keren denk je..wauw.. Dit had ik nooit durven verkopen!
De panter van MR zit in het vaste repertoire Net als de konijnen en paardjes die regelmatig terugkomen.
Je pakket is gister verstuurd Lau dus zou vandaag aan moeten komen.
Leuk Britt! Maar even goed excuus om te shoppen met winter en zomerbaby
Ik heb hier flink opgeruimd in de kast maar ook alweer goed aangevuld Mis nog zwembroekjes maar dat heeft geen haast, en heb ook nog wat t-shirts van TAO van vorig jaar.