[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 22:25

DeMolenhoek schreef:
Ik moet vaak geen kots ruimen. Dieren lopen naar buiten om te kotsen en baby heeft de neiging recht in mijn vriend zijn 20 centimeter lange baard te kotsen. Dan lig ik altijd te janken van zo hard te lachen als die kots langzaam uit zijn baard begint te druipen. Dan hoor ik hem roepen: Dat is NIET grappig!

Ramptoerisme in eigen huis _/-\o_

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 22:29

Ik had zondag voor het eerst in jaaaaren een kind over de vloer en na een uur begon die te mekkeren dat hij zich verveelde. :=
Sja, heb nou eenmaal geen speelgoed oid in huis om hem te vermaken aangezien er verder geen kinderen over de vloer komen. :+
Stelde mijn moeder voor dat hij wel met mijn hond op stap kon ^) waarop ik zei neem je eigen hond lekker mee, die van mij gaat niet zonder volwassen toezicht met hem mee. :x
Niet dat mijn hond iets doet maar het stikt van de klapkaken (brede rassen/types, vaak niet zo vriendelijk naar andere honden) met achterlijke baasjes in de buurt die al dan niet achter hun hond aan wapperen en dat vertrouw ik niet genoeg om een kind met mijn hond naar buiten te sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 23:14

fjordjes schreef:
Ik mag nu ook al de kots en poep opruimen van m'n hond want als mijn vriend dat moet doen gaat ie over z'n nek en kan ik dat ook opruimen! Dus laat staan als er een kind is die dat doet nee dank je.

Hier net zo -O-

Hond had laatst iets verkeerds gegeten, hele keuken onder de diarree.

Vriend bleef mooi boven in bed liggen en ik mocht het opruimen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 00:06

Magrathea schreef:
Ik heb trouwens geregeld niet in een bak of wc gekotst hoor, kan gewoon. Ook als ouder kind. Soms red je het niet.

Oh man, dit herinnert me aan de keer dat ik een jaar of 9 was en een hoogslaper had met zo’n bureautje eronder.
‘s Nachts werd ik ineens misselijk wakker en braakte zo’n berg dat het werkelijk tot naast mijn matras vloog. Waarna het dus naar beneden kletterde, álles zat onder. Bed+ik zelf, matras, de bedpoten waar het langs liep en het bureau en alle spullen, knuffels, de muur, etc. Vervolgens moest ik nog zelf onder de kots van het houten trapje klauteren, en brullend richting mn ouders terwijl de zure brokjes onderweg van mn pyjama liepen en nog een spoor van verderf achter lieten.

En dat alles om 3 uur in de nacht, arme ouders := En die schatten klaagden niet, ruimden alles op, zetten mij onder de douche maar organiseerden wel even een bedje op grondniveau met een emmer ernaast voor de rest van de nacht :P

Palmera

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 01:10

Ik was begin 20 en had voor het eerst migraine inclusief kotsen. Mijn moeder belde, ik zei dat ik dood ging en hing weer op. Dus die sprong in de auto, liet de buren opendoen (oud pand zonder lift en automatische deuropener, verstandige keuze van haar) komt mijn appartementje binnen, treft me aan in het donker.
Ik had blijkbaar de helderheid gehad een emmer naast mijn bed te zetten.
En, dit herinner ik me niet, ik greep die emmer, kotste hem vol, en duw die emmer in de handen van mijn moeder. De schat ging hem uiteraard leegkiepen en schoonmaken en weer naast mijn bed zetten.

Echt, en dan denk je ervan af te zijn als ze het huis uit zijn. :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 23:51

Niet vies, wel "wie de f*ck doet dit" en "wat gaat hij verschrikkelijk boos zijn als hij ouder is" :') (en misschien zijn er mensen die dit niet willen zien terwijl ze eten :o )
klik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 23:57

Godzijdank gaan die schalen nog een tijdje een loeihete oven in :')

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 00:00

Whahaha ranzig idee, lollig effect!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 00:04

_O-
Ik denk dan ook, wat is er in vredesnaam mis met handjes of voetjes ofzo :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 00:07

Magrathea schreef:
Niet vies, wel "wie de f*ck doet dit" en "wat gaat hij verschrikkelijk boos zijn als hij ouder is" :') (en misschien zijn er mensen die dit niet willen zien terwijl ze eten :o )
klik

Oh je brengt mij op ideeën [o]

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 00:12

Slagroom erbij?

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 00:30

Nee joh, hopjesvla!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 00:51

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 03:26

DeMolenhoek schreef:
Magrathea schreef:
klik

Oh je brengt mij op ideeën [o]

Voor je schoonmoeder? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 04:02

Zoiets ja :')

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 07:54

Sizzle schreef:
Haha, deze link gaat hier wat emotie brengen in het topic denk ik <<)

http://www.tickipark.ch/en/erlebe-ticki-park/

(Treinen met geintegreerde kinderspeelzuin)

Ideaal! Dan zit je een stuk rustiger in andere wagons die niet direct aansluiten aan deze :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 16:32

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 16:56

_O-
Zoals mijn moeder altijd zegt... Kinderen liegen niet. :D

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 17:35

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 18:26

Zo kun je het ook oplossen... Dan begin je toch gewoon niet aan kinderen :+

Bron: Politiebureau Delft

EEN AVONDJE NAAR DE BIOS

Het is een drukke avond op de meldkamer en de meldingen komen achter elkaar binnen. Het is zo’n avond dat er geen moment rust zit tussen de aangeboden telefoontjes.
Mijn telefoon gaat, het is een 112 melding.
Ik begin met ”goedenavond politie…” maar voordat ik ben uitgesproken hoor ik een kinderstemmetje vragen: “waar is mama?”
Meestal als kinderen 112 bellen zijn zij aan het spelen met de telefoon en aan de stem van de kleine te horen is zij vast niet ouder dan 3 of 4 jaar.

Het meisje begint te huilen en zegt: “Ik weet niet waar mama is”.
Op de achtergrond hoor ik een baby huilen. Ik vraag aan haar: ”Hoe heet jij?”
Met snikkende stem zegt ze: “Emma”. Ik vraag aan Emma wie ik op de achtergrond hoor huilen.
Emma zegt: “Dat is mijn broertje, maar hij is nog erg klein”.

Het vervelende is dat er geen gegevens met de telefoon zijn meegekomen. Als iemand met een vaste lijn belt, wordt soms het geregistreerde adres en telefoonnummer meegezonden.
In dit geval zie ik geen gegevens.
Ik vraag aan Emma of ze zeker weet dat mama niet thuis is. Voor de zekerheid vraag ik of papa thuis is. Emma begint weer te snikken en zegt: “Ik kan ze niet vinden”.

Ik vind het een vreemd verhaal dat kinderen van die leeftijd alleen zijn.
Wellicht is moeder even naar de buurvrouw en komt zij zo weer terug denk ik. Ik weet even niet wat ik moet doen met een huilend meisje, een huilende baby, geen adresgegevens en geen telefoonnummer.

Ik zeg tegen Emma: “Blijf maar aan de telefoon, ik ga je helpen en wij gaan samen mama zoeken”. Ik vraag aan Emma waar zij woont. Zachtjes zegt zij: “Rotterdam”.
Het adres of de straatnaam weet zij niet te noemen. Ik vind het een lastige zaak worden, twee kleine kinderen alleen thuis en ik heb geen idee waar zij zich bevinden.
Emma kletst alweer ronduit over haar beer die zij in haar handen heeft en de baby is ook stil.

Ik vraag aan mijn collega het telefoonnummer bij de 112 centrale in Driebergen na te trekken om op die manier achter het adres te komen. Gelukkig hebben wij een hit, een straat in Rotterdam waar zij zou moeten wonen.
De collega’s op straat gaan onderweg en ik houd Emma aan de telefoon. Bij het adres aangekomen vraag ik aan Emma of zij al politie voor de deur ziet. Emma zit boven in de slaapkamer en kijkt uit het raam. “Nee.” zegt zij stellig. Wat blijkt, het gezin is volgens de huidige bewoners recentelijk verhuisd maar onbekend naar welk adres.

Met Emma nog aan de telefoon gaan wij op zoek naar het nieuwe adres. Emma is nog te jong om te lezen, dus een kenteken van een geparkeerde auto oplezen lukt ook niet.

Mijn collega krijgt een man aan de lijn, die een klein meisje in een raamkozijn ziet staan in een donker huis en vindt dat gevaarlijk. De man had aangebeld maar kreeg geen reactie. Direct zijn de collega’s naar dat adres gestuurd en zagen daar een klein meisje in het raamkozijn.
Ineens zegt Emma: “Ik zie een politieauto”! De kleine meid in het raamkozijn is Emma.

Opgelucht kan ik ademhalen want Emma en haar broertje zijn in goede handen bij de collega’s.
De ouders van Emma bleken een avondje naar de bioscoop te zijn. Emma en haar broertje slapen altijd door en worden nooit voor een bepaalde tijd wakker. De ouders konden geen oppas krijgen en hebben het er op gegokt dat het wel goed zou komen...

Helaas werden zij beiden te vroeg wakker waardoor er een zeer vervelende situatie is ontstaan. De ouders hebben een stevig gesprek gehad met de collega’s op het bureau en daarnaast krijgen zij begeleiding van Bureau Jeugdzorg. Ik ben gerustgesteld dat Emma veilig is en de volgende beller dient zich weer aan…

Bron: Operationeel Centrum Den Haag

#DH247 #politie #Delft #blog #politieblog #bios #meldkamer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 18:32

Ach hoe haal je het in je hoofd.
Wat een debielen/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:15

Ow wacht.. als we nu eens wat leuks willen doen zijn we afhankelijk van oppas. Of niet! Met beetje pech breekt er brand uit, had je die oppas helemaal nooit meer hoeven regelen.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:16

Hè wat sneu zeg, arme kleine meid.
Gelukkig dat ze zo slim was de politie te bellen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:21

En toch gebeurt het vaker dan je denkt dat ouders hun kids alleen laten..
Of in de auto laten zitten :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:22

Vooral die auto snap ik nooit. Net als je hond erin laten zitten. Dan ben je gewoon niet goed wijs.