WC borstel € 3.00

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Resistance schreef:Ik werd gisteren aangesproken door een dakloze, of ik wat kleingeld voor eten had. Had ik niet bij me, maar ik had wel net een paar belegde broodjes gekocht waarvan ik er eentje heb aangeboden. Toen kreeg ik te horen dat ik die maar in m'n reet moest steken.![]()
Ik geef uit principe sowieso nooit geld, nu weet ik weer waarom.
Resistance schreef:Ik werd gisteren aangesproken door een dakloze, of ik wat kleingeld voor eten had. Had ik niet bij me, maar ik had wel net een paar belegde broodjes gekocht waarvan ik er eentje heb aangeboden. Toen kreeg ik te horen dat ik die maar in m'n reet moest steken.![]()
Nikass schreef:meikemarieke schreef:Bij de koop van een woning een lijst krijgen met spullen van de inboedel die je over kunt nemen en voor welk bedrag:
WC borstel € 3.00
Serieus... dat mensen dat op de lijst durven zetten, zou me kapot schamen![]()
Waarom namen ze hem eigenlijk zelf niet mee?
lor1_1984 schreef:Klopt, om ze niet te sponsoren in hun verslaving.
poes schreef:lor1_1984 schreef:Klopt, om ze niet te sponsoren in hun verslaving.
Ergens mee eens. Maar het is ook vreselijk denigrerend dat jij nog eens beslist wat ze met jouw gegeven 2-5 euro moeten doen. Keuzevrijheid en vooral het gebrek daaraan en gemis aan zelfrespect is een groot deel van het probleem hoor.