Ik hou van wat donkere kleuren. En dan voor paars en rood
Anoniem
Geplaatst: 04-11-17 15:35
Mijn kamer is een rommel qua kleuren, dus qua kleuren kan mijn secret santa de mist niet in gaan Maar als ik 1 favoriete kleur moet noemen is het blauw
xSwanHeart
Geplaatst: 04-11-17 15:36
Volgens mij heb ik 't al bij mijn tops en flops gezet, maar petrol en okergeel... Wij gaan trouwens verhuizen naar een oud schoolgebouw, dus items die daar een link mee hebben zouden ook superleuk zijn!
Mag van mezelf pas na het weekend aan de shop, dan zijn al mijn deadlines geweest. Wel een uitdaging om me nu op school te concentreren
MarlonNaldo
Geplaatst: 04-11-17 15:53
Super leuk!! Druk bezig met mn hints, veel inspiratie opgedaan vorig jaar. Tnx daarvoor!!
Ik vind het zelf wel leuk om te weten van mijn SS, kan je niet de plank mis slaan! ''O wat leuk, kaarsen wilde ik graag hebben, maar ik heb alleen maar rood in huis en deze zijn knal groen!"'
Ooooh, wat een leukerd! Daar weet je SS vast wel raad mee!
Rijsa
Geplaatst: 04-11-17 16:25
Ik zal ook maar even een aanvulling geven. Mijn vriend en ik wachten op onze nieuwbouw woning. Nog een paar weekjes tot de oplevering. Plantenpotjes/ vaasjes alles is leuk (industrieel/landelijk). Ik heb maat 37, ben een enorme bourgondiër vind alles lekker. En wanneer we onze woning betrekken komt er een asielkat bij ons wonen. En ik houd van verassingen, dus kom maar op sss!
Hier doen blauw, paars en roze het heel erg goed. Wat ik heeeeeel mooi vind en een klein collectietje van aan probeer te leggen is rosegoud (icm met wit) Maar uiteindelijk zijn alle kleuren goed hoor
Chasingmood
Geplaatst: 04-11-17 16:58
Ik vindt zoveel kleuren mooi! Alle tinten blauw, turqoise, mint, bordeaux rood, donker groen, mosterd/oker geel. Wat betreft mijn kamer, dat is een rotzooi, dus daar kun je niet mee mismatchen
Mijn rechter pols is eigenlijk wel toe aan een nieuw armbandje, dus mocht je iets moois zien Ik heb alleen wel vreselijk dunne polsen dus de meeste standaard dingen zijn veel te groot
Ik heb in huis veel mintgroen. En koper en wit. Ben ook gek op marmer!
Hoe zit het met die hint? Moet ik als ss een hint geven aan mijn lootje? En dan in de doos?
Wij hebben ook twee poezels maar wat ouder en niet zo speels meer. Snoepjes is wel altijd goed bij de twee.
Donna89
Geplaatst: 04-11-17 18:04
Hier in huis alles blauw en groen momenteel. En we zijn bezig met grote jongens kamer maken voor onze peuter. Iets met blauw en alles met voertuigen (motor, auto, vrachtwagen, alles is prachtig )
madelonvdw
Geplaatst: 04-11-17 18:13
Om mijn ss het ietsjes makkelijker te maken aangezien ik niet veel berichten heb. Mijn kamer heeft voornamelijk zwart en zilvere accenten. Fotolijstjes heb ik zat. Leuke quotes bordjes enz zijn altijd welkom om mn kamer mee op te fleuren. Qua kleuren hou ik van vrolijke kleuren zoals roze en mintgroen. Zelfgemaakte spullen vind ik ook leuk. Maar secret santa... niks moet. Ben overal blij mee!