Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Okay nu krijg van kippen handelaar dat de New Hampshire en Bielefelder ook geschikt zouden zijn. Heb er geen enkel verstand van dus ze kunnen mij alles wijsmaken.
Moonfight schreef:Kom maar door met die regen. Hier in de achterhoek is het zoooo droog. Maar wij vissen weer achter net net.
Ik heb eieren ingemaakt met het recept wat hier laatst stond. Alleen gingen ze na een paar dagen gas ontwikkelen en roken intens naar zweetsokken. Iemand die weet wat er mis is gegaan?
Marcella schreef:Okay nu krijg van kippen handelaar dat de New Hampshire en Bielefelder ook geschikt zouden zijn. Heb er geen enkel verstand van dus ze kunnen mij alles wijsmaken.
Djoena schreef:Moonfight schreef:Kom maar door met die regen. Hier in de achterhoek is het zoooo droog. Maar wij vissen weer achter net net.
Ik heb eieren ingemaakt met het recept wat hier laatst stond. Alleen gingen ze na een paar dagen gas ontwikkelen en roken intens naar zweetsokken. Iemand die weet wat er mis is gegaan?
Heb je het op azijn basis gedaan? Of het andere recept die voorbij was gekomen?
Ik heb vorige week 60 eieren (10 potten) ingemaakt op de azijn manier en 3 potten zijn daarna weer opengesprongen. Mijn oma was toevallig hier toen ik het ontdekte en die zei toen dat de potten te warm waren geworden door het weer en dat ik beter de eieren in kon maken als het weer onder de 25 graden zou zijn buiten.