Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
diedepol14 schreef:Mavelle schreef:Als je op vakantie gaat en je ziet van die tieners (of nog erger twintigers) allemaal hetzelfde shirtje met hun naam erop dragen. Doet me echt denken aan een kleuterklas uitje naar de dierentuin. Al snap ik ergens ook wel weer dat je daar als tiener schijt aan hebt en misschien hoort het er ook wel een beetje bij.
ik heb een groep meiden in mijn klas zitten, en dat is dan ook meteen zo'n heel hecht groepje weetjewel. die hebben dus met z'n allen hetzelfde lelijk gekleurde paarse shirt gehaald en laten bedrukken. op hun linkerborst hun bijnaam en achterop de naam van hun groep. dit doen ze dus voor het kamperen in de zomervakantie, maar nu hadden ze hem laatst aangedaan naar school. ik en mijn vriendin hebben de hele dag enorm kunnen lachen wat een kotslelijke dingen waren dat.. en zo hebben ze ook zwarte vesten met allemaal hun eigen naam achterop,,, in het roze..... en geloof me, die gaan de hele winter zo vaaak mogelijk aan..![]()
voor kamperen gaan ze nog maar alsjeblieft niet naar school

Ik snap haar wel
germie schreef:Ik vind in Nederland gekochte shirts met daarop plaatsnamen zoals Hawaii of California notdone. Die herken je zo. Als je er echt geweest bent en een shirt meegenomen hebt, dan zijn de shirts anders.
Ik vind Hardrockcafe shirts best grappig, al heb ik ze zelf niet.
Dizzy505 schreef:germie schreef:Ik vind in Nederland gekochte shirts met daarop plaatsnamen zoals Hawaii of California notdone. Die herken je zo. Als je er echt geweest bent en een shirt meegenomen hebt, dan zijn de shirts anders.
Ik vind het juist andersom die op vakantie gekochte shirts zijn vaak vreselijk! Zo'n vormloos shirt in vaak vreselijke kleuren.
?
) gescoord waar ook in het klein California opstaat.germie schreef:Ik vind in Nederland gekochte shirts met daarop plaatsnamen zoals Hawaii of California notdone. Die herken je zo. Als je er echt geweest bent en een shirt meegenomen hebt, dan zijn de shirts anders.