Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 08:35

Pfff Britt, daar wordt je toch ook hopeloos van dan! Maar ze is wel al eerder bij je geweest?

Ik heb weer iets via marktplaats gekocht, alleen krijg nu geen gehoor.... pfff :') Gaat om geen groot bedrag gelukkig.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 09:19

Ik heb er 8 leuke zomerbroekjes op gezet, gedragen maar nog in prima staat (ook 2 merk (oneil/esprit). Heb staan bieden, krijg bod van 10 euro -O- dat is €1,25 per broekje. Zit nog even te broeden om tegenbod te doen, wil er wel graag vanaf maar 10 euro, kan ik ze beter met koningsdag verkopen :D

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 10:38

loez schreef:
Pfff Britt, daar wordt je toch ook hopeloos van dan! Maar ze is wel al eerder bij je geweest?

Ik heb weer iets via marktplaats gekocht, alleen krijg nu geen gehoor.... pfff :') Gaat om geen groot bedrag gelukkig.

Schijnbaar wel. Maar zie zoveel mensen,dus geen idee.

Toch weer een rare situatie :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 18:46

Wij hebben kaartjes teveel voor Slagharen morgen. Wilden dat verkopen.
Man zou woensdag komen... Wij kaartjes uitgeprint. Niks. Vervolgens een berichtje dat hij zijn telefoon kwijt was en sorry. Of het vanavond kon.
Hij zou hier een half uur geleden zijn en niks... Hebben we iemand anders voor afgezegd. Nu onverkoopbaar natuurlijk -O-

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 19:10

Maar jullie gaan zelf wel erheen? Ik zou zeggen neem de kaartjes mee en geef ze aan iemand die daar op de parkeerplaats is.
Heb je in iedergeval een goede daad verricht ;-)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 19:18

Ik ben ook best pissig, ik wilde een scouting blouse verkopen binnen de groep en iemand had interesse. Ik had nog een appje gestuurd of ze hem nou wilde of niet, krijg ik totaal geen reactie meer. Ik verkoop hem wel buiten de groep..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 19:43

De man die vorige week naar de camionette wou komen kijken maar geen reactie meer gaf heeft dan toch nog een mailtje gestuurd. "Drukke werkweek, mails nu pas gezien". Alle begrip voor, maar vraag dan niet eerst of je op dag X mag langskomen? Dan weet je toch dat je kort erna een antwoord gaat krijgen?
In ieder geval afspraak gezet voor morgen. Hoop dat dat ding eindelijk een keer weg kan haha. centjes zijn meer dan welkom. Dan kan ik mijn auto leegmaken en die online zwieren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 22:16

hagelslag schreef:
Maar jullie gaan zelf wel erheen? Ik zou zeggen neem de kaartjes mee en geef ze aan iemand die daar op de parkeerplaats is.
Heb je in iedergeval een goede daad verricht ;-)

Was al zuur want we hadden per ongeluk teveel kaartjes en het is voor ons echt véél geld... -O-

Maar goed uiteindelijk zou die vent "er met 5 minuten zijn". Dik kwartier later stond hij toch nog op de stoep... Maar goed... Kaartjes zijn weg...

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 06:50

Ahh dan kun je ze idd niet makkelijk weggeven als het opzich veel geld is.
Wel fijn dat hij dan uiteindelijk toch gekomen is!

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 13:20

Heel fijn als mensen aangeven dat ze het product dat je van ze hebt gekocht ergens neerleggen buiten en geld door de brievenbus moet doen, maar daar geen adres bij sturen en niet meer reageren....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 13:32

Dat is pas goed zijn van vertrouwen :))

Ben wat vroeg maar aan het wachten op de mensen die de camionette komen bekijken. Binnenkant wat proper gemaakt met vochtig doekje, beter geparkeerd zodat ze ook onderkant kunnen zien en alle papieren binnen bereik. Contractje ligt ook klaar. Hoop dat ik 'm verkocht krijg. Weliswaar heul ver onder de aankoopprijs 2 jaar geleden maar weg is weg.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 15:39

Ik heb ook al eens iets aan de deur gehangen omdat ik onverwachts weg moest. Geld is,ook netjes in de brievenbus gestopt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 10:12

Nou, de kijkers zijn geweest. Hadden om 14u afgesproken, was om 13u15 al op het weiland zodat ik de paarden kon voeren en paar klusjes doen, dan kon ik na dat bezoek naar huis. Om 13u30 telefoon, of het wat later mocht. Geen probleem, was toch mooi weer. Om 13u50 weer telefoon. het "beetje" later werd 3 kwartier... Voorruit dan maar.
Hele aangename mensen, netjes en beleefd, goed gesprek gehad en dergelijke. Vroegen mijn minimale prijs, zij boden de helft. Ik wil gerust er wat vanaf halen, maar de helft was wel erg veel. Dan kan ik het voertuig beter met het oud ijzer meegeven, dat levert nog meer op :=
Ze zouden er over nadenken.

Krijg ik nu een mailtje, ze blijven bij hun geboden prijs (dus de helft) en willen ook nog dat ik ermee naar de keuring ga. Ik ben het wettelijk gezien niet verplicht, de laatste APK is gewoon nog geldig, er waren toen ook geen opmerkingen. De laatste carpass zit erbij, alle facturen van onderhoud zaten erbij en hebben ze gezien (ik heb het voertuig 2 jaar terug gekocht).

Ben er eerlijk gezegd niet blij mee. Als ie gekeurd moet worden moet ik nog een garagist vinden die met aangepaste nummerplaat de APK wil gaan doen, kost een fikse duit aan werkuren etc...

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 10:36

Varekaj schreef:
Nou, de kijkers zijn geweest. Hadden om 14u afgesproken, was om 13u15 al op het weiland zodat ik de paarden kon voeren en paar klusjes doen, dan kon ik na dat bezoek naar huis. Om 13u30 telefoon, of het wat later mocht. Geen probleem, was toch mooi weer. Om 13u50 weer telefoon. het "beetje" later werd 3 kwartier... Voorruit dan maar.
Hele aangename mensen, netjes en beleefd, goed gesprek gehad en dergelijke. Vroegen mijn minimale prijs, zij boden de helft. Ik wil gerust er wat vanaf halen, maar de helft was wel erg veel. Dan kan ik het voertuig beter met het oud ijzer meegeven, dat levert nog meer op :=
Ze zouden er over nadenken.

Krijg ik nu een mailtje, ze blijven bij hun geboden prijs (dus de helft) en willen ook nog dat ik ermee naar de keuring ga. Ik ben het wettelijk gezien niet verplicht, de laatste APK is gewoon nog geldig, er waren toen ook geen opmerkingen. De laatste carpass zit erbij, alle facturen van onderhoud zaten erbij en hebben ze gezien (ik heb het voertuig 2 jaar terug gekocht).

Ben er eerlijk gezegd niet blij mee. Als ie gekeurd moet worden moet ik nog een garagist vinden die met aangepaste nummerplaat de APK wil gaan doen, kost een fikse duit aan werkuren etc...

nou...die konden het vergeten bij mij...eerst 3 kwartier later komen en dan nog allerlei eisen stellen. Dat vd keuring hadden ze ook voor de bezichtiging kunnen bespreken toch? En de helft minder ook...ik heb dan altijd het idee dat het soort van tactiek is...zovan..we komen mooi veel later dan heeft ze al gewaht
.is er flauw van en krijgen we hem wel voor habbekrats mee..ofzo...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 10:40

Ik zou ze lekker verder laten zoeken Varekaj, ze weten toch wat voor een auto het is en als zij er nog een APK willen kunnen ze dat zelf doen of op zoek naar een andere auto. In hun geval dus eerder een nieuwe :=

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 10:41

Ik zou hem gewoon lekker laten staan. Wat een volk joh!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 10:46

Ik probeer al 2 weken een kastje te verkopen, ze heeft een bod gedaan. Heb ik akkoord opgegeven. Daarna 4 dagen niks gehoord, afspraak gemaakt voor afhaal. Ik had gevraagd of het wat later kon omdat ik ivm werk niet wist of ik dat zou redden.
Las in de ochtend de mail dat ze niet ging redden ivm verkeer. Ik die dag 2 keer gemaild dat ik eerder van mijn werk ging zodat ze het toch kon afhalen.
Niemand gezien, niks gehoord.

Zaterdag een mail van wanneer kan ik erom komen. Terug gemaild elke dag vanaf 1800uur. Weer geen reactie....

Ik blijf hoop hebben dat ze er toch wel een keer om komt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 10:49

Ik heb gemaild dat ik bij mijn minimumprijs blijf, dat keuring idd niet wettelijk verplicht is. Willen ze het wel dan wordt het een dure grap, ik moet daarvoor een garage inschakelen met specifieke nummerplaten zodat ie de weg op kan. Ze weten dat er werk aan is, dat stond in de advertentie.
Ze boden wel aan om de keuring te betalen, dat wel, maar er gaat gewoon een hoop geregel in zitten. Willen ze alsnog die prijs betalen, mij goed, dan is dat ding wel van mijn terrein af.

Zoniet... Dan schroef ik de laadbak wel uit elkaar en gebruik ik de platen om mijn huidige schuilstal op de weide groter te maken :Y)

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 12:55

wel ff keuring vantevoren laten betalen dan. Niet dat ze hem dan toch niet nemen en jij voor kosten keuring op kunt draaien.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 13:44

Hoe zouden jullie zgan gstar spijkerbroeken prijzen op MP?

Bieden vanaf? Ik weet niet wat redelijk is voor een 2e hands spijkerbroek van 100+ euro.

Pas ze helaas niet meer sinds ik bevallen ben. Zijn echt zgan.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 15:59

Wat redelijk is of wat er voor betaald word....
Kleding loopt niet zo heel goed volgens mij
Ik zou er voor 20-30 euro misschien over nadenken om te kopen.
Zou ik ze daar zelf voor weg doen? Nee.. .maarja meer krijg je er ben ik bang niet voor

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 16:04

lastig
ik zelf zou er niet meer dan 30 euro aan uit willen geven.
nieuw in de outlet kosten ze ook 50

Is het een gangbare maat ?

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 16:27

Ik probeer vaak 40% van de nieuwprijs aan te houden en dan net iets daaronder, ook vergelijk ik andere aanbieders. Wil het liefst de goedkoopste zijn haha.

Hier een hele lading rijbroeken op internet gezet, normaal gaat dat erg vlot maar nu.. Nog maar 2 verkocht. Ligt het aan mij of komt het door de zomerperiode (vakanties)?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 18:59

little_birdy schreef:
lastig
ik zelf zou er niet meer dan 30 euro aan uit willen geven.
nieuw in de outlet kosten ze ook 50

Is het een gangbare maat ?

Tja wat is gangbaar?
Het varieert van 26 waist lengte 30 tot 29 waist lengte 30 geloof ik. Afhankelijk van het model.

Helaas zit ik nu met bredere heupen en moet ik eerder aan de 31 waist of groter.

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 20:33

Had vandaag ook weer n mooie..
Had een longboard verkocht via marktplaats, duidelijk aangegeven dat niet eerder dan 15:00 thuis zou zijn, meneer zou dus tussen 15:00 en 15:30 hier zijn. Krijg ik om 12:00 een berichtje dat ie voor de deur staat.... Ik terug gereageerd dat we om 15:00 afgesproken hadden en ik niet thuis was, meneer reageert terug: Ja dat klopt, maar ik had eerder tijd dus ben er eerder.
Ik nogmaals gezegd dat ik niet thuis was. Krijg ik een reactie: Oke, dan kan je toch naar huis komen? Dan wacht ik wel.

Was voor mij geen mogelijkheid dus dat gemeld, uiteindelijk is hij om 15:00 alsnog gekomen. Vond het maar raar dat ie er vanuit ging dat ik naar huis zou komen terwijl hij 3 uur voor de afgesproken tijd voor de deur stond...