Ik heb weer iets via marktplaats gekocht, alleen krijg nu geen gehoor.... pfff

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loez schreef:Pfff Britt, daar wordt je toch ook hopeloos van dan! Maar ze is wel al eerder bij je geweest?
Ik heb weer iets via marktplaats gekocht, alleen krijg nu geen gehoor.... pfffGaat om geen groot bedrag gelukkig.
hagelslag schreef:Maar jullie gaan zelf wel erheen? Ik zou zeggen neem de kaartjes mee en geef ze aan iemand die daar op de parkeerplaats is.
Heb je in iedergeval een goede daad verricht
Varekaj schreef:Nou, de kijkers zijn geweest. Hadden om 14u afgesproken, was om 13u15 al op het weiland zodat ik de paarden kon voeren en paar klusjes doen, dan kon ik na dat bezoek naar huis. Om 13u30 telefoon, of het wat later mocht. Geen probleem, was toch mooi weer. Om 13u50 weer telefoon. het "beetje" later werd 3 kwartier... Voorruit dan maar.
Hele aangename mensen, netjes en beleefd, goed gesprek gehad en dergelijke. Vroegen mijn minimale prijs, zij boden de helft. Ik wil gerust er wat vanaf halen, maar de helft was wel erg veel. Dan kan ik het voertuig beter met het oud ijzer meegeven, dat levert nog meer op![]()
Ze zouden er over nadenken.
Krijg ik nu een mailtje, ze blijven bij hun geboden prijs (dus de helft) en willen ook nog dat ik ermee naar de keuring ga. Ik ben het wettelijk gezien niet verplicht, de laatste APK is gewoon nog geldig, er waren toen ook geen opmerkingen. De laatste carpass zit erbij, alle facturen van onderhoud zaten erbij en hebben ze gezien (ik heb het voertuig 2 jaar terug gekocht).
Ben er eerlijk gezegd niet blij mee. Als ie gekeurd moet worden moet ik nog een garagist vinden die met aangepaste nummerplaat de APK wil gaan doen, kost een fikse duit aan werkuren etc...
little_birdy schreef:lastig
ik zelf zou er niet meer dan 30 euro aan uit willen geven.
nieuw in de outlet kosten ze ook 50
Is het een gangbare maat ?