Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:Oh graag Lisitano! Jullie komen ook vroeg toch?
Lisitano schreef:Skessa_ schreef:Oh graag Lisitano! Jullie komen ook vroeg toch?
Dacht van wel jaEn anders gooi ik 'm bij Yv door de bus. Dan rijd ik zaterdag nog wel even langs Zoetermeer.
Vriend was vanochtend in het ziekenhuis voor onderzoek naar zijn allergie. Hij heeft al huisstofmijtallergie maar zelfs met medicijnen en allerlei maatregelen werd het niet beter. Hij was er soms zelfs licht beroerd van. Ik was als de dood dat hij allergisch zou zijn van onze honden.
Krijg ik net telefoon dat het de waxmelts zijn die voor extra irritatie zorgen en dat echt geminimaliseerd of helemaal uitgesloten moet worden
Iloveiswan schreef:Oh wat erg jammer Lisitano.
Kan je ook niet branden als hij niet thuis is dan? Of moet het helemaal het huis uit?
Santigo_ schreef:Neeee LisitanoHoe kan dat dan?
Skessa_ schreef:Ooooh wat klote Lisitano!!!!![]()
![]()
![]()
Maar wat raar, zitten er dan dingen in waar die niet tegen kan?
Want echt stoffig zijn ze niet.
Nou, je hoeft niet perse voor mij te rijden hoor!! Maar als je er langs komt dan graag
Lisitano schreef:Cerastes schreef:Oh wat een drama zeg!
Vriend de deur uit dus?(Grapje hoor)
Misschien moeten we on topic blijven....
![]()
Ik vind dit nog wel on topic, gaat over een irritatie van geurkaarsen en waxmelts.
Yv_ schreef:Dan ga je er 1x pw f met een stoffer langs? Overigens is dat denk ik een andere soort (er zijn er een paar met die extra sterke eigenschap heb ik me laten vertellen) en die ik heb staan vangt niet zo heel veel stof. Bij mij heeft het echt een wereld van verschil gemaakt
.
Maar daarbij brand ik ook echt alleen bij uitzondering wat op de slaapkamer.
Cerastes, volgens mij bedoel je de allergievrije geuren die ze voor de verzorgingslijn heeft?