xSCWx schreef:Over raadseltjes gesproken.
Een familie zit op de fiets.
Marie zit voorop en Jantje achterop. Wie zit er in het midden?Spoiler:
Rob
Zo... die moet ik onthouden

Nog eentje-
de rijken missen het, de armen willen dit kwijt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Freggle_Edge schreef:Gisteren staan we bij Jumping Amsterdam in de rij voor een kaartje, dat was zo grappig. Er staat boven het scherm met dikke letters: let op, geen touchscreen.
En werkelijk iedereen gaat eerst op het scherm zitten tikken om er achter te komen dat dat dus niet werkt.
Musiess schreef:Freggle_Edge schreef:Gisteren staan we bij Jumping Amsterdam in de rij voor een kaartje, dat was zo grappig. Er staat boven het scherm met dikke letters: let op, geen touchscreen.
En werkelijk iedereen gaat eerst op het scherm zitten tikken om er achter te komen dat dat dus niet werkt.
Dat is het zelfde als dat er op een deur : duwen/trekken,
Staat en mensen het nog verkeerd doen.. blond? :,)
Stef_Alinde schreef:Ik dus Alinde mee nemen, n wilde haar in de paddock er naast zetten..
Dus ik die achterste staldeur door en wil het stroomdraadje er af halen van de paddock er naast..
Maar het ging wat onhandig en had een extra hand nodig en besloot het stroomdraad dan wel even aan die staldeur te hangen..
Maar die deur was van ijzer...
En ik hield ook de deur met mn andere hand vast..
Toen kwam er even een paar seconden van oh ohw... en toen was het al te laat..
Wat een schok krijg je van een ijzeren deur zeg..
En heb er vast nog meer maar kan er even niet opkomen..
Sorry kom er gewoon even mee binnen vallen maar hopelijk hebben jullie er om kunnen lachen.
Sleeper schreef:Bakjes champignons, je kent ze wel, hebben een irritant dekseltje dat je er nooit meer terug erop krijgt. Tenzij je ze omkeert dan passen ze blijkbaar ineens wel. Net geleerd, nooit geweten. En kook toch al vele jaaaaaren met champignons en de stomme dekseltjes