Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:Volgens mij lag alles rondom Utrecht vanochtend plat, we zaten echt maar met 15 man een tentamen te maken in de plaats van 60.
Biebz schreef:Oh weet er weer een![]()
Was in Almere bij de primary geweest en daarna nog even naar schiphol.
Toen van schiphol de trein richting Nijmegen.
Zat met vriendin in zo'n 4zits.
Beide grote primark tas. En zolang er nog plek was lieten we hem even naast ons staan. Ondertussen was alles boven ons vol met tassen en koffers en wou een stel bij ons zitten. Koffer werd al op het tafeltje voor ons gelegt zodat ik achter inde stoel moest drukken en nog paar cm ruimte voor me had. Voordat ik mijn tas weg kon trekken ging ze al zitten waarbij mij papieren tas kapot scheurde en alles op de grond viel. Maar ik zat ingebouwd dus kon niks. Na een half uur stapte ze uit en heb ik mijn spullen onder alle stoelen kunnen uitvissen.
En maar blijven herhalen toen ik ingebouwd zat dat de jeugd zo brutaal was... bah, wat voelde ik me ongemakkelijk.
Ierpier schreef:Geen ergernis maar er zat net de hele tijd een kind mij aan te kijken en haar rijstewafel te laten zien vanuit de stoel voor mijwaar ik dan een awkward naar zit te lachen. Ik ben niet goed met kinderen.